quote:Op maandag 1 mei 2006 21:08 schreef Scope het volgende:
Schot voor open doel en Tim kopt hem goed en doeltreffend in.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Rowena beter neukt dan Kellyquote:Op maandag 1 mei 2006 21:08 schreef Jesssica het volgende:
Ok, Andries gaat straks dus los met Rowena![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:10 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Rowena beter neukt dan Kelly
Ingequote:Op maandag 1 mei 2006 20:53 schreef ramgni het volgende:
Maakt verder niet uit... wil jullie gewoon uit de droom helpen dat het allemaal gespeeld is...
je kan er wel achter komen door creatief te zijn... in de vorm van anagrammen.............
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:11 schreef Neverstop het volgende:
Ik vind dat ze Tim als vaste prik in elke TI vanaf nu moeten doen.
Hoe hij elke vorm van twijfel en onduidelijkheid wegneemt is waanzinnig.
Hij richt zich ook niet aan de camera, maar gewoon direct aan het panische vriendje dat zit te kijken.
Ik vind m fantastisch, maar hij is wel vatsig.
ow ik zat bij de verleidsters te zoekenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef Copycat het volgende:
Ingmar ... Ik weet niet wie Ingmar is.
Een verleider dus?
Ik denk eerder Ingmar, maar ik kan het mis hebben...quote:
ze gaat dalijk wel weer los op het strand.... dus wie weet!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef Ghost_Viper het volgende:
Bianca moet anal geramd worden en de jongen moet zeggen "Wat heeft u een strak poepertje"Dan wordt het echt televisie
leuke matige grap?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef Razor21 het volgende:
Weet nog een leuke matige grap...gooi 50 cent naar Bianca toe...neuk haar dan anaal....en roep dan voor de cam ik heb er toch voor betaald![]()
Met Bianca in een grap is de grap zoiezo matigquote:Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef Razor21 het volgende:
Weet nog een leuke matige grap...gooi 50 cent naar Bianca toe...neuk haar dan anaal....en roep dan voor de cam ik heb er toch voor betaald![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:18 schreef Neverstop het volgende:
[..]
jaja is al veranderd, laat mij 1 spelfout maken.
*kuch*sowieso*kuch*quote:Op maandag 1 mei 2006 21:19 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Met Bianca in een grap is de grap zoiezo matig![]()
Dat is zijn taak....Stomme Cheyenne valt voor oude trucjesquote:
VADSIG ??quote:Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Scope het volgende:
Het duurt bij Kevin altijd iets langer voordat de bom valt.
Nu mag hij zelf flippen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:22 schreef Neverstop het volgende:
Hoe die Bjorn elke keer als er iets dramatisch te zien is in een filmpje naar degene kijkt waarvoor het filmpje is.
Zovan: "Dude, flip dan! Waarom flip je niet?! Laat je dit zo gebeuren?!"
Wat Kevin betreft ben ik het wel met je eens. De rest vind ik wel kloppen eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:22 schreef Fendy het volgende:
Ik vind trouwens dat werkelijk iedereen er een stuk ouder uit ziet dan men wil doen geloven. Neem die Kevin, is 25 jaar ziet er uit alsof hij 37 is.
Ja, dat vind ik dan he..
scherp, maakt verder ook geen reet uitquote:Op maandag 1 mei 2006 21:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik denk eerder Ingmar, maar ik kan het mis hebben...
Kijken kijken kijkenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:25 schreef Remidepemi het volgende:
Ik durf haast nie te kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |