van die modellen krijg je ook alleen maar kopzorgen johquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:12 schreef EchnaDarr het volgende:
We horen je volgende week wel uit ... en koppelen je vervolgens aan een van de modellen
Op zulke momenten zou ik niet te hard rekenen, die dagquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:18 schreef EchnaDarr het volgende:
Volgens mij houdt een groot deel op model te zijn als er geen camera in de buurt is
koppelen levert over het algemeen enkel ongemakkelijke situaties opquote:
Ja, je verplicht voelen tot *iets* en zo. Omdat iemand ANDERS het wel een geinig plan vindt, ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:37 schreef Muk het volgende:
[..]
koppelen levert over het algemeen enkel ongemakkelijke situaties op
Zien jullie nou, ik ben eigenlijk een heel braaf jongetje vergeleken met dit!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:57 schreef Muk het volgende:
[..]
JA HEBBES!!!
ik ehm we ehm... het komt er op neer, ik heb een VERSCHRIKKELIJKE kater, het hele huis ligt in puin op twee verdiepingen, de achtertuin is een verkoolde zooi....
ik heb nog wel iets wat je kan schoonmaken zegmaar....
edit: en de buurman kwam vragen of die dronken zeemansliederen om half 4.... ja die waren van ons.... ik kijk op m'n camera, blijk ik de deur van m'n bovenbuurman ingetrapt te hebben....en dat ondertussen gefilmt.... overal voedselresten, pleuris.
en de overige deelnemers zijn nergens te bekennen natuurlijk
vorige week had hij al zijn tepel geharst voor een leuke foto of zoquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zien jullie nou, ik ben eigenlijk een heel braaf jongetje vergeleken met dit!
Wat een chaos zeg, hoe krijg je het voor elkaar.
zeevaartschool he'quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige week had hij al zijn tepel geharst voor een leuke foto of zo
Vage shit daarzo
nee dat was m'n andere bovenbuur, maar die had het ook verdientquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dus het was maar net goed dat je zijn deur ingetrapt had?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Subhuman het volgende:
Wat een bende daar zeg!Zo erg is het zelfs op de campus van mijn universiteit niet eens!
* Sub mag dat wel.
zwart balkje is genoeg hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef Muk het volgende:
owjah de foto's ik zal kijken of ik er een ehm artistieke draai aan kan geven
Awwwquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Xilantof het volgende:
nouja, zoals vaker blijkt mijn voorgevoel juist.
* Xilantof is weer single.
En dat was niet mijn keuze
aii... stijlloos...quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Gatver... ik ben ORANJE!
Jah, zag het net ook al...quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Gatver... ik ben ORANJE!
alleen de echt gezellige mensen verkleden zich voor carnaval,quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Gatver... ik ben ORANJE!
Beetje late reactie, dat welquote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef Kleintje het volgende:
laten we dat beperken tot feedback...
Overigens, waar hangt Mauro tegenwoordig uit???
Heeft ie al werk???
Gezien hij nooit meer op msn online is en hier ook niet te vinden is?
En Rubbereendje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |