Elfen lied O+
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef komrad het volgende:
wat is er aan de hand met o'sullivan Hij heeft geen zin.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O* Vriend van de showquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin. daar lijkt het wel op ja\[b\]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:\[/b\]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P I doubt, therefore I might beFu is lekker bezig! Elfen lied O+Ebdon pot de blauwe vanaf de break.
Dat zie je ook nooit mee![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O* SportFreakFu kan op weg naar 15-14.sig verwijderd door FA
Gaat nog leuk worden dit, had ook mooi over na de pack-entreeWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op ja als ronnie dit nog wint wordt hij een legendeWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
SportFreakVia een century 15-15. Het is iig spannend.sig verwijderd door FA
I doubt, therefore I might beFu![]()
Nog eentje en dan is hetFu !!!
Bericht 3% gewijzigd door Speedski op 29-04-2006 19:35:06 Ebdon - Dott, nou da's echt een finale waar iedereen vurig op zal hebben gehoopt. Helaas trouwens erg weinig kunnen zien van het wk dit jaar.
Maar nu heb ik een weekje vrij, dus zal ik voor de finale eens lekker gaan zitten. quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:21 schreef Leatherface het volgende:
Helaas trouwens erg weinig kunnen zien van het wk dit jaar.
Maar nu heb ik een weekje vrij, dus zal ik voor de finale eens lekker gaan zitten. Khoop voor je dat het een finale wordt om nooit te vergeten ...
Zal waarschijnlijk wel niet![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:21 schreef Speedski het volgende:
[..]
Khoop voor je dat het een finale wordt om nooit te vergeten ...
Zal waarschijnlijk wel nietDe voorgaande jaren waren het bijna allemaal erg leuke en spannende finales.
Maar ik vrees dat het dit jaar net allemaal wat minder leuk zal zijn. quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De voorgaande jaren waren het bijna allemaal erg leuke en spannende finales.
Maar ik vrees dat het dit jaar net allemaal wat minder leuk zal zijn. En ach, wat zeuren we ook (okay, we blijven Nederlanders). Ik zie ons allen echt geen century break maken als er zoveel mensen meekijken![]()
Fu is trouwens goed bezig om de stand weer gelijk te trekken.
Kijken of de Hong Kong - Chinees de zenuwen in bedwang kan houden. quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:35 schreef Leatherface het volgende:
Fu is trouwens goed bezig om de stand weer gelijk te trekken.
Kijken of de Hong Kong - Chinees de zenuwen in bedwang kan houden. Ben bang van niet, echt stomme fouten gemaakt deze frame Mooi safetyduel nu. Fu maakt gelijk.
We gaan all the way nu. De 33e en laatste frame gaat de beslissing brengen. Mooier kan gewoon niet. Final frame![]()
![]()
Na zo'n comeback mag Fu van mij het nu wel winnen. I doubt, therefore I might beR-e-s-p-e-c-t voor Fu... Mooie apotheose![]()
Btw: waar was Ding Jun Hui dit toernooi?
Niet geplaatst? Elfen lied O+Damn 16 beide
Dit wordt leuk.Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*