PaintNet gratis te downloaden...quote:Op zondag 30 april 2006 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou een leuk fotobewerkings progamma,voor een amateur als ik
zo dus jij kunt je meel niet lezenquote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Internetten op Gatwick is klote. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik krijg hier continue foutmeldingen over dat de content niet appropiate isEn oh ja....het kost 1 pond om 10 minuten te internetten EN ze krijgen de webmail van xs4all niet binnen
Zo jammer, die engelsen
Nee klopt, dat zijn die foto's van Kleintjequote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Internetten op Gatwick is klote. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik krijg hier continue foutmeldingen over dat de content niet appropiate is![]()
Ja, toppie hierquote:Op zondag 30 april 2006 16:44 schreef Kleintje het volgende:
Beettje naar je zin daar P???
Veel foto's gemaakt enzo?
Mail heb ik gezien, maar nog geen zin om te beantwoordenquote:Op zondag 30 april 2006 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo dus jij kunt je meel niet lezen
denk dat dat komt omdat ik je heb vol lopen spammenmet grote bijlages
Ik speel ff spuit 11.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
naaktfotografie noem je zoiets![]()
word wel moeilijk btw als je mannelijk model bent en de fotograaf is ook man . Dan gaat je stelling niet op!
Wacht even dus de foto's die puckzz van je gemaakt heeft moet dienen als "rukmateriaal"?quote:Op zondag 30 april 2006 19:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik speel ff spuit 11.
Ben ff aan het teruglezen.
Duidelijk dat je het verhaal waar dit om gaat niet hebt gevolgd.
Het is geen naaktfotografie, het gaat om rukmateriaal
Ze citeert een fotograaf met die opmerking.quote:Op zondag 30 april 2006 20:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Maar je roept gewoonweg dat het de amateurfotografen om tieten en kutjes gaat (waar je dus die passie toestand mee bedoeld) en dat vind ik eigenlijk best jammer dat je dat zo zegt.
zolang het niet is ge qoute snapt niemand dat.quote:Op zondag 30 april 2006 20:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze citeert een fotograaf met die opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |