Klinkt goed op papierquote:Tijdens dit optreden zullen niemand minder dan Napoleon Murphy Brock (zang), Terry Bozzio (drums) en Steve Vai (gitaar) aantreden. Pappa Zappa kan trots zijn op zijn zonen!
Zal in het echt ook wel ok klinkenquote:
De akoestiek beviel mij iedere keer prima (Kraftwerk, Queensrÿche, Garbage) en ook bij Z vs. Z ben ik er weer bijquote:Op donderdag 27 april 2006 16:14 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Zal in het echt ook wel ok klinken![]()
*Ps hoe is de akoestiek van de HMH ? ben er nog nooit geweest.
Had je dat niet bij de cdplundermeet gedaan dan? Die nalatigheid van jou ook altijdquote:Op donderdag 27 april 2006 17:10 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Cool Litpho! Hoop je daar te zien.
Wil je in real life toch echt nog uitschelden voor Ronnie Tober![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jullie zijn zeker de wat oudere fokkers hier!
Ik dacht dus dat je jonger was.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:37 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben 28, dat begint toch al eng tegen de dertig aan te kruipen...
Welke feesten heb je meegemaakt???quote:Op donderdag 27 april 2006 18:36 schreef TheGrandWazoo het volgende:
JA!
Organiseren daar nog eens wat?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
De manier waarop er geadverteerd wordt met die namen verdient m.i. inderdaad geen schoonheidsprijs, denk dat er wel mensen teleurgesteld zullen worden op die manier.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef webfreak het volgende:
Wist helemaal niet dat Terry en Steve maar gedeeltelijk aanwezig zijnBéétje jammer. Je gaat tenslotte toch voor de echte artiesten, en niet voor 'de zoon van'.
Toch mis ik George Duke en bijvoorbeeld Captain Beefheart. De avond zelf wordt echter meer dan prima, heb de muziek van Zappa nog nooit in live-uitvoering meegemaakt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:30 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
De manier waarop er geadverteerd wordt met die namen verdient m.i. inderdaad geen schoonheidsprijs, denk dat er wel mensen teleurgesteld zullen worden op die manier..
De exacte reden waarom het concert destijds is uitgesteld was ook al zoiets vaags. De ZFT zijn 'flakes', als je het mij vraagt.
Mij maakt het persoonlijk verder ook niet zo heel veel uit welke poppetjes er op het podium staan, als het repertoire maar goed uitgevoerd wordt.
Jep en dan is het nog in de HMH: betaal je je ook nog eens scheel voor een pilsener.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:33 schreef nipeng het volgende:
Ik zou ook wel graag gaan maar 40 euro vind ik wel erg prijzig.
Ja dat zeker. Heb Bob Dylan in beide zalen gezien en dan merk je pas echt het verschil. En het bier is in Rotterdam ook echt niet goedkoper of lekkerder. Wel opvallend dat ZPZ in de HMH is, toch een erg grote zaal voor zo'n act. Ben benieuwd of het uitverkocht is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:41 schreef Zanderrr het volgende:
Dat muntensysteem zuigt, maar ik heb toch liever de HMH dan de Ahoy... wat heb ik een hekel aan die zaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |