quote:
Er zijn weer twee verschillende kaarten.
Een 3-dagenkaart waarmee je van zaterdag tot en met maandag het festival in kan en waarmee je ook kunt kamperen op 1 van de campings. Zo'n 3-dagenkaart kost ¤ 86 (excl. servicekosten)
Er is ook de dagkaart voor de Pinkstermaandag alleen. Deze kaart kost ¤ 52 (excl. servicekosten). Beide kaarten zijn [vanaf a.s. zaterdag] bij de bekende Ticketservice adressen te koop.
[edit: sorry, dit stond er alllemaal al, ik reageerde per ongeluk op een eerdere pagina van het topic]
kuz Lon (zusje van blieblie)
quote:klopt 3 jaar geleden lag t break even punt op 55.000 mensen, maar da's wel hoog als je gaat kijken dat bij lowlands de kaartverkoop de winst is. Het festival kan worden betaald uit de opbrengsten van drank eten shirts etc. etc.
Op woensdag 20 februari 2002 12:29 schreef Kiff het volgende:
Als het festival (net zoals de laatste jaren) gewoon uitverkoopt, dan maakt men al winst hoor. Maak je maar geen zorgen. Met drankomzet e.d. erbij en merchandising zal men heus wel behoorlijk rond kunnen komen.
quote:Same here...
Op woensdag 20 februari 2002 20:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmmmz, heb absoluut geen zin om te gaan kamperen, maar er komen wel leuke bands op alledrie de dagen.... *twijfelt*
En aangezien ik Faithless, Jewel en Live de komende maanden ga zien ga ik vooralsnog niet naar PP... Is toch beter te zien op TV ![]()
maar jah, die sfeer he, het erbij zijn....
quote:Dat lijkt me sterk
Op woensdag 20 februari 2002 19:29 schreef rubbereend het volgende:[..]
klopt 3 jaar geleden lag t break even punt op 55.000 mensen, maar da's wel hoog als je gaat kijken dat bij lowlands de kaartverkoop de winst is. Het festival kan worden betaald uit de opbrengsten van drank eten shirts etc. etc.
quote:is zo, we hebben het uitgerekend aan de hand van de cijfers van 2000.
Op woensdag 20 februari 2002 22:48 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Dat lijkt me sterk
quote:als je dr betijds bij bent neem je gewoon een hotelletje of iets goedkopers in Maastricht ofzo, is maar een klein eindje met de trein, doen er meer.....
Hmmmz, heb absoluut geen zin om te gaan kamperen, maar er komen wel leuke bands op alledrie de dagen.... *twijfelt*
ik ga lekker kreperen in mn tentje
quote:Mjah voor mij is het aanbod niet helemaal van dat ik zeg, jaaa ik ga weer. Maar het kamperen valt 300% mee. Vorig jaar was het koud echt koud de eerste twee dagen en nachten.. was het 20 minuten lopen van kampeer terrein naar festivalterrein.. veel wachten voor de ingang van het festivalterrein, maar dat valt eigenlijk allemaal reuze mee, ik ben ook geen kampeerder. Tip is dan ook om zo min mogelijk mee te nemen, gaat sneller met in en uitpakken en het vervoer.
Bovendien is het gezellig op de kameerterreinen als je dan toch niet op het festivalterrein staat. Pinkpop is wel erg op de optredende bands georiėnteer zegmaar, je kan er weinig anders dan naar optredens gaan de hele dag... en zeker als er een hoop leuke bands komen, gewoon gaan dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |