Ik ben geen crewlid, maar ik wil wel een meet met je.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Dat bloed lul
Ik zit er aan te denken om een meet te krijgen met een of ander crewlid
iemand tips ?
Nee, Ebola.quote:
hij was redelijk duidelijk en recht door zeequote:Op donderdag 27 april 2006 23:16 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Was dat een verkapte doodverwensing?
ik wil wel een meet hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 23:18 schreef Nega het volgende:
Wil je geen meet? Ik zag ook dat je wilde trouwen...
Als je maar sterft de ziekte maakt niet uit. Gare homoquote:Op donderdag 27 april 2006 23:16 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Was dat een verkapte doodverwensing?
degene die jou binnen een dag van het forum afheeftquote:
Jamaar ik kan mezelf niet van het forum afhalen tochquote:Op donderdag 27 april 2006 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
degene die jou binnen een dag van het forum afheeft
Lekker aardig ben je weer yvonne.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
alleen de kloon ??quote:Op donderdag 27 april 2006 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Try me, jij en je andere klonenquote:Op donderdag 27 april 2006 23:28 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Jamaar ik kan mezelf niet van het forum afhalen toch
en jij bent daar te lief voor om een lief onschuldig usertje te bannen
hm pas geinfiltreerd op fok en danquote:
Tietenquote:Op donderdag 27 april 2006 23:31 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Wat heb je liever?
een Lul of tieten gemailt ?
dat is een kloon, dom schaapquote:Op donderdag 27 april 2006 23:13 schreef Stopcontact het volgende:
TS is lekker
van een baggeruserquote:Op donderdag 27 april 2006 23:59 schreef Nega het volgende:
Kloon van wie Nitrane?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |