Bij Ubisoft server is geen que.quote:Op zondag 30 april 2006 13:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb net de demo geinstalled, dus vandaag niet
Ik zal het spel wel even "kopen"
leuk als die busjes ergens heen moeten om iemand te helpen bij een ongeluk ofzoquote:Op zondag 30 april 2006 13:26 schreef Razorback het volgende:
Ook elke keer die politie busjes en ambulance die door de menigte heen willen, het zou echt geweldig zijn geweest als ze zo politie busje gingen omduwen
das wel weer waar natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 13:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
leuk als die busjes ergens heen moeten om iemand te helpen bij een ongeluk ofzo
quote:Op zondag 30 april 2006 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was cool...vooral toen ik met m'n granade launcher Kevin en Ferdi de lucht inschoot
quote:Op zondag 30 april 2006 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net GRAW geco-opped met Ferdi en Kevin
Was cool...vooral toen ik met m'n granade launcher Kevin en Ferdi de lucht inschoot
tijdens startup (net na je bios) naar de settings gaan en selecteren wat je wiltquote:Op zondag 30 april 2006 15:31 schreef escape_nl het volgende:
Ik heb op mijn moederbord een Raid controller zitten blijkbaar, Asus A8N SLI maar hoe gebruik ik dat?
Heb 2 SATA schijven
werkt nietquote:Op zondag 30 april 2006 18:18 schreef Incolumis het volgende:
format c:/s? (oeps ik voel een ban aankomen
(niet doen dus)
Ligt niet aan jou,maar aan Nadeo. Ze hebben 't succes van dat spelletje een 'beetje' onderschat en zodoende ligt de zooi nog wel eens plat.quote:Op zondag 30 april 2006 20:33 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zeg bij Trackmania zegt hij opeens "bad proxy configuration" als ik Online wil spelenWeet iemand hier hoe je dat op kan lossen?
Heb het spel nog niet binnen, tijdens het BF2 spelen heb ik de download uitgezet. Maar denk toch dat ik er niet aan ga beginnen, aangezien dat sneaky gedoe niet mijn style is.quote:Op zondag 30 april 2006 19:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond rondje co-op anyone ? Zeg om 20:30 ?
Ow bedankt..zal het ff proberenquote:Op zondag 30 april 2006 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je bent gehackt.
Format c: does the trick
Ambtenaar hequote:
Onze komiekquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:40 schreef escape_nl het volgende:
Ja hier gewoon aan het werk, weliswaar met een lichte griep maar dat mag de werkpret niet drukken, het is vakantie hier op school waar ik werk, dus geen leerlingen en vervelende docenten.
Ik kan lekker de hele dag koffie drinken, roken en internetten.
Woensdag vrij, donderdag halve dag en vrijdag naar de Efteling met het vrouwtje
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zucht!
Is goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vanavond nog wat co-op om het af te leren ? Doe ik wel squad leader zijn en orders schreeuwen.
Ging heel snel gisteren, 2 min en karkand was van onsquote:Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef staticdata het volgende:
vanavond gewoon BF2'en
zet Escape, inco,diamond en mijzelf in 1 apc en we hebben heel karkand in no time overgenomen
Hehe, ging elke keer erg snel. Evenals op Mashtuur waren het snelle potjes. Gisteren trouwens een lekker dagje gehad... 600 kills en nog geen 200 deaths. Toch netjes dacht ik zo. Én me nieuwe rang.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef staticdata het volgende:
vanavond gewoon BF2'en
zet Escape, inco,diamond en mijzelf in 1 apc en we hebben heel karkand in no time overgenomen
dankzij jou op karkand 19 revives gehaaldquote:Op maandag 1 mei 2006 10:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe, ging elke keer erg snel. Evenals op Mashtuur waren het snelle potjes. Gisteren trouwens een lekker dagje gehad... 600 kills en nog geen 200 deaths. Toch netjes dacht ik zo. Én me nieuwe rang.
Of ik er vanavond ben weet ik nog niet, dat hangt er vanaf of me 'vrouwtje' komt.
Haha ja als ik jou niet achter me aan had lopen had ik zeker 100 deaths meer erbij gehadquote:Op maandag 1 mei 2006 10:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
dankzij jou op karkand 19 revives gehaald
Kijk wel even wat de rest ervan vind, en zoveel moeite is het niet. Alleen even een wat linkjes vervangen in de OPquote:Op maandag 1 mei 2006 10:27 schreef staticdata het volgende:
vind die jij heb wel beter eruit zien, dus als je niets te doen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |