Dat maakt de kwestie ook moeilijk. Aan de ene kant is Blind een echte Ajacied en verdient hij dit niet, maar aan de andere kant kan het ook leuk worden met Ten Cate als trainer.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:28 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ook wel.
maar als Ten Cate komt....
Je moet hem in iedergeval geen assistent trainer maken zoals sommige willen hier. Dat zou een afgang voor hem zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat maakt de kwestie ook moeilijk. Aan de ene kant is Blind een echte Ajacied en verdient hij dit niet, maar aan de andere kant kan het ook leuk worden met Ten Cate als trainer.
In ieder geval moet Blind een functie binnen de club houden.
Dat was precies degene die ik al hadquote:Op donderdag 27 april 2006 18:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niet heel erg duidelijk
[afbeelding]
Kom je vaker daar Sven?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik zat in 429, heb het ook niet gezien.
Inderdaad, je moet hem geen assistent trainer maken. Als je met een nieuwe trainer wilt beginnen, begin dan met een hele schone leiquote:Op donderdag 27 april 2006 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet hem in iedergeval geen assistent trainer maken zoals sommige willen hier. Dat zou een afgang voor hem zijn.
Dan word het idd lastig!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:05 schreef SocialDisorder het volgende:
heel dat spandoek niet gezien man!
zat ook in vak 427 dus dat zou kunnen
quote:Ten Cate houdt alle opties open
27 april 2006, 16:14
Door: Roy van den Berghe
Henk ten Cate heeft nog geen beslissing gemaakt over waar hij volgend seizoen werkt, zo meldt hij tegenover de NOS. Hiermee spreekt hij de geruchten tegen dat hij al rond zou zijn met Ajax en geen trek zou hebben in PSV.
"In mijn situatie vind ik dat je ieder jaar moet evalueren. Maar ik wil absoluut geen onrust creëren in de kleedkamer van Barcelona. Wij zijn een hecht team en ik wil de dynamiek niet verbreken", zo zegt Ten Cate, die wel trots is op de vele belangstelling. "Ik beschouw de interesse als de vruchten van heel veel jaar heel hard werken."
PSV ziet in Ten Cate de ideale kandidaat om de vertrekkende Guus Hiddink op te volgen, terwijl Ajax in de assistent van Frank Rijkaard de ideale vervanger zou zien van Danny Blind, die binnen de club erg onder vuur ligt. Ook Newcastle United heeft zijn interesse kenbaar gemaakt.
Dat is al gezegd in #344 en #345, maar goed, ik klapte ook 3x ofzoquote:Op donderdag 27 april 2006 18:43 schreef jimjim1983 het volgende:
bij Juanfran's afscheid klapte iedereen uit beleefdheid
Of course, maar eerst nog naar FCG-uit doordeweeks. Plaatsing voor voorronde CL vieren!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:35 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Dan word het idd lastig!
Iemand nog naar de Kuip volgende week?
hij moet eigenlijk blij zijn dat ie niet uitgefloten isquote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef Nega het volgende:
[..]
Dat is al gezegd in #344 en #345, maar goed, ik klapte ook 3x ofzoZoveel heeft ie ook niet betekent.
Kerel, jij hebt teveel geluk als dat gaat gebeuren!!! Jaloerssssquote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
11 Juli komt Ajax hier in Bathmen voor de eerste oefenwedstrijd van het seizoen.
Nou zit ik afgelopen jaar vrij dicht tegen het eerste van de plaatselijke club aan, A.B.S. Bathmen.
Dat betekent dus dat er een kans in zit dat ik over 3 maand tegen Ajax speel!
Daar zou ik niet op rekenen, het is eigenlijk altijd zo dat het een wedstrijd is voor spelers die het hele seizoen in het 1e hebben gespeelt. Ik neem niet aan dat je al in het 1e hebt gespeelt?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
11 Juli komt Ajax hier in Bathmen voor de eerste oefenwedstrijd van het seizoen.
Nou zit ik afgelopen jaar vrij dicht tegen het eerste van de plaatselijke club aan, A.B.S. Bathmen.
Een paar wedstrijden als invaller, verdienstelijk volgens de hoofdtrainer.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen, het is eigenlijk altijd zo dat het een wedstrijd is voor spelers die het hele seizoen in het 1e hebben gespeelt. Ik neem niet aan dat je al in het 1e hebt gespeelt?
Tenminste zo gaat het hier en bij omliggende clubs als ze tegen Vitesse of NEC voetballen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
Ik hoop het voor je, maar ik zou nergens op rekenen. Het boeit in zulke wedstrijden echt niet wat het resultaat word. Gewoon een leuke wedstrijd voor spelers van het eerste.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een paar wedstrijden als invaller, verdienstelijk volgens de hoofdtrainer.
Welke positie speel je?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
Rechtsmidquote:
Mwah, de trainer die wij hebben gooit er vaak een jeugdspeler in.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, maar ik zou nergens op rekenen. Het boeit in zulke wedstrijden echt niet wat het resultaat word. Gewoon een leuke wedstrijd voor spelers van het eerste.
Uiteraard. Een Feyenoorder zal de laatste zijn die mn vertrouwen omlaag brengtquote:Op donderdag 27 april 2006 19:03 schreef Nega het volgende:
Gewoon vertrouwen hebben Messenga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |