ja hoe komt ie dr bij?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:50 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
iedereen heeft t altijd over 14.gif.
lijkt me sterk dat t altijd over jou gaat?
jah ik zie die naam nog wel eens voorbij komen op frontpage en op t forum zelf en was gewoon benieuwdquote:
makes sence.quote:
dan ken je kijken in My Active Topics ofzo.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:57 schreef Daklem het volgende:
[..]
makes sence.
btw. wat wordt er bedoelt met tvp (terug vind post). ik snap het principe daar nog niet helemaal van.
ja, kben n00bie, zit nog niet aan de 10.000 posts![]()
ja i know erg hequote:Op donderdag 27 april 2006 18:04 schreef B_BOY het volgende:
spinazie is leker.
en bier al helemaal
en suusj met je smirnoff begin je tog een beetje op een breezer te lijken![]()
gewoon bier leren drinken.na een tijdje wil je niet meer anders.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:05 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ja i know erg he
maarja ken er niks aan doen dat ik het lekker vin![]()
nou neequote:Op donderdag 27 april 2006 18:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gewoon bier leren drinken.na een tijdje wil je niet meer anders.
Mee eensch is.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gewoon bier leren drinken.na een tijdje wil je niet meer anders.
Je krijgt in principe altijd een 0. Er zijn special omstandigheden waarbij je een -1, -2 of -3 krijgt. 20 keer een -1 is een ban. 3 keer een -2 en een keer een -3 ookquote:
probeer het nou eensquote:
drink dan op zijn minst wodka jus. ipv breezah gerelateerde productenquote:
wodka is ook geilquote:Op donderdag 27 april 2006 18:09 schreef Daklem het volgende:
[..]
drink dan op zijn minst wodka jus. ipv breezah gerelateerde productne![]()
typo ge-edit, maar jij bent te snelquote:
Kijk je uit voor loslopende kinderen en zwervende winkelwagens?quote:
mijn laptop draait overurenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:11 schreef B_BOY het volgende:
ik te snel?? val tog wel mee? lang leven de 2 scherme![]()
Wie nietquote:Op donderdag 27 april 2006 18:13 schreef SuuSwzjAh het volgende:
van veel smirnoff wordt ik ook geil hoor
als dronken ben ben ik uberhaupt geil:p
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:14 schreef B_BOY het volgende:
heb je zin om op een meet te komen suusje![]()
ja, hallo! weet je wel wat ze voor die troep vragen!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat verkopen ze in de kroeg ook hoor n00bje.
kheb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:16 schreef 14.gif het volgende:
heeft iemand nog die animatie van die leuke matige grap uitgevoerd door een badger, een snake en een mushroom?
veel te veel trust me i knowquote:Op donderdag 27 april 2006 18:16 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja, hallo! weet je wel wat ze voor die troep vragen!![]()
2 minds think like one.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kheb geen flauw idee waar je het over hebt.
Je kent de 'leuke (matige) grap' wel, neem ik aan?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kheb geen flauw idee waar je het over hebt.
juni ben alleen thuis hahahaquote:Op donderdag 27 april 2006 18:18 schreef B_BOY het volgende:
ergens in juni. waarschijnlijk in eindhoven. pub meet. beteje in de kroeg hangen. beetje kletsen, beetje veel zuipen, en verder zien we wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |