Defour en Mendes he.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Links en rechtsback.
Ik vrees dat niet op al deze plekkken nog iemand komt.
Intresse voor Cziommer lijkt ook minder te worden.
Boakye gewoon op rechtsback, Heitinga eventueel back-up, anders Timisela voor noodgevallen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zie het liefst nog versterking komen op de rechtsbackpositie en de linksback. Ook op het middenveld zou ik iets meer fysiek willen zien (Davids?). Voorin; niets meer aan doen
Dan heb ik liever Cziommer, zeker als Mendes 3.5 miljoen kost, als het waar is.quote:
3.5 miljoen is wel wat teveel inderdaad. Ik zie Mendes er wel graag bij.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Cziommer, zeker als Mendes 3.5 miljoen kost, als het waar is.
Litmanen, Laudrup, Finidi, Chivu, Petterson...Need I go on?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef marsu het volgende:
Wij zijn Ajax, Wij spelen met Nederlanders
Die zin ben ik overheen gelezen. Genoeg wereldbuitenlanders heb Ajax gehad inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Litmanen, Laudrup, Finidi, Chivu, Petterson...Need I go on?
Ik zou m ook wel terugwillen, maar hij gaat echt niet komen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Zlatandie zou van mij ook zo terug mogen hoor
Een voorhoede met Zlatan - Huntelaar - Rosenberg.......
Ik denk dat iedere tegenstander al meteen 4 doelpunten bij Ajax bij laat tellen
Juve laat em nooit gaan. Zeker niet voor de schamele 16 miljoen die hij ze gekost heeft.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:11 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik zou m ook wel terugwillen, maar hij gaat echt niet komen natuurlijk.
Onder een steen gelegen? Davids heeft eergister getekend voor 2 jaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:38 schreef Badabingea het volgende:
Davids?
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen? Davids heeft eergister getekend voor 2 jaar.
Ik vind die té versleten. Of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:41 schreef Radegast het volgende:
Misschien is Melchiot een optie voor de rechtsbackpositie?
Waar haal jij die schijt vandaan?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen? Davids heeft eergister getekend voor 2 jaar.
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:42 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Waar haal jij die schijt vandaan?
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:42 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Waar haal jij die schijt vandaan?
quote:Davids tekent een 2jarig contract bij Ajax
25 april 2006
Edgar Davids is terug op het oude nest. Hij heeft vanmiddag een contract getekend wat hem 2 jaar aan z'n clubliefde Ajax verbind. Vorig jaar begonnen de geruchten over een eventuele overgang van Davids naar Ajax al, maar volgend seizoen is ie zeker terug op het oude nest. Waar eerder Jaap Stam, Kenneth Perez en Dennis Gentenaar werden aangetrokken, is dit de 4e man met de nodige ervaring.
Babel is overigens een linksbuiten speler. Vraag me niet hoe wie wat waarom, maar hij schijnt voor geen meter te functioneren op 9, komend vanaf de zijkanten is hij stukken gevaarlijker.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:33 schreef Nashje het volgende:
Effe in elkaar gezet:
[afbeelding]
Mooie selectie. Maar nog veel te veel spelers.
Dat hebben we gezien ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Babel is overigens een linksbuiten speler.
quote:
Pocognoli van Genk. Belgische belofte.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:48 schreef Nega het volgende:
[..]![]()
Wie is die linksback, poco-nog wat? nooit van gehoord.
quote:'Ajax maakt werk van Mendes'
David Mendes da Silva lijkt de nieuwe rechtshalf te worden van Ajax. Volgens diverse Nederlandse media zouden de Amsterdammers hun interesse reeds kenbaar gemaakt hebben aan Mendes' club NAC Breda.
Ajax zou overigens wel een forse transfersom op tafel te moeten leggen voor de middenvelder. De vraagprijs zou 3,5 miljoen euro bedragen. Mendes wordt ook gevolgd door Feyenoord en AZ, maar lijkt een voorkeur te hebben voor de Arena.
Mocht het aantrekken van Mendes da Silva doorgang vinden, dat lijkt daarmee ook de interesse voor Simon Cziommer ontzenuwt. Het technisch kader van Ajax zou twijfels hebben over de verdedigende capaciteiten van de Duitse middenvelder.
Dat is te hopen..quote:Op donderdag 27 april 2006 23:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, het is teveel geld maar ik denk dat Ajax hem straks met winst van de hand kan doen.
Mendes is meer defensief ingesteldquote:Op donderdag 27 april 2006 23:56 schreef Radegast het volgende:
Mendes is beter dan Cziommer. Goede zaak.![]()
Je hebt er verdedigend meer aan ja. Ik denk dat hij ook meer loopvermogen heeft en qua techniek ook een betere voetballer is dan Cziommer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:10 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Mendes is meer defensief ingesteld?
Boakye voor Heitinga? Please.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:33 schreef Nashje het volgende:
Effe in elkaar gezet:
[afbeelding]
Mooie selectie. Maar nog veel te veel spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |