Defour en Mendes he.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Links en rechtsback.
Ik vrees dat niet op al deze plekkken nog iemand komt.
Intresse voor Cziommer lijkt ook minder te worden.
Boakye gewoon op rechtsback, Heitinga eventueel back-up, anders Timisela voor noodgevallen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zie het liefst nog versterking komen op de rechtsbackpositie en de linksback. Ook op het middenveld zou ik iets meer fysiek willen zien (Davids?). Voorin; niets meer aan doen
Dan heb ik liever Cziommer, zeker als Mendes 3.5 miljoen kost, als het waar is.quote:
3.5 miljoen is wel wat teveel inderdaad. Ik zie Mendes er wel graag bij.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Cziommer, zeker als Mendes 3.5 miljoen kost, als het waar is.
Litmanen, Laudrup, Finidi, Chivu, Petterson...Need I go on?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef marsu het volgende:
Wij zijn Ajax, Wij spelen met Nederlanders
Die zin ben ik overheen gelezen. Genoeg wereldbuitenlanders heb Ajax gehad inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Litmanen, Laudrup, Finidi, Chivu, Petterson...Need I go on?
Ik zou m ook wel terugwillen, maar hij gaat echt niet komen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Zlatandie zou van mij ook zo terug mogen hoor
Een voorhoede met Zlatan - Huntelaar - Rosenberg.......
Ik denk dat iedere tegenstander al meteen 4 doelpunten bij Ajax bij laat tellen
Juve laat em nooit gaan. Zeker niet voor de schamele 16 miljoen die hij ze gekost heeft.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:11 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik zou m ook wel terugwillen, maar hij gaat echt niet komen natuurlijk.
Onder een steen gelegen? Davids heeft eergister getekend voor 2 jaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:38 schreef Badabingea het volgende:
Davids?
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen? Davids heeft eergister getekend voor 2 jaar.
Ik vind die té versleten. Of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:41 schreef Radegast het volgende:
Misschien is Melchiot een optie voor de rechtsbackpositie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |