quote:Goed onderhouden jaren 30 benedenwoning met diepe tuin op het oosten en een grote(9m2) en kleine (4m2) stenen berging, gelegen in de wijk Helpman.
Indeling: tochtportaal, hal, woonkamer (voormalig en suite) 3.35x4 en 3.35x4.4 totaal ca. 30m2 met erker, schouwen en openslaande deuren naar de tuin, dichte keuken, slaapkamer ca. 8m2 met inbouwkast, slaapkamer ca. 8m2 met openslaande deuren, toilet/douche combinatie.
Algemeen: In 2003 is de woning voorzien van een cv-installatie, een nieuw keukenblok en een toilet/douche combinatie. Op de vloer in de woonkamer, hal en keuken ligt laminaat.
Inhoud: 180m3 Woonoppervlakte: 65m2
Bij onze Albert heijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hele mooie buurt, al zeg ik het zelfBinnen tien minuutjes was ik weer op m'n werk in het centrum, op de fiets
Iig gefeliciteerd; je zat overigens in het meet topic wel goed mits je ook op de meet komt. En dat kan, want je hebt een goede reden, je bent vandaag klusser gewordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:12 schreef clauwheee het volgende:
Ja hier moet ik dus zijn![]()
Jullie moeten nog heeeeeeeeeeel even geduld hebben, want anders is mijn baas niet blij met me![]()
Zodra ik thuis ben, ok??
Zoiets post ik daar net ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:54 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Iig gefeliciteerd; je zat overigens in het meet topic wel goed mits je ook op de meet komt. En dat kan, want je hebt een goede reden, je bent vandaag klusser geworden![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:57 schreef Marsepein het volgende:
Grappig om te lezen dat 9 M2 al een grote berging wordt genoemd![]()
Verder ziet het er goed uit, maar die groene plek in het midden van de tuin doet me aan mensen denken die bijna kaal zijn, maar die die ene flap haar van oor tot oor plakken/kleven/kammen.
Hee, de leukste thuisquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:27 schreef clauwheee het volgende:
Je moet er ook niet over in het meet-topic posten joh
Vanaf nu dus alleen in het daarvoor bestemde topic
'Goed' maar moeilijk besluit. Kus, ook voor de stinkerdquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Even een minder vrolijke noot maar voor degenen die benieuwd zijn hoe het er nu mee is, we hebben vanavond de poes in laten slapen.Helaas zat er geen verbetering meer in en andere puntjes gingen verslechteren en het was gewoon uitzichtloos in de zin dat het hoe dan ook een keer op moest houden. En toen hebben we maar voor meteen vanavond gekozen. Zowel voor haar als voor ons beter. Maar wel alsnog heel verdrietig.
Sterkte!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Mmm, das een wijs maar moeilijk besluit geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Even een minder vrolijke noot maar voor degenen die benieuwd zijn hoe het er nu mee is, we hebben vanavond de poes in laten slapen.Helaas zat er geen verbetering meer in en andere puntjes gingen verslechteren en het was gewoon uitzichtloos in de zin dat het hoe dan ook een keer op moest houden. En toen hebben we maar voor meteen vanavond gekozen. Zowel voor haar als voor ons beter. Maar wel alsnog heel verdrietig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |