dat is pas een stelletje arogante klootviolen... is misschien wel het slechtste optreden dat ik ooit op Lowlands heb gezien...
als laatste band van het festival niet eens een toegift doen... damn... De band werkte zijn set, zeer ongeďnpireerd af en stapte vervolgens na het laatste nummer het podium af met de mededeling... We are bad religion, you can buy our record overthere in the record tent.
quote:kweetut.. ik wilde weer vanalles en dan gaat et niet.. vinnik niet leuk.. IK WIL SOAD!!!!!
Op woensdag 16 januari 2002 19:01 schreef mouzzer het volgende:[..]
En wie zegt dat SOAD zeker komt? Het lijkt er juist op dat SOAD NIET komt omdat ze na de komende tour weer naar de US teruggaan. Ze worden waarschijnljk nummer 1 in de gouden tip top 5 en Jan Smeets heeft laatst gezegd dat de nummer 1 waarschijnljk niet komt omdat ze volgeboekt zitten.
Linkin Park komt ook zeker niet volgens Jan Smeets. Rammstein en Faithless worden genoemd als headliners. Van die overige stonden TOOL en Within Temptation er vorig jaar al en nirvana tja
De overige 4 mogen van mij ook komen en dan vooral Counting Crows.
hmm nee... linkin park ook al niet.. leuk.. echt..
rammstein zit ik niet zo echt op te w88 ..
jah.. de Counting Crows mogen nog wel eens komen..
toch jammer van Soad..
en een deejaysetje van de Fucking De Waele Brothers ben ik al dik tevreden !
quote:Als de geluidsmix net zo slecht wordt als op lowlands vorig jaar dan hoeft 't van mij al nietmeer..
Op dinsdag 15 januari 2002 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Dropkick murphy's
Ik heb nogsteeds pijn in m'n oren van die veeelste schelle doedelzak
quote:Je had vorig jaar nog de kans om ze te zien tijdens lowlands EN ze treden in maart nog op (als je er optijd bij was had je kaartjes kunnen scoren)...
Op dinsdag 22 januari 2002 07:35 schreef Jory het volgende:
kweetut.. ik wilde weer vanalles en dan gaat et niet.. vinnik niet leuk.. IK WIL SOAD!!!!!![]()
Dat is twee keer, een derde keer is leuk, maar een beetje variatie zou ook leuk zijn
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op dinsdag 22 januari 2002 07:51 schreef BobBlow het volgende:
en een deejaysetje van de Fucking De Waele Brothers ben ik al dik tevreden !
quote:dus aan het rijtej wat we al hadden kunnen de volgende wel worden toegevoed:
Tool, Bush, System Of A Down, P.O.D. en Ozzy Osbourne op Rock am Ring
22 januari - Volgens de Duitse nieuws-site van Yahoo, heeft MarekLieberberg (de organisator Rock am Ring en Rock im Park) bevestigd, dat het rondreizende metalfestival van Ozzy Osbourne Ozzfest naar Rock am Ring komt. Aan Ozzfest doen, naast Ozzy Osbourne zelf, in ieder geval de volgende populaire metal-acts mee: Tool, Bush, System Of A Down en P.O.D.. Al deze bands zullen 'an dem Hardrocktag' (zondag 19 mei) op de Duitse tegenhanger van Pinkpop spelen. Ook zegt Marek Lieberberg, dat hij in onderhandeling is met Macy Gray, Jamiroquai, Foo Fighters en Creed. Tot slot heeft even op de site van de Dropkick Murphy's gestaan, dat ze naast Pinkpop ook op Rock am Ring spelen. Al met al een heel goed bericht, dat al deze bands in het Pinksterweekend in de buurt (dus beschikbaar) zijn.
Within Temptation
22 januari - Het mede door The Box en 3FM nog populairder gemaakte Within Temptation mag zo goed als zeker het kunstje van vorig jaar ook dit jaar weer herhalen op Pinkpop 2002.
Lenny Kravitz goede kans voor Pinkpop
22 januari - Volgens een 3FM-DJ komt Lenny Kravitz als hoofdact op Pinkpop. Die DJ's hoeven wat mij betreft niet per se onder de noemer 'betrouwbare bron' geschaard te worden, maar ik schat de kans voor Kravitz goed in. Ik had hem al eerder als headliner getipt en daarnaast gonsde het al rond bij de seminar van Eurosonic. Inmiddels is ook bekend dat hij naast de eerder genoemde optredens in het Pinksterweekend op Rock am Ring en Rock im Park, verder gaat met een Europese tour. Volgens MLK en de Lenny Fansite staat hij ook op 12 juni in Oberhausen. Virgin Records Holland heeft gezegd, dat Lenny in 2002 een wereldtournee doet en dat hij in mei naar Nederland komt (bron: kravitz-forum). Lenny heeft ook op zijn officiële website enkele vragen van fans beantwoord op het forum. Op een vraag van Katja (van lennykravitz.net) antwoordde hij: "I plan on headlining Pink Pop this year!" Lijkt mij duidelijk.
Tool denk niet dat komen (waren er vorig jaar ook al)
Hoeronder zijn tourschema voor europa tot nu toe bekend:
May 15, Wed Wembley Arena (United Kingdom) 11000
May 17, Fri Rock am Ring Festival (Germany) 75000
May 18, Sat Rock im Park Festival (Germany) 60000
May 20, Mon PinkPop Festival (Netherlands) 60000
May 22, Wed Copenhagen Forum (Denmark) 10000
May 23, Thu Stockholm Globe (Sweden) 12000
May 25, Sat Hannover Preussag Arena (Germany) 12500
May 26, Sun Berliner Waldbuhne (Germany) 14000
May 28, Tue Antwerps Sportpaleis (Belgium) 12500
May 29, Wed Paris Bercy (France) 15000
June 1, Sat Lisbon Restolo Stadium (Portugal) 30000
June 2, Sun Madrid Bullring (Spain) 14000
June 4, Tue Barcelona Badalona (Spain) 12000
June 6, Thu Milan Filaforum (Italy) 12000
June 8, Sat Rome Cornetto Festival (Italy) 30000
June 9, Sun Verona Arena (Italy) 12000
June 11, Tue Zurich Hallenstadion (Switzerland) 12000
June 12, Wed Oberhausen Arena (Germany) 12500
Bron:Ben's Lenny kravitz site (http://www.lenny-kravitz.nl)
quote:en:
Op dinsdag 15 januari 2002 16:14 schreef rubbereend het volgende:
ff samenvaten dus, volgens de diverse websites hebben we dus al:Live
Rammstein
Faithless
Jewel
After forever
Dropkick murphy'sdat begint al op een goed festival te lijken
Fresh in !
Just confirmed the following datres for Summer 2002:
May
17th: Rock Am Ring, Germany
18th: Rock Im Park, Germany
19th Pink Pop, Netherlands
August
8th: Skandeborg, Denmark
24th: Creamfields, UK
Het gaat gaaf worden!!
quote:heb ik er nog een paar bij gevonden
Op zondag 13 januari 2002 22:23 schreef Komakie het volgende:
hmm ik heb van pp2001 echt wel genoten.
als ik een paar bands mag noemen wordt het wel een kewle pinkpop- Linkin Park (heel goed)
- Blink 182 (gewoon omdat ze Live wel kewl zijn)
- Crazy Town (ook wel geinig)
- Puddle of Mudd
- Staind
- Disturbed
- Dropkick Murphy's (kewle muziek)
- Godsmack (geven kewle optredens)
- Lost Prophets (nog redelijk beginnend maar wel goed)
- Foo Fighters
- Bad Religion
- LagWagon
- No Fun At All
- Hieroglyphics (beetje hiphop moet ook)wel geinig lijstje
P.O.D (vind alive wel lekker klinken)
System of a Down (er zijn zoveel mensen die dit willen anders krijg ik ruzie
)
Faithless (eigenlijk wel een hele goeie dance act)
NOFX (zit ik nu te luisteren dus....)
Bodycount (heb die cd maar weer eens uit de kast getrokken maar ehm... bestaan die nog?
)
verder hoeft Rammstein niet zo van mij maar tja nix aan te doen. Lenny weet ik niet zo veel van op live gebied dus kan ik er ook weinig van zeggen....
quote:Yes, ik wist het
Op donderdag 24 januari 2002 14:13 schreef SHARKYKING het volgende:
LENNY KRAVITZ IS ZEKER EEN VAN DE HEADLINERS!!!!!!!!May 20, Mon PinkPop Festival (Netherlands) 60000
quote:KUT! dat is op zondag
Op donderdag 24 januari 2002 16:27 schreef SHARKYKING het volgende:
Ook faithless is bevestigd:May
19th Pink Pop, Netherlands
quote:Faithless dus op zondag, zijn ze dan afsluiter. wat dus weer inhoud dat op maandag we waarschijnlijk geen dansafsluiter hebben dus misschien Rammstein met hun show
Op donderdag 24 januari 2002 19:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
Yes, ik wist het
* zeer blij *
[..]KUT! dat is op zondag
* minder blij *
Maar ik ga er iig 7 maart heen en in oktober heb ik ze ook al gezien
* ZjozZ wil heel erg graag dat SOAD komt
* Mini_rulez gaat vast sparen
quote:Gewoon gaan, die examens doe je wel een andere keer.
Op zaterdag 26 januari 2002 12:24 schreef Lotjeb het volgende:[..]
t wordt steed leuker.......... ?
kvind t helemaal niet leuk................
Naja, tot nu toe is er nog geen band die zéker komt, die ik zéker wil zien en nog niet gezien heb. Dat verandert als SOAD komt. Dropkick heb ik donderdag al gezien en Within Temptation vorig jaar 2 keer. Live en Lenny Krevitz lijken me wel aardig, maar ik vind het niet écht erg dat ik ze moet missen, dusss.... Valt nog mee allemaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |