Jaja, ik ben een meester in anagrammen, helemaal als je hem gewoon achterstevoren terug kunt lezenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:26 schreef ramgni het volgende:
[..]
scherp, maakt verder ook geen reet uit
maarrrrr, het is niet in scene gezet
Ik ook, ben ik nu fout?quote:
jaah. hoe kan je nou zoiets leuk vinden?quote:
Heel zielig, maar dan moet je (zeker als je vriendin al eens vreemd gegaan is) niet meedoen aan zo'n programma.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:31 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
jaah. hoe kan je nou zoiets leuk vinden?
De gozer is helemaal kappot![]()
![]()
Ja, holy fuck. Dit is no way in scene gezet. In elk geval niet de emoties van Bjorn.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Als dit geacteerd is verdient ie een oscar
wat een hoer die Bianca
Dat heeft hij zowat al anaal gedaan bij Rowenaquote:Op maandag 1 mei 2006 21:34 schreef Ghost_Viper het volgende:
Als ik Andries was zou ik Rowena gaan vingeren
Volgens mij is er iets misgegaan tijdens de borstvergroting.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god wat een kansloze snol die Bianca... wat voor een plaat kun je in hemelsnaam voor je kop hebben
ja of 3 weken geleden alquote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef Fendy het volgende:
"ik denk dat ze vandaag of morgen vreemd gaat"
Vroeger heette hij Kellyquote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef skiczukie het volgende:
Die Andries komt me bekend voor. Zat hij eeder in een tvporgramma?![]()
Ze heeft hem nog nooit nog nooit in die 10 dagen zo gezienquote:Op maandag 1 mei 2006 21:37 schreef Neverstop het volgende:
Mieke: "Ik heb Bjorn nog nooit, nog nooit zo gezien!"
Je kent 'm pas een dag of 10.. Dat mens heeft echt totaal geen besef van tijd.
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef Scope het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets misgegaan tijdens de borstvergroting.
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef Scope het volgende:
Op tijd hebben ingegrepen...
komen ze zo'n 3 dagen te laat mee...
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef Neverstop het volgende:
Ja bijna op tijd, 3 dagen te laat.
Sla jezelf maar op de borst dat je het hebt voorkomen.
Orgies.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:41 schreef Neverstop het volgende:
Kevin is losing it. Ben benieuwd wat er ontstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |