quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb zelfs getwijfeld of ik uberhaupt wel zou inzenden
Nieuwe zonnebril is binnen![]()
![]()
[afbeelding]
Extreem, maar o,zo cool...Extreem cool dus gewoon![]()
quote:
Ja qua platheid welquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind 'm zelf meer weg hebben van die 3D brilletjes
Dat zocht ik dus ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja qua platheid wel![]()
Maar hij staat niet gek verder,beetje jaren 50 bril zo
ja ik ook!quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:46 schreef Kleintje het volgende:
Paardje is gedaan. Spulletjes pakken en dan foetsie... op weg naar PUCKZZZ
Heb er best een soort van zin in.
Yeah!
omg....quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:23 schreef Xilantof het volgende:
weer thuis met een twijfelachtige avond in het vooruitzicht.
er "moet gepraat worden"....
Tussen Toffie en wederhelft, of Toffie en ouderlijkgezag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Tussen wie en wie?
Heh balen kerelquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Xilantof het volgende:
nouja, zoals vaker blijkt mijn voorgevoel juist.
* Xilantof is weer single.
En dat was niet mijn keuze
klote gevoel is dat joh... hoe lang heeft het geduurt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Xilantof het volgende:
van die modellen krijg je ook alleen maar kopzorgen johquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:12 schreef EchnaDarr het volgende:
We horen je volgende week wel uit ... en koppelen je vervolgens aan een van de modellen
Op zulke momenten zou ik niet te hard rekenen, die dagquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:18 schreef EchnaDarr het volgende:
Volgens mij houdt een groot deel op model te zijn als er geen camera in de buurt is
koppelen levert over het algemeen enkel ongemakkelijke situaties opquote:
Ja, je verplicht voelen tot *iets* en zo. Omdat iemand ANDERS het wel een geinig plan vindt, ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:37 schreef Muk het volgende:
[..]
koppelen levert over het algemeen enkel ongemakkelijke situaties op
Zien jullie nou, ik ben eigenlijk een heel braaf jongetje vergeleken met dit!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:57 schreef Muk het volgende:
[..]
JA HEBBES!!!
ik ehm we ehm... het komt er op neer, ik heb een VERSCHRIKKELIJKE kater, het hele huis ligt in puin op twee verdiepingen, de achtertuin is een verkoolde zooi....
ik heb nog wel iets wat je kan schoonmaken zegmaar....
edit: en de buurman kwam vragen of die dronken zeemansliederen om half 4.... ja die waren van ons.... ik kijk op m'n camera, blijk ik de deur van m'n bovenbuurman ingetrapt te hebben....en dat ondertussen gefilmt.... overal voedselresten, pleuris.
en de overige deelnemers zijn nergens te bekennen natuurlijk
vorige week had hij al zijn tepel geharst voor een leuke foto of zoquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zien jullie nou, ik ben eigenlijk een heel braaf jongetje vergeleken met dit!
Wat een chaos zeg, hoe krijg je het voor elkaar.
zeevaartschool he'quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige week had hij al zijn tepel geharst voor een leuke foto of zo
Vage shit daarzo
nee dat was m'n andere bovenbuur, maar die had het ook verdientquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dus het was maar net goed dat je zijn deur ingetrapt had?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Subhuman het volgende:
Wat een bende daar zeg!Zo erg is het zelfs op de campus van mijn universiteit niet eens!
* Sub mag dat wel.
zwart balkje is genoeg hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef Muk het volgende:
owjah de foto's ik zal kijken of ik er een ehm artistieke draai aan kan geven
Awwwquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Xilantof het volgende:
aii... stijlloos...quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Gatver... ik ben ORANJE!
Jah, zag het net ook al...quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Gatver... ik ben ORANJE!
alleen de echt gezellige mensen verkleden zich voor carnaval,quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Gatver... ik ben ORANJE!
Beetje late reactie, dat welquote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef Kleintje het volgende:
laten we dat beperken tot feedback...
Overigens, waar hangt Mauro tegenwoordig uit???
Heeft ie al werk???
Gezien hij nooit meer op msn online is en hier ook niet te vinden is?
En Rubbereendje??
wat! geen feest? paurquoi?quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag de hele dag studeren, morgen de hele dag treinen
same here, ik blijf lekker thuis vandaagquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
30 meter per uur vooruit schuifelen door de stad zeker, zonder poging tot doel
Nee bedankt
nou ja, ik ga feesten! denk ik... heb er weinig zin in idd, zeker met het weer en zo, toch maar ff naar eindhoven...quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
same here, ik blijf lekker thuis vandaag
Tweede paasdag gemist?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:23 schreef EchnaDarr het volgende:
Nee, ik ga meubels uitzoeken op een meubelboulevard. Daar zal het wel rustig zijn (hoop ik)
ja kut is dat. Sowieso vind ik het een beetje bekrompen dat we niet gewoon op zondag met z'n allen Koninginnedag kunnen vieren. Maar goed, dat zal zo zijn dan, maar schuif het dan minstens naar de MAANdag verdorie. Mijn vrije dag, wat DOE je??quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Andere afspraken. Ben ik een keer een zaterdag afspraken-vrij, plannen ze daar ineens koninginnedag in.
Daar zit ik iedere dag alquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:01 schreef EchnaDarr het volgende:
Niks mis met Eindhoven. (ik mag gewoon op kantoor zitten in Den Bosch)
Da's ook niet nodig hoor, framboosje met je appelwangetjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:31 schreef Kleintje het volgende:
Pruim???
Heb hier geen fruitmand hoor.
We gaan niet met die banaan.
Maar goed, ik snap je hint. Ik peer hem wel weer
Ja wel, wel een paar geloof ik. Op de tweede zet ging het over paarden en toen ik daar niks om gaf kon ik opzoutenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:36 schreef Kleintje het volgende:
Flash... nog een weekje en dan ga ik je zien!!!
Heb je op de vorige meet al gezien maar volgens mij hebben we geen woord gesproken.
ja, maar we gaan eerst naar het gemeentehuisquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:46 schreef EchnaDarr het volgende:
Hebben jullie 2 al een kamer besproken in het lokale hotel?
Niemandquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja, wie zijn de getuigen...
Wie weet ensceneren we wel een keer zoietsquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef EchnaDarr het volgende:
Lijkt me een geweldig event om bij te zijn...met camera.
Nope, ik doe niet aan autofocus. Geen enkele van mijn objectieven is autofocus; de camera's die ik gebruik ondersteunen dat niet eens.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
is die wel autofocus sub? Niet eens zo te zien
O ja, jij bent de opa van Fred Flintstone, was ik ff vergeten, sorryquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nope, ik doe niet aan autofocus. Geen enkele van mijn objectieven is autofocus; de camera's die ik gebruik ondersteunen dat niet eens.
Zo, die durftquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog eentje voor Debsterr, Kleintje, Fraubitch en de rest van de manege
[afbeelding]
Zonder cap, in spijkerbroek, een mini aan een touwtje erbij.. Is een verkeersmak paard danquote:
Dat keurig rechtshouden op het fietspad is niet ZO moeilijk, hoor..quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm geen rijlaarzen ook, en zelfs keurig rechtshouden op het fietspad
Zal wel een doorgewinterde diergeneeskundestudente zijnHet regende trouwens als een malle toen ik die foto nam..
Met een verkeersmak paard niet, iddquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:03 schreef Debsterr het volgende:
Dat keurig rechtshouden op het fietspad is niet ZO moeilijk, hoor..
Een flinke telelensquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:29 schreef Subhuman het volgende:
Hmm, de koninginnedagfestiviteiten vallen hier bij m'n ouders toch een beetje tegen. Ik had m'n camera bij me maar volgens mij heb ik niet meer dan 10 foto's gemaakt.Ik merk wel dat ik dat niet zo heel goed durf, gewoon mensen in een menigte op de foto zetten. Ik weet niet zo goed waar ik bang voor ben eigenlijk, misschien dat ze op me af komen om me in elkaar te meppen?
Heeft iemand tips voor straatfotografie?
http://www.pbase.com/dr_flash/image/54677392.jpgquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:29 schreef Subhuman het volgende:
Hmm, de koninginnedagfestiviteiten vallen hier bij m'n ouders toch een beetje tegen. Ik had m'n camera bij me maar volgens mij heb ik niet meer dan 10 foto's gemaakt.Ik merk wel dat ik dat niet zo heel goed durf, gewoon mensen in een menigte op de foto zetten. Ik weet niet zo goed waar ik bang voor ben eigenlijk, misschien dat ze op me af komen om me in elkaar te meppen?
Heeft iemand tips voor straatfotografie?
Mijn foto was idd met een canon 70-200/2,8 @200 met een 2x TC.quote:
Hoezo val je meer op met een groothoeklens dan met een telelens?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:39 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind vooral de straatfoto's die met een groothoeklens genomen zijn heel erg mooi, maarja dan val je gelijk heel erg op natuurlijk.
jah, ik probeer iets te illustrerenquote:Op zaterdag 29 april 2006 schreef Subhuman het volgende:
(Linkje gemaakt van grote foto)
klopt hier heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
pff
Met een groothoeklens knal je gewoon wat in het rond, dan kan je altijd aan mensen laten zien "kijk, ik heb maar een overzichtje gemaakt, niks herkenbaars of zo". Ik heb die gêne op zich wel bij het snipen, met een grote telelens zeg maar. Maar er zijn een aantal dingen in je voordeel:
1. mensen verwachten het niet, dus realiseren zich helemaal niet dat er misschien wel iemand een foto van ze maakt
2. ze kijken tegen "de korte kant" aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |