bij mij ook ineensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jullie hebben het uiteraard mis. Bij mij is niet alleen Amsterdam vaag en wazig, maar zo'n beetje alle Hollanders.![]()
Die noorderlingen moeten niet zeiken. Het grootste deel van Nederland is nog altijd onduidelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vragen over de onduidelijkheid van Groningen in GE:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=59670
VVD stelt vragen in de gemeenteraad:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=59707
Ziet er uit als een vakantiedorp ala center Parcs.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:24 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond dit in het Zuid-Westen van Rusland, in de provincie Bryanskaya. (tussen de dorpen Pochep en Semcy)
Iemand een idee wat voor complex is?
Het zou een opslagbasis voor munitie/raketten kunnen zijn, te zien aan de grote ingegraven bunkers. Welke ook voor hangars door konden gaan maar ik zie geen taxi-/landingsbanen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:24 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond dit in het Zuid-Westen van Rusland, in de provincie Bryanskaya. (tussen de dorpen Pochep en Semcy)
Iemand een idee wat voor complex is?
Vetquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:45 schreef roelofjan het volgende:
Google Maps heeft een flinke update gehad.. heel Nederland is nu zo'n beetje beschikbaar..
Alleen als je volledig inzoomt is dat kwaliteit wel wat minder dan maps.ask.com als ik dat zo zie.. maar verder...Beelden van Google zijn toch beter als ik ze vergelijk..
laatste 2 niveau's gewoon niet inzoomen want dan zoomt 'ie alleen op de foto in.. je krijgt geen nieuwe foto..
Heel nederland nu zo te zien. wel grappig als je uitzoomt, dan licht nederland op ten opzichte van de rest.quote:Op zondag 10 september 2006 13:50 schreef MoChe het volgende:
zelfs het uberkleine dorpje waar ik woon staat er haarscherp opincl. onze tuin
Whehehe.quote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef FlyingFox het volgende:
Dingen kloppen niet.Hier een kaartje van Tilburg west, waar eiglk een grote toren (west point) hoort te staan. (foto 2), (in aanzicht van bovenaf niet zichtbaar), maar de schaduw is er wel. (eng!!)
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |