Waar zag jij een MSN-gesprek dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Msn gesprekken zijn ansich veboden.
verkapt ik-heb-geen-breezernaam-maar-dat-komt-nog-wel-topicquote:Op donderdag 27 april 2006 17:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Legwieh is er wel - weekend was weer top.
Ik heb gewoon Christiaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:36 schreef Daklem het volgende:
[..]
verkapt ik-heb-geen-breezernaam-maar-dat-komt-nog-wel-topic![]()
Hoi.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:36 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ik wordt gek
·$#0080FF·# SuuSz Martijn le·$#9933B2eft noGh ...Maanda·$#E10E8EG met dii SexC naar E·$#485BDAftelinG ·$#0080FF·0 zegt:quote:Op donderdag 27 april 2006 17:36 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ik wordt gek
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:36 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ik word gek
Net alsof ik die heb.quote:
hoi 14.gifquote:Op donderdag 27 april 2006 17:39 schreef 14.gif het volgende:
hoi
één keer?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:40 schreef -Marlii- het volgende:
Die TT hebben we al x gehad
Hoi trouwens
Ik heb nieuwe schoenen
Hoi trouwens.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:40 schreef -Marlii- het volgende:
Hoi trouwens
Ik heb nieuwe schoenen
Haai Meissie!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:40 schreef -Marlii- het volgende:
Hoi trouwens
Ik heb nieuwe schoenen
Die gedachtes heeft hij toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:41 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
wtf slaat dat op![]()
![]()
trieste gedachtes over mij mannetje![]()
Alleen op de FP hoorquote:
Coolquote:Op donderdag 27 april 2006 17:42 schreef B_BOY het volgende:
je hebt fans eindelijk.
neej ik dan zit ik de mac vandaag komt er zo;n vrouwtje met een paar vriendinnen langs me zitten beginnen ze zo van eey die gast lijkt keiveel op alexander. ja hoezo dan zegt die een. zegtie die ander ja alexander van vorig toen hij er nog knap uitzag ensow. zei zo ow sow bedoel enz enz....
tware breezahs dus geen toenadering gezocht maar ze hebbe me mail wel aangezien er iemand bij me was die dat gaf. ben benieuwd dus.
wat moet je daar nou meequote:Op donderdag 27 april 2006 17:42 schreef B_BOY het volgende:
je hebt fans eindelijk.
neej ik dan zit ik de mac vandaag komt er zo;n vrouwtje met een paar vriendinnen langs me zitten beginnen ze zo van eey die gast lijkt keiveel op alexander. ja hoezo dan zegt die een. zegtie die ander ja alexander van vorig toen hij er nog knap uitzag ensow. zei zo ow sow bedoel enz enz....
tware breezahs dus geen toenadering gezocht maar ze hebbe me mail wel aangezien er iemand bij me was die dat gaf. ben benieuwd dus.
nueckenquote:
Wat zijn nou de plannen voor de stunt? Ik wil vrij en pils.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:42 schreef B_BOY het volgende:
je hebt fans eindelijk.
Ik heb een profielquote:Op donderdag 27 april 2006 17:43 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
waarom ben jij nog maar 15
en waarom weet ik dat nu pas![]()
![]()
Suusj zit ook in het complotquote:Op donderdag 27 april 2006 17:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die gedachtes heeft hij toch?
Maar waarom je díe zou willen hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |