quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef Chielus het volgende:
En Annemiek heeft ondertussen dit hele verhaal ook gelezen......
Maar dan ga ik er wel vanuit dan Arty en jij ook mee gaanquote:
Ik ga mee, dat was zeg maar al een eeuw bekend of zoquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar dan ga ik er wel vanuit dan Arty en jij ook mee gaan![]()
Maar Arty stribelde nog tegenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga mee, dat was zeg maar al een eeuw bekend of zo![]()
Karper zou nog vrij vragen op zijn werk toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
We hebben dus tot nu toe:
Golfer
Bluezz
Euc
Dude
Martijn
Annemiek
Nog minimaal 2 te gaan dus.
Als dat zo is, komt dat doordat Dude zich op het laatste moment realiseert dat haar culinaire hoogtepunt pas zijn top kan bereiken als ze het kan delen met diegene in haar leven die haar persoontje compleet heeft gemaakt. Het summum van die andere orale orgasmische beleving verliest haar glans als daarbij niet diegene aanwezig is die een deel van haar hart bezit. En voor het beleven van de Librije heb je naast tong en reukorgaan toch vooral héél je hart nodig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Volgens mij gaat Arty ook mee
Klinkt als een uitnodiging richting Dude Artyquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als dat zo is, komt dat doordat Dude zich op het laatste moment realiseert dat haar culinaire hoogtepunt pas zijn top kan bereiken als ze het kan delen met diegene in haar leven die haar persoontje compleet heeft gemaakt. Het summum van die andere orale orgasmische beleving verliest haar glans als daarbij niet diegene aanwezig is die een deel van haar hart bezit. En voor het beleven van de Librije heb je naast tong en reukorgaan toch vooral héél je hart nodig.
Dus eh, ik wacht nog even totdat ik spontaan wordt getrakteerd.
Gatverquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als dat zo is, komt dat doordat Dude zich op het laatste moment realiseert dat haar culinaire hoogtepunt pas zijn top kan bereiken als ze het kan delen met diegene in haar leven die haar persoontje compleet heeft gemaakt. Het summum van die andere orale orgasmische beleving verliest haar glans als daarbij niet diegene aanwezig is die een deel van haar hart bezit. En voor het beleven van de Librije heb je naast tong en reukorgaan toch vooral héél je hart nodig.
Dus eh, ik wacht nog even totdat ik spontaan wordt getrakteerd.
Dus we kunnen met een gerust hart alvast een 3-persoonskamer in het hotelletje in Zwolle boeken voor ons?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee hoor, ik hou met heel mijn hart van Arty, maar kan gelukkig probleemloos van dingen genieten zonder hemEn dat geldt ook voor hem en zo hoort dat
![]()
Nou ik weet niet of Arty into couples is, maar je kan het hem vragen natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus we kunnen met een gerust hart alvast een 3-persoonskamer in het hotelletje in Zwolle boeken voor ons?![]()
ja niet dat we die per se krijgen natuurlijk, maar ik kán natuurlijk even de keuken in sneakenquote:Kaviaar
Drie gerechtjes met 30 gram oscietre kaviaar
Gerecht kost 130 euroquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar laten we het weer over De Librije hebben dus![]()
Ik heb zo'n zihin
Van de site:
[..]
ja niet dat we die per se krijgen natuurlijk, maar ik kán natuurlijk even de keuken in sneakenKaviaar
![]()
Zeg Duderije, verschiet niet ál je kuit al nu hequote:Op donderdag 4 mei 2006 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar laten we het weer over De Librije hebben dus![]()
Ik heb zo'n zihin
ja niet dat we die per se krijgen natuurlijk, maar ik kán natuurlijk even de keuken in sneakenKaviaar
![]()
Er ligt letterlijk tegenover de Librije een hotel, alleen ik ben de naam kwijt. Ik neem gewoon een Bed & Breakfast a 25 euro p/n voor een nachtje, is al duur zat met op kamers gaan, laptop kopen en sparen voor rijbewijsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik hebben al 2 hotelletjes op loop/kruipafstand van de Librije het oog, voor het geval het doorgaat.
Dan ga je toch lekker mee?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:47 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zou zó graag meewillen...
Ik heb altijd al eens bij De Librije willen etenAl voor al die sterren
Als je nou aan meerdere mensen alvast je verjaardagscadeautje vraagt (zijnde een avondje Librije)?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:47 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zou zó graag meewillen...
Ik heb altijd al eens bij De Librije willen etenAl voor al die sterren
Wel leuk dat jullie het nog overwogen, na je wat mindere ervaring daar. De meeste mensen zouden er denk ik geen zin meer in hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:41 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik hoop gewoon dat het onwijs gaaf & lekker wordt. Nee, echt.![]()
Wij hebben het er wel over gehad om mee te gaan als er nog plaats was, maarreh....verbouwing gaat nog ff voor.![]()
(hoewel het heel dichtijbij is)
* Topic blijft volgen
Wacht inderdaad even je vakantiegeld af,daar is wel tijd voor. Voor 1 juli moeten we afzeggen, mochten we niet aan 8 personen komen. En we kunnen met maximaal 10 terecht, dus ik denk dat zeker nog wel een plaatsje voor je is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik wacht even mijn vakantiegeld af, is dat mogelijk? Maar mochten er 2 mensen zijn die ook heel graag gaan, dan wil ik geen plaatsje bezet houden.
Ik weet gewoon heel zeker dat er niemand in mijn directe omgeving is die wel een keer mee zou willen, dus dit is wel een erg mooie kans
Ik kom ook manloos. Daar kunnen we het toch niet vanaf laten hangen zegquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Voor 1 juli weet ik het in ieder geval zeker. Nu Atrimar nog overtuigendie vindt het namelijk veel en veel te duur
Ik ook, maar ik wìl er gewoon een keertje gegeten hebben en dit is mijn kans. En dan ook nog eens met andere culinaire smulpapen
![]()
Moet je trouwens allemaal hetzelfde eten als je in de keuken zit? Nee toch? Ik kan toch gewoon van de kaart kiezen? (en er staan zulke lekkere gerechten op)
Ik kan Atrimar wel vragen, dat is wel zo netjes, maar hij gaat toch niet meequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kom ook manloos. Daar kunnen we het toch niet vanaf laten hangen zeg![]()
O kijk aan! Geen idee hoe die 10 in het spel is gekomen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef Euc- het volgende:
je mag gewoon a la carte eten, alleen dat is peperduur, menu's zijn alleen per tafel, maar je kunt natuurlijk wel doorgeven wat je niet lust.
Verder zie ik steeds maximaal 10 personen, maar in de keuken kun je eten met groepen tot 16 personen, en als je dat gewoon op tijd doorgeeft zal dat ook geen probleem zijn.
Een 10 gangen menu kost 130 euro, wijnarrangement erbij van .. euro, van te voren iets drinken, erna nog iets, en je zit rond de 200 euro, tis net hoe gek je het zelf maakt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat gaat die avond eigenlijk ongeveer pp kosten ik lees bedragen van 130 tot 200 euro
dat mag, maar oze (oorspronkelijke) reserrvering was voor 10 man, vandaar!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef Euc- het volgende:
je mag gewoon a la carte eten, alleen dat is peperduur, menu's zijn alleen per tafel, maar je kunt natuurlijk wel doorgeven wat je niet lust.
Verder zie ik steeds maximaal 10 personen, maar in de keuken kun je eten met groepen tot 16 personen, en als je dat gewoon op tijd doorgeeft zal dat ook geen probleem zijn.
Op http://www.librije.com/ kun je het menu bekijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Een 10 gangen menu kost 130 euro, wijnarrangement erbij van .. euro, van te voren iets drinken, erna nog iets, en je zit rond de 200 euro, tis net hoe gek je het zelf maakt.
Zie ik nu pasquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg Duderije, verschiet niet ál je kuit al nu heJe mot nog ffies
quote:Voor de gasten in de keuken serveert Jonnie zijn 10 x mini menu met daarin enkele nieuwe vindingen en klassiekers, Thérèse schenkt daarbij een passend wijnarrangement.
Dit alles natuurlijk passend bij de wensen van u als gast.
Misschien hebben Bluezz en golfer nog een plekje vrij op hun kamerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Half 2?En ik maar denken dat ik tijd zat heb om met de laatste trein naar huis te gaan
(die gaat volgens mij om kwart voor 1 )
Helder! Misschien dus alleen handig om van te voren enigszins af te spreken hoeveel gangen we willen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef gimme.shelter het volgende:
Hoi Duderinnetje,
Het ging als volgt. je gaat in de keuken zitten en dan vraagt Jonnie of er iemand is die ergens niet van houdt, niet tegen kan o.i.d. Dan zegt hij dat hij lekker voor je wil koken en dan moeten jullie het aantal gangen bepalen. Wij hadden 5 gangen gedaan, vonden we wel zat. We hebben daarbij het wijnarrangenent genomen, maar dat hoeft natuurlijki niet! Bij ons kwam het uit op 1940 euro voor 10 man(minder, want fooi gegeven), maar je kunt het dus zelf helemaal bepalen.
We hebben een feest gehad, we waren om 20.00 aan en om 01.30 waren we zeer voldaan!!
Daar ben ik ook wel in geïnteresseerd. (deze bedoelde ik dus Isa!) Ik zou het zonde vinden eerder weg te moeten voor de trein. Welke B&B is het Euc?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef Euc- het volgende:
Ik ga zelf denk ik in B&B De Beak zitten, kost je 25 euro per nacht, en die kerel komt je ophalen bij de Librije (en desgewenst bij het station )
Inmiddels is het (een stuk) duurder, maar zo zag de rekening er een jaar of vijf geleden in guldens uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat gaat die avond eigenlijk ongeveer pp kosten ik lees bedragen van 130 tot 200 euro
O wat lijkt me dat leuk om te zeggenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Inmiddels is het (een stuk) duurder, maar zo zag de rekening er een jaar of vijf geleden in guldens uit.
De rekening werd voorgeschoten door één van ons, per creditcard, met de niet al te vaak gebezigde woordcombinatie "Maak er maar tweeduizend van."![]()
[afbeelding]
Voor de mensen die een hotel zoeken: op loopafstand van de Librije ligt het Campanile-hotel, 2p-kamers rond de 60 euro.
Dat zat ik me ook af te vragen, of ze niet een beetje teleurgesteld waren? Niet dat ik me daar wat van aan zou trekken hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 10:54 schreef Vanyel het volgende:
Tweeduizend is wel een mooi rond bedrag, maar het is op die rekening natuurlijk wel een relatief karige fooi :p
Hij liet het in ieder geval niet merken.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook af te vragen, of ze niet een beetje teleurgesteld waren?
Lonen van het personeel liggen idd niet hoog, in de keuken lopen veel leerlingen en stagaires rond, die of niks krijgen (stagaires) of een leerlingensalaris, wat ook niet je van het is, maar je kunt er makkelijk van rondkomen. Bij dat soort bedrijven is het: voor jou 10 anderen. Toen karper en ik bij Parkheuvel zijn geweest eten hebben we op een rekening van 390 euro 40 euro fooi gegeven, maar achteraf gezien was dit teveel fooi, 20 euro was ruim voldoende geweest. 10 procent bovenop het bedrag wordt vooral in Amerika gedaan omdat het personeel daar ENORM weinig verdiend en moeten leven van de fooien. Wat dat betreft is het in Nederland zeer goed geregeld.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij liet het in ieder geval niet merken.
En bij de Librije eten mag dan wel duur zijn, de lonen voor het personeel liggen echt niet navenant hoog. Dus een tip van destijds ruim 40 gulden is gewoon best veel geld. Al zullen er wel mensen zijn die het gierig of lomp vinden om niet 190 gulden fooi te geven als zijnde 10 procent van het totaalbedrag. Maar die mensen zijn volgens mij niet goed bij hun hoofd.
De Beuk heeft 1 1 persoons kamer (die al gereserveerd is voor mijquote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef Duderinnetje het volgende:
De Beuk heeft volgens mij maar één kamer. Weet jij dat euc? Zoek ik even een andere in Zwolle (ik kijk meteen even voor jou Isa).
oooooooooooooooooooow, dat begreep ik even niet van de sitequote:Op maandag 8 mei 2006 00:15 schreef Euc- het volgende:
[..]
De Beuk heeft 1 1 persoons kamer (die al gereserveerd is voor mij), 2 2 persoons kamer (die ook gewoon voor 25 euro p/p/p/n te huur is, en zover ik weet geen meerprijs bij een 1 persoonsbezetting, hoewel je met die bezetting nog goedkoper uitbent dan ergens anders) en een apart appartementje aan de achterkant van het huis.
ja of 40000 dropveters.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Moet je eens bedenken hoe veel glazen Leffe blond je voor dat geld kan drinken.
Hmm,. Leffe blond.
.
Onder de bij jou bekende voorwaarden hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hoor net uit zeer betrouwbare bron dat Martijn & eega definitief meegaan. Dus dat maakt de stand...
O ja ik moet met je praten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Onder de bij jou bekende voorwaarden he![]()
Ik begreep via, via, van Euc dat hij misschien nog 2 mensen had kunnen ronselen dus het ziet er naar uit dat het wel door zal gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Potverdrie, als karper nou zijn staartvin niet tegen de krib gooit dan zijn we er
O dan durf ik me er langzamerhand echt écht op te gaan verheugenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik begreep via, via, van Euc dat hij misschien nog 2 mensen had kunnen ronselen dus het ziet er naar uit dat het wel door zal gaan.![]()
![]()
Zeer aanklokkelijk jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Lets doe de Duderije
Hoe was het uitzicht? Aan(k)lokkelijk?
Ja hè?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Leuke naam voor een restaurant hoor: De Duderije
Ik zag het vrijdag ná mijn vak. alquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja hè?![]()
Bluezz heeft het bedacht, ergens in dit topic. Maar natuurlijk ziet ze het nu pas![]()
Geen idee... we kunnen het als laatste redmiddel altijd proberen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:43 schreef Euc- het volgende:
Maar aan de andere kant, als we gewoon opbellen, dat er 3 man zijn afgevallen en we geen nieuwe kunnen regelen, zouden ze dan moeilijk doen? Ik heb er mijn twijfels bij..
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb vannacht van De Librije gedroomd
Alleen viel het enorm tegenWe konden niet in de keuken zitten omdat er een dubbele boeking was en we pasten niet aan één tafel dus vier mensen zaten apart en de zwezerik was niet gaar (of te taai . Daar zeurde mijn moeder (?) althans over) en Jonnie bleek een hele vervelende man
Vervolgens ging er vanalles mis op de énorme parkeerplaats van De Librije. We konden onze auto's niet meer vinden of zo en toen moesten we fietsen
Enfin, het echie kan nu in elk geval niet meer tegenvallen![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb vannacht van De Librije gedroomd
Alleen viel het enorm tegenWe konden niet in de keuken zitten omdat er een dubbele boeking was en we pasten niet aan één tafel dus vier mensen zaten apart en de zwezerik was niet gaar (of te taai . Daar zeurde mijn moeder (?) althans over) en Jonnie bleek een hele vervelende man
Vervolgens ging er vanalles mis op de énorme parkeerplaats van De Librije. We konden onze auto's niet meer vinden of zo en toen moesten we fietsen
Enfin, het echie kan nu in elk geval niet meer tegenvallen![]()
Ja deze is bedrog hoor hoop ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*Zingt*
De meeste droooooooooooooooomen zijn bedrog
De meeste dan he
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:55 schreef gimme.shelter het volgende:
We zien jullie 14 juli tussen half acht en acht in de keuken bij Jonnie en Therese!
Ja maar voor de rest die niet zo dik is met onze Jon dacht ik: ik vraag het effequote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Pfff hoelaat?
Is dat belangrijk?
Wij mogen bij onze Jon toch altijd komen wanneer we willen
half 8 geloof ik
[..]
Nog maar 6quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer
Bluezz
Duderije
Martijn
Annemiek
Isabeau
TT veranderen zoals Be zegt? Goed ideequote:
Eerst maar even zien wat de nieuwe TT doetquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:13 schreef Bluezz het volgende:
TT veranderd
V&A moet even gevraagd worden aan de mods daar, ik ben ffies weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |