Gelukkig maar dat ze deze naam nu onthullen en niet op de E3....quote:Op donderdag 27 april 2006 21:36 schreef Evil_Jur het volgende:
De naam vind ik niks, maar ik ben nog steeds benieuwd naar de console.
Welk filmpje?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:37 schreef Roi het volgende:
Dat filmpje! Super Smash ziet er ECHT goed uit!
Deze rookie marketeer in wording ziet potentie in de naam!quote:Op donderdag 27 april 2006 21:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oneens. En ik heb een masters of science in marketing, dus mijn mening telt.
Naja, eigenlijk weten we dat wel. Maar of het het spelen van games leuker maakt is maar de vraag. Ik denk dat een ton aan ideeën na twee dagen gamen al zou vervelen of gewoon niet fijn is om het op die manier te spelen. Gimmickgames, zoals het gros op de Nintendo DS. Dat is wat ik ervan verwacht iig. Daarnaast zal de Revolution (ik noem em principieel geen Wiiwii) het juist moeten hebben van ijzersterke gameplay. Ik hoop voor Nintendo dat hun launch line-up om van te smullen is, anders gaan ze meteen al op hun bek.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:44 schreef beerke het volgende:
Revolution was absoluut geen goede naam om de console mee op de markt te zetten. Het is de juiste code-name geweest om de gemoederen twee jaar lang bezig te houden. En me dunkt dat ze dat bij Nintendo gelukt is.
Met "Wii" komen we veel meer in de richting waar deze "console" voor zal staan. Wij weten nog niks van alle mogelijkheden die de "Wii" zal hebben. Verder zal het marketing-technisch wel een heel interessante naam zijn.
Niet mij laten denken dat er een ss filmpje isquote:Op donderdag 27 april 2006 21:37 schreef Roi het volgende:
Dat filmpje! Super Smash ziet er ECHT goed uit!
Wat zeur je dan over Super Smash Bros. ?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:00 schreef Roi het volgende:
Nee ik bedoel gewoon dat filmpje van revolution.nintendo.com/
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over Super Smash Bros. ?
quote:MMaRsu "Let's paint another tree for the first tree, everyone should have a friend." zegt:
Waar bitch
[Roï] Wii zegt:
nee nee
[Roï] Wii zegt:
maar het idee alleen al
Even serieus, heb je ooit een goede marketingscampagne van Nintendo gezien? Op die advertenties in de magazines na zie je het nergens, soms misschien een kleine week. Dit in tegenstelling tot de spam van PlayStation en Xbox, wat mede een reden is waarom die consoles gewoon beter verkochten.quote:
http://www.gamespot.com/news/6148462.htmlquote:Michael Gartenberg - He thinks it's a solid name for the console and believes that Nintendo cause use it as a strong marketing tool for the console
Michael Pachter - At first he thought the name for dumb, but then he remembered his first reaction to the Gameboy, Playstation, and Xbox names. He basically used Gameboy, Xbox, and Playstation as names that sounded dumb at first but then he got used to those names. He mentioned the fact that most consoles with cool names, using Dreamcast and Gimzondo as examples, have failed.
Colin Sebastian - He feels that the reason Nintendo changed the name is because of the similiarties the name had with the Xbox 360 name. He said that it will be the quality of the software and the gameplay that help the system become a success, not the name.
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:04 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de andere kant, zie je Ipod veel reclame maken?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef Steeven het volgende:
[..]
Even serieus, heb je ooit een goede marketingscampagne van Nintendo gezien? Op die advertenties in de magazines na zie je het nergens, soms misschien een kleine week. Dit in tegenstelling tot de spam van PlayStation en Xbox, wat mede een reden is waarom die consoles gewoon beter verkochten.
Ik heb in het begin van de NDS wel vaak Nintendo reclames gezien jaquote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef Steeven het volgende:
[..]
Even serieus, heb je ooit een goede marketingscampagne van Nintendo gezien? Op die advertenties in de magazines na zie je het nergens, soms misschien een kleine week. Dit in tegenstelling tot de spam van PlayStation en Xbox, wat mede een reden is waarom die consoles gewoon beter verkochten.
Nee, verkeerde logoquote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef MMaRsu het volgende:
Echt Roi?
Wii = wee = pis.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:01 schreef alex4allofyou het volgende:
Hey, ik snap die negatieve reacties niet zo.
PC = Pee Cee = pis zienquote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wii = wee = pis.
Zo moeilijk is het niet hoor.
Geestig tochquote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wii = wee = pis.
We zijn toch allemaal wel voorbij de Pleestation en Gayboy fase? Grow up.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wii = wee = pis.
Gayboy is gewoon een verbastering, dat is wel wat anders.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal wel voorbij de Pleestation en Gayboy fase? Grow up.
quote:“Touching is good but feeling is better.”
Now it all becomes clear!
Touching my Wii is good but feeling my Wii really is better!
*skeet* *skeet* *skeet*
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:32 schreef BroesWillems het volgende:
omg, moet ik een keer vakantie bespreken..
maakt nintendo de nieuwe naam bekent...![]()
mis gewoon een heel topic
Die laatste komt me wel erg bekend voor. Dat was oorspronkelijk een ps3 plaatje met bovenin CG screenshot van Killzone en onderin een screen van Untold Legends (en die is ook een stuk leuker)quote:Op donderdag 27 april 2006 23:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Nah, die is ook daarvoor gebruikt. Plaatje komt elke keer weer terug bij iets dergelijksquote:Op donderdag 27 april 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Die laatste komt me wel erg bekend voor. Dat was oorspronkelijk een ps3 plaatje met bovenin CG screenshot van Killzone en onderin een screen van Untold Legends (en die is ook een stuk leuker)
Ook mijn favoriet iddquote:Die wii on the carpet is wel heel leuk![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef Silentuz het volgende:
Revolution was prima, liet precies weten waar de console over ging, wat de essentie van de console was.
Maar Wii....... wilt hem nou nie!
Tja sommige mensen zullen het gewoon een kutnaam vinden, doet niet af aan de kwaliteit van de console zelf natuurlijk. Ookal zou die Nintendo Gamestation heten of whatever, ik zou dat ding nog kopenquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:43 schreef Silentuz het volgende:
heb het filmpje gezien. snap de redening ook wel.
maar het klinkt gewoon niet. Dolphin en Nitro klinken tenminste nog.
Vaio heeft een beetje een lekker feel eraan.
iPod was gewoon logisch, i van alle apple dingen, en pod omdat het gewoon een pod is.
google slaat op de benaming voor dat ongelooflijk grote getal 10^zoveel.
en het zijn nog dingen die klinken op zich.
Maar Wii. de i's moeten controllers en mensen die samen zijn voorstellen.
en het klinkt ook zo...... raar
En ik kan me de reclamecampagne nu al voorstellen. vol met afgezaagde grappen waar We door Wii wordt vervangen....
Tja, sommige dingen verkopen vanzelf. Trouwens, heb uberhaupt nog nooit een reclame van Apple gezien.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zie je Ipod veel reclame maken?
Ik ook, ik koop em no matter what.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja sommige mensen zullen het gewoon een kutnaam vinden, doet niet af aan de kwaliteit van de console zelf natuurlijk. Ookal zou die Nintendo Gamestation heten of whatever, ik zou dat ding nog kopen
quote:Nintendo goes 'Wii' ... (not a typo)
As company strives to appeal to mass audience, the Revolution gets renamed: Gamers scream: Why!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |