hoezo er zijn nu 2 demo's te downloaden hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Laten we daar maar 4, 5 jaar van maken.
Die is er toch al sinds release?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Er kwam binnenkort toch ook een demo van Kameo uit?
Ow, dan moet ik eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:15 schreef Sjotime het volgende:
Die is er toch al sinds release?
Vlgs mij worden demo's er ook weer afgehaald na een tijdje..quote:
Je kunt ze deleten weet je?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij worden demo's er ook weer afgehaald na een tijdje..
Kheb geloof ik nog een gig vrij op mn 360 door al die demo's
De demo's zijn nu nog steeds te downloaden volgens mij, ze staan alleen in het lijstje met All games en niet All games with new downloadsquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij worden demo's er ook weer afgehaald na een tijdje..
Kheb geloof ik nog een gig vrij op mn 360 door al die demo's
Ja ik weetquote:
Idd...maar nog steeds lijden ze verlies.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:26 schreef twi het volgende:
5 tot 5,5 miljoen Xbox 360's, dat vind ik best een flink aantal
Al een heel stuk minder dan bij de Xboxquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idd...maar nog steeds lijden ze verlies.![]()
Straks met Vista wordt dat weer in hondervoud gecompenseerd,quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Windows+Officequote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het marketingmodel wat ze bedacht hebben is goud waard. Live en Marketplace worden geïntroduceerd in alle MS producten. Je ziet overigens ook dat Nintendo en Sony leentje-buur spelen, en dat is hun goed recht. Blijkbaar werkt dit inderdaad behoorlijk goed, en dat is alleen maar mooi voor ons.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:05 schreef Heintje het volgende:
Uiteindelijk moet de Xbox gewoon dik winst gaan maken. En dat gaat hij ook wel doen.
En volgens mij doet hij het nou al niet zo slecht. Er worden volgens mij al best veel spellen voor verkocht. En zolang de beveiliging niet gekraakt is zullen ze ook wel spellen blijven verkopen.
Het verlies wat ze nu lijden is bewust gedaan hoor, ze willen gewoon een goede achterban hebben voordat PS3 en Nintendo Weeeeeeee! met hun producten uitkomen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar MS is niet gek, als een bedrijfsonderdeel verlies draait, ga je dat niet gewoon compenseren met andere sectoren.
Inderdaad, ze doen het in ieder geval niet zomaar.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Het verlies wat ze nu lijden is bewust gedaan hoor, ze willen gewoon een goede achterban hebben voordat PS3 en Nintendo Weeeeeeee! met hun producten uitkomen.
Dan heb jij geen idee hoe MS werkt, dat doen ze al jaren namelijk...quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar MS is niet gek, als een bedrijfsonderdeel verlies draait, ga je dat niet gewoon compenseren met andere sectoren.
Maar daar zit dan wel een plan achter, wat is anders in hemelnaam een motivatie om een verlies te lijden?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb jij geen idee hoe MS werkt, dat doen ze al jaren namelijk...
Userbase creeeren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar daar zit dan wel een plan achter, wat is anders in hemelnaam een motivatie om een verlies te lijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |