Ter ore?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef Tafkahs het volgende:
breng het ter ore
Zit je wel verder van de teen af inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef Tafkahs het volgende:
breng het ter ore
Doe dan "want je rijdt brommer"quote:Op donderdag 27 april 2006 22:26 schreef mvdlubbe het volgende:
"Het is uit want je mist twee tenen" volstaat niet?
Ze is niet gehandicapt, ze mist 2 tenen, ze zit niet kwijlend in een rolstoel te triangelenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:26 schreef Camplo het volgende:
Loser. Is ze vriendin gehandicapt laat ie er stikken. Wat een echte kerel. En echte liefde...
En dan al in de steek laten. Moet wel een heel lelijk wijf zijn, en een heel verkapte uitmaaksmoes.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ze is niet gehandicapt, ze mist 2 tenen, ze zit niet kwijlend in een rolstoel te triangelen
Het was dat of Cloudboxquote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef Jajong het volgende:
Hoe heb jij t lef om jezelf "Hunk" te noemen btw!
Bullshit. Als het iets is waar je echt niet tegen kunt en je belemmert in jullie gang van zaken moet je t of fixen (onmogelijk in dit geval) of er mee kappen. Daarbij...Als je t probleem vervangt door "frigide zijn", is het voor jou dan wel acceptabel of kom je dan weer zaniken over echte liefde?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:26 schreef Camplo het volgende:
Loser. Is ze vriendin gehandicapt laat ie er stikken. Wat een echte kerel. En echte liefde...
Mij best.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Doe dan "want je rijdt brommer"
Of reed natuurlijk!!
Eventueel te sms-enquote:Op donderdag 27 april 2006 22:31 schreef mvdlubbe het volgende:
TS, we zijn eruit.
"Het is uit!" is je tekst.
Foeiquote:Op donderdag 27 april 2006 22:31 schreef schatje het volgende:
Nou ja, als je er zo zwaar aan tilt moet je haar maar dumpen.
Maar ik wil juist niet dat ze denkt dat t om haar tenen is, een minderwaardigheidcomplex heeft ze al zat.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:31 schreef schatje het volgende:
Nou ja, alsje er zo zwaar aan tilt moet je haar maar dumpen.
Maar zonder tenen is ze juist lichter geworden dus er zwaar aan tillen wordt lastig!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:31 schreef schatje het volgende:
Nou ja, als je er zo zwaar aan tilt moet je haar maar dumpen.
Zegt dan gewoon , ik wil een vrouw met grotere tietenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Hunk het volgende:
[..]
Maar ik wil juist niet dat ze denkt dat t om haar tenen is, een minderwaardigheidcomplex heeft ze al zat.
Eventueel.quote:
tsssssk, ik durf te wedden dat jouw ex al haar tenen nog had, en toch maakte jij het uit, je bent dus erger dan de TSquote:Op donderdag 27 april 2006 22:26 schreef Camplo het volgende:
"Het is uit."quote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Hunk het volgende:
[..]
Maar ik wil juist niet dat ze denkt dat t om haar tenen is, een minderwaardigheidcomplex heeft ze al zat.
Of zelf kleien!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Prothese tenen zien op te scharrelen
Oh, omdat hij haar niet meer kan neuken aangezien hij walgt van die stompjes is hij een loser.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:33 schreef nikky het volgende:
Wat een loser ben jij zeg. En dan ook nog Hunk heten. Zegt wel weer genoeg.
Maar hoe breng ik t subtiel...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:35 schreef ioko het volgende:
Ik vind wel dat je een behoorlijk sukkel bent als je het hierom uitmaakt, maar aan de andere kant, als dat gevoel er nu eenmaal niet meer is, kan niemand je dwingen om bij haar te blijven.
Die had ik net verzonnenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze is misschien minder snel op d'r teentjes getrapt![]()
![]()
D: ;
: : D:D
;[ D:{D!!@1
Met rode teennagels! En een gezichtje.quote:
Ja met zo een (ex)vriend als jij kan je dat echt wel zeggen''jij bent haar minderwaardigheidcomplex''quote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Hunk het volgende:
[..]
We gaan al zes maand met elkaar. En ze is best een lief meisje en ze houdt van me. Ze gaf me zelfs een vriendschapsring vorige week.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Waarom moet het nou weer subtiel?
siemeetries!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef DeeCruise het volgende:
Misschien kun je er beter tegen als je haar andere voet ook tussen de spaken duwt...
Gvd, nu kom ik toch niet op t woord? Niet synchroon maar......
Het is een achterlijke reden, en je kunt gaan liegen, maar ik zou kiezen voor eerlijkheid. Al kan ik me niet voorstellen dat je haar ECHT leuk vind, als je het hierom uitmaakt.quote:
Lieve schat, we moeten praten, ik wil onze relatie beeindigen, niet omdat je nu twee tenen mist of zo, ja okay is het misselijkmakend walgelijk afstotend, maar dat is het niet, ik zit nu gewoon in een periode dat ik wat meer tijd voor mezelf nodig heb.quote:
Ik kan erg goed punniken, heb mijn hele servies bij elkaar gepunnikt, dus en ik wil zo 2 tenen punniken, als dat een oplossing zou zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Met rode teennagels! En een gezichtje.
Ik geef dit topic niet lang meer. Hoe doet IR dat ook alweer?
1
Ineens is de liefde over. Right. Wees dan eerlijk en zeg dat je altijd op haar lijf bent gevallen en niet om wie ze is.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:34 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Oh, omdat hij haar niet meer kan neuken aangezien hij walgt van die stompjes is hij een loser.
Ik moet eens wat minder gaan roken, de meest simpele woorden ontglippen me...quote:
wij geven hier de voorkeur aan Downsyndroompje, hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 22:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik moet eens wat minder gaan roken, de meest simpele woorden ontglippen me...
Thisbe bedankt voor de opheldering...
Daarbij begin ik de ts steeds meer een mongool te vinden...
Symetrischquote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef DeeCruise het volgende:
Misschien kun je er beter tegen als je haar andere voet ook tussen de spaken duwt...
Gvd, nu kom ik toch niet op t woord? Niet synchroon maar......
Wat snoezigquote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ze gaf me zelfs een vriendschapsring vorige week.
Dat gaat van..quote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef Thisbe het volgende:
Waar was ik ook alweer?
1
11
111
1111
Ok: Je zegt nergens dat je van haar houdt TS, alleen dat ze wel 'lief' is enzo!
Nee, een relatie zonder sex is gezond. Of moet hij dan maar naar de hoeren omdat de liefde zo goed is.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Ineens is de liefde over. Right. Wees dan eerlijk en zeg dat je altijd op haar lijf bent gevallen en niet om wie ze is.
Insgelijks...... komop manquote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mên, ik zou echt eens met een psycholoog gaan praten als ik jou was
Dat 2 tenen missen al een reden is om op iemand af te knappen
Om twee tenen? Wat een onzin zegquote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nee, een relatie zonder sex is gezond. Of moet hij dan maar naar de hoeren omdat de liefde zo goed is.
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef Asics het volgende:
ze zal heus wel al een vermoeden hebben als je sindsdien nog maar drie keer hebt geneukt hoor.
Ouwequote:
Nee, jouw seksbeleving is de standaard voor de rest van de mensheid. *ril*.quote:
waar slaat dat nu weer op.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef gunk77 het volgende:
Uitmaken!
Waarom? Omdat ze een beter iemand verdiend![]()
Ik heb haar ook nog 6 keer gevingerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef Asics het volgende:
ze zal heus wel al een vermoeden hebben als je sindsdien nog maar drie keer hebt geneukt hoor.
Trouwens, Tubje heeft ook sokken aanquote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef Thisbe het volgende:
Overigens is het best geil om met laarzen aan te foezelen, dan zie je haar tenen toch niet Hunk?
Triangeljosti, mag dat ook?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef milagro het volgende:
[..]
wij geven hier de voorkeur aan Downsyndroompje, hoor
die tenen zitten tussen zijn oren, als hij dat wijf neukt denkt-ie alleen maar aan een voet met 3 tenenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef Markster het volgende:
Ze kan toch gewoon der geile zwarte knielaklaarzen aanhouden?
Zie je mij dat ergens zeggen of mij daartoe doen refereren?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nee, jouw seksbeleving is de standaard voor de rest van de mensheid. *ril*.
*seth gaaikema alert*quote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef ThE_ED het volgende:
Je moet haar gewoon eerlijk zeggen waar de schoen wringt!
Nou ik kan een glaasje klemmen tussen mijn grote teen en mijn wijsteen! Dan voer ik jou, en jij mij!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef milagro het volgende:
goed plan!
alleen ik drink geen Vodka als ik brei vanwege handen niet vrij >>>>>>
http://www.tzabcan.com/clar08.jpgquote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef Mojave het volgende:
Post eens een foto, dat maakt het verhaal en dus de keuze een stuk duidelijker.
Stoer hoor .. dat je dat teltquote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ik heb haar ook nog 6 keer gevingerd.
Vandaar zeker dat zo veel mannen weglopen nadat hun vrouw hun eerste kind heeft gehad?quote:Shit happens, en iets neuken waar je van gruwelt werkt niet...
Ik vind overigens dat je best een keer ergens inhoudelijk op mag ingaan hoor...Dat dit een bs topic is weet iedereen, maar doe in for the love of god alsjeblieft een BEETJE moeite om de appearance hoog te houden...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef Hunk het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw toevoeging aan dit topic constructiever.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef Markster het volgende:
mvdlubbe is echt loser als hij geen mod is.
Omdat je dat wel nog aankunt, omdat ze dan haar schoenen aanhoudt? (ik zie hier geen compensatie in hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef Hunk het volgende:
[..]
Google maar op 'teen sex'quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef Adelante het volgende:
Sinds wanneer heeft een vrouwen tenen nodig om te pijpen?
of de 2 middelste!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef Asics het volgende:
welke tenen zijn het eigenlijk? de grote teen en die ernaast, of de kleine teen en die ernaast?
OW GOD, ik klikte!quote:
de 2 middelste van de vijf?quote:
Ja nu worden de meningen wel iets bijgesteld, hèquote:
De wijsteen, en middelteen oen!quote:
Ja, maar erafgerot door een tumor ofzo |?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja nu worden de meningen wel iets bijgesteld, hè
en dit plaatje, dat is nog maar 1 teen, hè!
Thisbe, ik ben erg blij met je bezigheidstherapie, maar heb je ook een gebruiksaanwijzing erbij?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:53 schreef Thisbe het volgende:
1
11
111
1111
11111
1111
111
11
Lafjes vingeren, geef haar leuke Jimmiy Choo's man!
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef nikky het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Je noemt hem een loser omdat hij het uitmaakt om de afwezigheid van twee tenen. Omdat je je dat niet kan voorstellen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens zeggen of mij daartoe doen refereren?
Klopt. Omdat het een kloon isquote:Op donderdag 27 april 2006 22:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je noemt hem een loser omdat hij het uitmaakt om de afwezigheid van twee tenen. Omdat je je dat niet kan voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |