abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47961518
Ben er vannacht geweest.......niets gehoord niets gezien.......gewoon een verlaten huis. thats all.
beetje realiteitszin houden hoor.......de geest (hersenen)van de mens kan rare dingen doen. De enige deur die ik hoorde was mn auto deur toen ik wegging.
Degene te wiens aanzien uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan enig strafbaar feit voortvloeid......
pi_47982954
Die boerderij heb ik nog niet gezien, maar vlak bij Brummen heb je wel dit verlaten kasteeltje / landhuis staan: http://www.totje.com/brummen/brummen.htm
(Foto's heb ik vorige week genomen. Excuses voor de matige kwaliteit; foto's zijn met een matige tele-lens gemaakt.)

Zou volgens sommigen ook een spookkasteel zijn. De bewoner, een baron, is in de 2e Wereldoorlog door Nederlandse SS-ers gefussilleerd.

Meer info op dezelfde site als in OP: http://www.theghosthunter.nl/reuverweerd.htm

Edit: DUDE! WTF?!? Kijk naar het klokje op MIJN foto's en van die site!!!

[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 03-04-2007 22:17:05 ]
pi_47984659
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef ToT het volgende:
Die boerderij heb ik nog niet gezien, maar vlak bij Brummen heb je wel dit verlaten kasteeltje / landhuis staan: http://www.totje.com/brummen/brummen.htm
(Foto's heb ik vorige week genomen. Excuses voor de matige kwaliteit; foto's zijn met een matige tele-lens gemaakt.)

Zou volgens sommigen ook een spookkasteel zijn. De bewoner, een baron, is in de 2e Wereldoorlog door Nederlandse SS-ers gefussilleerd.

Meer info op dezelfde site als in OP: http://www.theghosthunter.nl/reuverweerd.htm

Edit: DUDE! WTF?!? Kijk naar het klokje op MIJN foto's en van die site!!!
Dat ziet er echt teringeng uit daar. Ik kan geen gezichten ontdekken op die foto's van de site hoor..
pi_47986189
hahahaha ja het is iets later geworden op de klok......Site van de ghosthunter neem ik ook met een korreltje zout!, die ziet overal Orbs en gezichten in ramen, is gewoon weerspiegeling
Degene te wiens aanzien uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan enig strafbaar feit voortvloeid......
pi_47992307
Ze hebben hier in Indonesie wel veel spookhuizen, verlaten huizen die zijn vervallen of simpelweg nooit afgebouwd omdat er spoken ingetrokken zijn. Er lagen nog mooie dakpannen, maar die mocht ik niet meenemen van mijn vriendin, zou ongeluk brengen. Dan maar gewoon nieuwe gekocht
pi_48022136
Een Marrokaanse vriendin van mij vertelde dat er ook veel spookhuizen in Marokko zijn. Je hoort er nog mensen gewoon koken en praten enzo, maar het huis staat leeg.
pi_48022900
Spikey: ja ik zie het ook niet als een betrouwbare bron voor informatie, en idd @ spoken op foto's.

Een oplettende kennis vertelde me dat er op mijn foto's een paar latjes te zien zijn op de raamluiken.
Die staan niet op de foto's van die site.

Ik denk dat er iemand een paar noodreparaties gedaan heeft, ook binnen. En toen hij binnen was, heeft hij aan de ketting van de klok getrokken om te kijken of dat nog loopt.
pi_48065093
Heel apart, ik zie een gestalte in die wolk

Overigens, zo'n rightclick scriptje op die ghosthunter site heeft ook weinig zin
url
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:13:10 #159
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_48066194
Brummen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:14:18 #160
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_48066237
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:50 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Een Marrokaanse vriendin van mij vertelde dat er ook veel spookhuizen in Marokko zijn. Je hoort er nog mensen gewoon koken en praten enzo, maar het huis staat leeg.
dan geloof ik per heden in het bestaan van spoken
pi_48068831
*LOL* idd @ scriptje. Pagina opslaan op je schijf, klaar.
Maar het toont wel aan dat ze niet willen dat je het kopieert.
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:53:45 #162
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_48076662
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 08:37 schreef ToT het volgende:
*LOL* idd @ scriptje. Pagina opslaan op je schijf, klaar.
Maar het toont wel aan dat ze niet willen dat je het kopieert.
begrijpelijk met dit soort gevoelige informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')