Misschien bij babywalz.nl?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Weet iemand waar je (donker)gekleurde slabbetjes kan bestellen?
erg he!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Waarom is alles voor baby's pastelkleurig en/of met beertjes en zo op?
![]()
Dat gaat al een beetje in de richting.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:20 schreef kozakken het volgende:
Ik heb een heel stel gekleurde slabbetjes bij de hema weggehaald. Zoiets als dit:
http://www.hema.nl/SITE/H(...)3300222/default.aspx
Maar in de winkel hadden ze ook andere kleuren.
was vanmiddag nog bij prenatal en ze hebben sowieso wel leuke gekleurde rompertjes ook op het momentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef Lois het volgende:
Bass Miss ik heb bij de Prenatal afgelopen donderdag hele felle slabbetjes gezien, in lime, knaloranje, donkerblauw, donkerrood etc. Handige slabbetjes ook met klitteband aan de achterkant, ik heb ze zelf ook al een hele tijd en ze bevallen goed.
dat wou ik ook al zeggenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:09 schreef Leah het volgende:
Bedenk je wel dat slabbetjes na verloop van tijd allemaal dezelfde kleur hebben, namelijk goor. Kruidvat heeft soms ook nog weleens gekleurde slabben.
nee gekleurde slabben worden hier ook goor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat wou ik ook al zeggen
maar miscshien met gekleurde niet zo?
ik weet wel dat je fruitvlekken er of helemaal niet, of alleen in de kookwas eruit krijgt. ik weet niet of je die hippe slabben in de kookwas kan doen, en dan weet ik al helemaal niet of je een gekleurde kookwas machine volkrijgt![]()
Niet die ik laatst bij de Zeeman heb gekocht, in een mooie spinaziegroene kleurquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:09 schreef Leah het volgende:
Bedenk je wel dat slabbetjes na verloop van tijd allemaal dezelfde kleur hebben, namelijk goor.
Die 1e is mooi! We hebben op 2 in de buurt gereageerd. Via sites die ik van minimarkt heb gevonden, toevallig via uitgebreid zoeken. Wie weet lukt dat. Bedankt iig!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:58 schreef bixister het volgende:
is dit niks voor jullie djeez? wel niet zo dicht bij Assen, maar voor een leuk koopje kun je toch ook wel een keer wat verder rijden?
of deze?
Ziet er leuk uit! Wat wil je ervoor hebben, incl verzendkosten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:28 schreef Lishe het volgende:
Ik heb in de aanbieding...
Dit speelding van Cotoons. Hij kan bevestigd worden op een wipstoeltje, wandelwagen enz.
[afbeelding]
Ik heb ook nog een zwemband van nijntje. Zo 1 waar je samen met je kindje in kunt. Heb hiervan even geen foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |