quote:Op maandag 1 mei 2006 16:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geeft niet, ik hou nog wel van je hoor
Kom je ook co-oppen ?Frank doet iig mee
Als we 8 man hebben kunnen we ook domination spelen, de uitleg lijkt iig erg gaaf
klik hier (scrollen naar t onderste plaatje, laatste twee alinea's)
Dat lijkt me idd sterkquote:Op maandag 1 mei 2006 16:47 schreef RudyCarell het volgende:Dat draait waarschijnlijk niet op me 9600pro...
precies en ik speel graag met de muis van mijn vriendinquote:Op maandag 1 mei 2006 16:47 schreef staticdata het volgende:
conclusie ieder speelt met de muis die hij/zij fijn vindt
Dit is echt weer zo'n discussie dooddoenerquote:Op maandag 1 mei 2006 16:47 schreef staticdata het volgende:
conclusie ieder speelt met de muis die hij/zij fijn vindt
als je gewoon een andere reactie over muizen had gegeven was het gewoon doorgegaan hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 16:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is echt weer zo'n discussie dooddoener![]()
ik met de poesquote:Op maandag 1 mei 2006 16:50 schreef escape_nl het volgende:
[..]
precies en ik speel graag met de muis van mijn vriendin
14 punten en goudquote:Op maandag 1 mei 2006 10:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ging heel snel gisteren, 2 min en karkand was van ons
Spelen ? Dat is bloedserieus werk man !quote:
dat ligt aan HDR, niet aan slechte coders, alle slechte coders zijn al door DICE/EA aangenomen....quote:Op maandag 1 mei 2006 16:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd sterkAls je dacht dat BF2 slecht geprogrammeerd was dan moet je Ghost Recon eens proberen. Continue een cpu-load van 100% en met 800x600 met alles op laag/uit haal ik net 20 frames
Muizen zijn best liefquote:Op maandag 1 mei 2006 16:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je gewoon een andere reactie over muizen had gegeven was het gewoon doorgegaan hoor![]()
Hoe kan ik het uitzetten ? Wel leuk hoor die High Dynamic Range maar ik zal er vast geen zak aan hebben als al m'n andere settings op low moeten staanquote:Op maandag 1 mei 2006 16:53 schreef Incolumis het volgende:
dat ligt aan HDR, niet aan slechte coders, alle slechte coders zijn al door DICE/EA aangenomen....
Toch zit er ergens iets verkeerd: http://forums.tweakguides.com/showpost.php?p=31391&postcount=25quote:Op maandag 1 mei 2006 17:00 schreef Incolumis het volgende:
denk niet dat het kan, + je hebt geen aegia kaart, en de cpu moet alle natuurkundige dingen dan berekenen, heeft ie veel problemen mee dus 100% load
Getekend!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:01 schreef Terroser het volgende:
Red battlefield 2
http://www.bf2.se/petition/
voor een ele lange discussie kijk hier:http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=70378
spread the word
quote:Since 27th of April: 6338 signs
Wat een crapverhaal is dat zeg... Squad jumping, begrijp dat de spelers dit jammer vinden dat het eruit gaat, maar een fokking petitie voor behoud ervanquote:Op maandag 1 mei 2006 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Getekend!
Goeie zaak dit, niet dat EA zal luisteren, maar squad jumping is gewoon 1 van de beste features![]()
2 accounts dus 2x getekend![]()
Gaat best hard:
[..]
ik ookquote:Op maandag 1 mei 2006 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Getekend!
Goeie zaak dit, niet dat EA zal luisteren, maar squad jumping is gewoon 1 van de beste features![]()
2 accounts dus 2x getekend![]()
Gaat best hard:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |