quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:53 schreef oor het volgende:
de nieuwe fiets gaat echt niet onbeheerd in de stad staan. ook wil ik niet dat ik op mijn werk zit en dat ik steeds loop te denken van, staat hij er aan het eind van de dag nog wel.
Hebben we het nu wel over dezelfde fiets?quote:maar de fiets die ik vandeweek ga kopen. is dus niet voor naar de stad te gaan en ook niet voor naar mijn werk
mja ik val in de herhalingquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Hebben we het nu wel over dezelfde fiets?
lees hem dan nog maar eens:quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:01 schreef Geqxon het volgende:
Je zegt net dus dat je nieuwe fiets niet naar de stad of je werk gaat, en op de post van 00:53 zeg je dat je hem wel naar je werk / de stad mee gaat nemen
nou hier in de stad zet ik hem ook niet onder toezicht, want die paupers letten echt niet op je fiets. en staat hij ook niet eens onder een afdakje.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Nee, je zegt dat hij niet onbeheerd in de stad gaat staan, dus dat hij onder toezicht zal staan
mja dat gps moet ik echt nog even over nadenken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:11 schreef FHR het volgende:
Voor Garmin Geko's (redelijke simpele GPS) zijn fietssteunen te koop. In de winkel zijn ze flink aan de prijs, maar op eBay ofzo redelijk goedkoop te krijgen, hier bijvoorbeeld: http://stores.ebay.nl/katkite-outdoor. Ik heb 't ook en werkt prima. Alleen zou ik eigenlijk meer geld aan de fiets zelf uitgeven dan aan alle accessoires die jij er nu bij koopt. Uiteindelijk heb je daar toch meer plezier van. En waarom verlichting als 'ie toch voor recreatie enzo is, ik neem aan dat je niet echt vaak 's nachts in 't bos gaat crossen?
Tja, stevig, dat zijn ze allemaal wel (behalve de Halfords-fietsen enzo), maar de geometrie van het frame is heel belangrijk. En de onderdelen die er op zitten natuurlijk ook wel enigzins. Die zijn wel te vervangen natuurlijk, maar dat kost weer (veel) geld. Uiteindelijk gaat het vooral om het frame en de voorvork (duur om te vervangen), daar zit een groot deel van het rij-plezier in, de rest komt wel. Trouwens, de ene maat M is de andere niet, kan nogal verschillen per merk/type. Gewoon eerst even een proefritje maken dus! En ik denk ook dat een (beetje redelijke) verende voorvork ook nuttiger is in het terrein dan alleen een verende zadelpen. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer niet jouw keuze af te kraken, het is gewoon heel lastig om in deze prijsklasse een fiets uit te zoeken, maar een beetje verder kijken lijkt me niet verkeerd. Ik heb een beetje het idee dat je snel voor Giant hebt gekozen omdat je dat merk kent.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:37 schreef oor het volgende:
ik heb een maatje M. ik heb op de fiets van mijn vader gefiets, ook een maat M. ik ga er 480 inclusief slot voor betalen.
480 euro vind ik gewoon een goede prijs. het is niet de goedkoopste, en ik verwacht dat een giant gewoon stevig is (klopt toch?)
het is toch wel een redelijke fiets?
Inderdaad, heeft een top-frame (altijd goede reviews) en een, voor deze prijs, goede voorvork (en hij ziet er wel netjes uit imho). Ik hoop alleen dat ze nog te vinden zijn in Nederland, misschien dat ze voor dit jaar al 'op' zijn. Bij Bike-fun krijg je trouwens 10% korting als je de fiets via internet koopt (is alleen wat lastig ivm proefrit) en bij van Herwerden (Voorburg) kan je 12.5% korting krijgen. Als je dealer zegt dat 'ie ze niet meer heeft, moet je even vragen of hij naar de distributeur kan bellen om te vragen of die kan uitzoeken of er bij een andere winkel nog één staat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef hellmondunited het volgende:
pak die specialized hardrock XC comp inderdaad maar! veel lekkerder bakkie dan die giant..
leipo.org was toch van iDexquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:06 schreef oor het volgende:
Deze heb ik gereserveerd bij de winkel.
probleem was eigenlijk dat het van de spaarrekening naar de gewone betaalrekening een paar dagen duurt, ik hoop hem al op vrijdag 4 uur te halen
ik ben ook iDex...quote:
nee die ban is er al een tijdje vanaf, ik ben hellemaal banvrijquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:46 schreef Geqxon het volgende:
A okay.
Dus het heeft niks met je DIG-ban te maken?
O en ik krijg mijn Macbook in een paar dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |