quote:Op maandag 1 mei 2006 20:42 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is de Temptation tot nu toe goed geslaagd.
Als Stephan het gebruikelijke tarief betaalt is het werk en geen vreemdgaanquote:Op maandag 1 mei 2006 20:42 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is de Temptation tot nu toe goed geslaagd.
Hoe out of it kun je wezen.
Hij had condoom om dus piemeltje is droog geblevenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:44 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Hij had condoom om dus piemeltje is droog gebleven![]()
Valt me wel op dat deze lui dan allemaal beter kunnen acteren dan menig 'bekend' acteur.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:43 schreef michiel- het volgende:
Dit is de 1e keer dat ik bewust ben gaan kijken ivm de verhalen hier: valt toch vies tegen als je weet dat 't allemaal nep is.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:44 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Hij had condoom om dus piemeltje is droog gebleven![]()
Het is niet in scene gezet. Ik zat in deel drie met die Carl, niemand kon het geloven dat het toen niet in scene is gezet. Alleen maar omdat hij zo'n ongelofelijk rare gast speelde. Nou dat speelde hij niet, hij was echt zo'n debiel...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:42 schreef Remidepemi het volgende:
Aan de ene kant moet dit allemaal wel in scene gezet zijn, maar toch.. Zo dom kan je toch nie spelen??![]()
Wie is u?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:47 schreef ramgni het volgende:
Ik zat in deel drie met die Carl
jaah lief die mannen, en de vrouwen hen maar bedriegen.....quote:
ja, stelletje snollen zijn hetquote:Op maandag 1 mei 2006 20:56 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
jaah lief die mannen, en de vrouwen hen maar bedriegen.....![]()
MindFokquote:Op maandag 1 mei 2006 21:00 schreef Scope het volgende:
Waarom staat er trouwens M:F rechtsboven in mijn beeldscherm?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat vraag ik me ook al de hele tijd afquote:Op maandag 1 mei 2006 21:00 schreef Scope het volgende:
Betekent dat er zo meer seks scenes komenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:00 schreef Scope het volgende:
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Betekent dat er zo meer seks scenes komen
M:F = More Fucking
SSSSTTTTTTtttt niks verklappenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:04 schreef Jesssica het volgende:
ja dadelijk gaat het niet goed meer met je Andries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |