Ik ken haar verder niet zo goed en het was misschien een verkeerde woorden keus Sorry nikkyquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef guitarist.nl het volgende:
wacht maar totdat jij in de overgang bent
Alleen iets.... tjsa...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze lijkt wel een beetje op Yvonne
Dus zo zag je er vroeger uit?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef yvonne het volgende:
Dit is toch wel de kutterigste kloon ever
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef djenneke het volgende:
Leuke tuin wel.
Ja doe het maar.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:01 schreef yvonne het volgende:
Dit was het weer?
neejquote:Op donderdag 27 april 2006 23:01 schreef yvonne het volgende:
Dit was het weer?
Wat zeg je nu!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik heb nu nooit meer potentie
Dat bloed lulquote:
Zullen we je "helpen"?quote:
Knutquote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om een meet te krijgen met een of ander crewlid
iemand tips ?
In R&P graag en dan met een kloonquote:Op donderdag 27 april 2006 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we je "helpen"?
Wil je erover praten?
echt?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Dat bloed lul
iemand tips ?
Hunk is net gebanned, jammerquote:Op donderdag 27 april 2006 23:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
In R&P graag en dan met een kloon![]()
Dood.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:08 schreef Dirkh het volgende:
Waar is die Pool eigenlijk?
Ik ben geen crewlid, maar ik wil wel een meet met je.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Dat bloed lul
iemand tips ?
Nee, Ebola.quote:
hij was redelijk duidelijk en recht door zeequote:Op donderdag 27 april 2006 23:16 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Was dat een verkapte doodverwensing?
ik wil wel een meet hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 23:18 schreef Nega het volgende:
Wil je geen meet? Ik zag ook dat je wilde trouwen...
Als je maar sterft de ziekte maakt niet uit. Gare homoquote:Op donderdag 27 april 2006 23:16 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Was dat een verkapte doodverwensing?
degene die jou binnen een dag van het forum afheeftquote:
Jamaar ik kan mezelf niet van het forum afhalen tochquote:Op donderdag 27 april 2006 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
degene die jou binnen een dag van het forum afheeft
Lekker aardig ben je weer yvonne.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
alleen de kloon ??quote:Op donderdag 27 april 2006 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Try me, jij en je andere klonenquote:Op donderdag 27 april 2006 23:28 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Jamaar ik kan mezelf niet van het forum afhalen toch
en jij bent daar te lief voor om een lief onschuldig usertje te bannen
hm pas geinfiltreerd op fok en danquote:
Tietenquote:Op donderdag 27 april 2006 23:31 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
Wat heb je liever?
een Lul of tieten gemailt ?
dat is een kloon, dom schaapquote:Op donderdag 27 april 2006 23:13 schreef Stopcontact het volgende:
TS is lekker
van een baggeruserquote:Op donderdag 27 april 2006 23:59 schreef Nega het volgende:
Kloon van wie Nitrane?
Dacht jij dat? Ik heb tenminste geen ebola of andere rare ziektequote:Op donderdag 27 april 2006 23:59 schreef Nega het volgende:
Kloon van wie Nitrane?
zet een gun tegen je kop en haal de trekker over bitte.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
van een baggeruser
anders zou ze geen kutopics openen
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:08 schreef Nitrane het volgende:
[..]
zet een gun tegen je kop en haal de trekker over bitte.
je had The_terminator moeten zien happenquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:18 schreef frenzy2003 het volgende:
TS is Plientjuh nummer 2 en er trappen nog gasten in ook.
je had hem toch bijna gemeet?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:20 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
je had The_terminator moeten zien happen
nu zit je alweer met een stijve lul achter je pc??quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:20 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
je had The_terminator moeten zien happen
had je gezegt dat je een kloon bent? ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:25 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
ik hoefde alleen maar een tijd af te spreken en hij zou komen
ik had het zelf vertelt..quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
had je gezegt dat je een kloon bent? ?
Nope, zo ging het niet. Ik heb je verneukt door een extra 'nep' MSN aan te maken. Toen ik dat account onder Virtual PC gebruikte had je het niet door en heb je jezelf verraden. Uiteraard vertrouwde ik het zakje de hele tijd al niet, en mocht er ooit een afspraak komen, dan was ik toch niet op komen dagenquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:29 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
ik had het zelf vertelt..
ik vond de afgang te ver als hij zijn werkdag zou afzeggen en er achterkwam dat ik een kloon was
oh ik dacht dat ik terwijl we in een groepgangbang zaten jij er ook bijzat en het toen ook al vertelt hadquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nope, zo ging het niet. Ik heb je verneukt door een extra 'nep' MSN aan te maken. Toen ik dat account onder Virtual PC gebruikte had je het niet door en heb je jezelf verraden. Uiteraard vertrouwde ik het zakje de hele tijd al niet, en mocht er ooit een afspraak komen, dan was ik toch niet op komen dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |