YA LOL!quote:
Euhquote:Op donderdag 27 april 2006 20:33 schreef Gizmore het volgende:
Kut plaatste ik net in een ander topic per ongeluk goatse
Dat kreeg je als je het plaatje dat ik eigenlijk wilde plaatsen hotlinkt. Heb ik nu een probleem?
NO LOL!quote:
Kijk eens in dat topic kut aapquote:Op donderdag 27 april 2006 20:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Opbokken, jouw mening telt niet. Nooit nergens! Ik zeg het je!![]()
tsjoowquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:39 schreef Timmiejj het volgende:
Ik ben ook weg, naar de wc wel te verstaan![]()
quote:
Ik heb hem ook al gedownload, ik loop nu gelijk aan Amerika. Maar ik ga denk ik toch nog even kijken. Een paar dingen zijn voor mij toch nog een beetje onduidelijk, misschien dat een tweede keer kijken helptquote:Op donderdag 27 april 2006 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
Nee, ik hoor veel over dat programma gehoord, maar nog nooit gezien. Misschien binnenkort maar eens downloaden ofzo, klinkt wel leuk iig![]()
Zeker vanavond niet, de uitzending van vanavond is een deel 2 van de vorige uitzending zeg maarquote:Op donderdag 27 april 2006 21:08 schreef Ayaxola het volgende:
Ja precies, heb al wel gehoord dat ik het dan vanaf het begin moet kijken, dus ga dan ook niet ergens midden invallen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:10 schreef Messenga het volgende:
Relax es mensen
[afbeelding]
ist jetzt besteld
zeker chille jeweetquote:
welke zender?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zeker vanavond niet, de uitzending van vanavond is een deel 2 van de vorige uitzending zeg maar.
Vermaak jij ondertussen veertienpuntgif ff.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik verveel me wie unne n00b.
(Dacht je werkelijkquote:
Mag zij 8 minuten?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
(Dacht je werkelijk
Kijk, Carmen mag maar 8 minuten ofzo, maar ik toch zeker wel 30 min dagelijks![]()
![]()
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |