over een maandje geloof ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:35 schreef masterdave het volgende:
Huxley en Gears of War(ja ja, graphics hoer he) lijken me idd ook machtig mooi. Maar dat ping pong, zou daar een demo van komen of zo, want neem nou Fight Night 3, ik was zwaar anti boksen, en toch vind ik dat spel weer meesterlijk.(demo heeft me overgehaald tot kopen). Dus misschien dat dat Table Tennis hetzelfde zou kunnen doen, wanneer komt ie uit?
If there's a God.....quote:Konami have confirmed that they will indeed be featuring Pro Evolution Soccer 6 as part of their 2006 E3 lineup at the show in a couple of weeks. This is the first time that the series has featured at E3, and series creator Shingo "Seabass" Takatsuka will be on hand to celebrate the unveiling."This marks my first trip to E3 and I am greatly looking forward to this chance to expand the game's amazing popularity to a wider, global level.", Seabass said.
We're trying to get details as to which formats the game will be released for as we speak. The PS2 is pretty much a given - what with the Japanese edition (World Soccer Winning Eleven 10) hitting stores last week, but will we see an Xbox 360 version with Live play? We can but hope...more as we get it.
Voetbal op livequote:Op vrijdag 28 april 2006 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
If there's a God......
Dit zou de X360 in Europa echt een ubermegaboost geven,.
Het gaat mij vooral om het niet LIVE gedeelte hoor.quote:
Maar ik hos wel mee rond met een oranje pruik en dito kleur boa over 7 weken.. verder intresseert het me geen kontquote:
Bastard de Teletoeterquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ik hos wel mee rond met een oranje pruik en dito kleur boa over 7 weken.. verder intresseert het me geen kont
Ik heb mijn oranje shirtje met de tekst "Winnen is belangrijker dan meedoen" ook al gekocht. En ook mij intereseerd voetbal niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ik hos wel mee rond met een oranje pruik en dito kleur boa over 7 weken.. verder intresseert het me geen kont
Mij interesseert voetbal wel, maar ik ga toch zeker niet met een stel Korsakoff-patiënten met permanent alcoholprobleem doen alsof het carnaval is omdat 11 overbetaalde miljonairs in een oranje-reflecterend tenue een stuk leer in een netje proberen te schoppen? Kom op zeg. Doe mij maar Ned. 2 + Frank Snoeks + wat te eten en de gordijnen dicht. Dan red ik me bestquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb mijn oranje shirtje met de tekst "Winnen is belangrijker dan meedoen" ook al gekocht. En ook mij intereseerd voetbal niet.
Lekker vechten: Doa4, geile graphicsquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:27 schreef Gajes het volgende:
iemand nog aanraders? Geen RPG. Voor de rest maakt het me niet uit!
Ik zit te twijfelen tussen DOA 4 en Tomb raider legend. Ik heb GR:AW al en racen verveelt mij snel!quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Lekker vechten: Doa4, geile graphics.
Mijn favoriet persoonlijk: Battlefield 2 Modern Combat, kan je ook een demo van downloaden.
Ridge racer 6: lekker knallen in de car, zonder moeilijk te hoeven doen met auto's kopen en heerlijk driften zonder gezeur.
No probs, ik heb Graw en Battlefield 2 beide en ik kan je verzekeren dat het eigenljik appels met peren vergelijken is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:03 schreef Gajes het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen DOA 4 en Tomb raider legend. Ik heb GR:AW al en racen verveelt mij snel!
Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
No probs, ik heb Graw en Battlefield 2 beide en ik kan je verzekeren dat het eigenlijk appels met peren vergelijken is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:03 schreef Gajes het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen DOA 4 en Tomb raider legend. Ik heb GR:AW al en racen verveelt mij snel!
Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
Top spin 2 denk ik? Kan je tegen elkaar of tegen de cpu spelen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:44 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat zijn nou de leuke "avondje-met-vrienden-zuipen-en-gamen" spellekes voor de 360?
ik speel sinds een paar dagen kameoquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:27 schreef Gajes het volgende:
iemand nog aanraders? Geen RPG. Voor de rest maakt het me niet uit!
Kameo is idd erg mooi,... heb de live coop al gedowned ! Ik vind Oblivion echter mooier en veeeeeeeeeel beter... maar ja.. totaal ander spel natuurlijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ik speel sinds een paar dagen kameo
http://kameo.com/kameocom/microsite/regionselector.html
Volgens mij is dit een spel dat het beste laat zien waar de 360 tot in staat is, het heeft echte next gen graphics en een mooie gameplay
heb nog geen andere 360 spel gezien die er zo mooi uit ziet en zulke complexe scenes heeft
koop hem, je zult geen spijt krijgen..![]()
![]()
quote:Omzet Microsoft valt hoger uit dankzij Xbox 360
Tijdens zijn derde kwartaal heeft Microsoft dertien procent meer inkomsten weten te verwerven dan in hetzelfde kwartaal een jaar eerder. Het bedrijf hengelde maar liefst 10,9 miljard dollar binnen in de afgelopen drie maanden. De winst voor belastingen bedroeg dan ook 3,89 miljard dollar, zeventien procent meer dan tijdens dezelfde drie maanden een jaar eerder. Daarvan zijn de gerechtskosten die het bedrijf maakte al afgetrokken, goed voor 397 miljoen dollar, ruim de helft van de 768 miljoen dollar die vorig jaar in deze periode binnengeprocedeerd werd. Chief Financial Officer Chris Liddell stelt dat de stijgende lijn in de omzet veroorzaakt wordt door een hoge vraag naar zowel de nieuwe consumentenproducten als zakelijke oplossingen. Op het einde van het vorige kwartaal was het vooral SQL Server die een fors deel van de winst voor zijn rekening nam, terwijl dit keer de Xbox 360 een flink aandeel in de verkoopcijfers heeft. Dat Microsoft vertrouwen heeft in de toekomst en ervan overtuigd is dat het gedurende het volgende fiscale jaar nog sterkere groeicijfers zal kunnen demonstreren, wordt kracht bijgezet door het feit dat het bedrijf eigen aandelen ter waarde van 4,9 miljard dollar gekocht heeft.
MS-babe met Xbox 360Dankzij de sterke verkoopcijfers van de Xbox 360, steeg de omzet van de Home and Entertainment-divisie met maar liefst 80 procent. De zakelijke afdeling, Microsoft Business Solutions, profiteerde van de lancering van een aantal softwarepakketten onder de Microsoft Dynamics-vlag en wist een omzetstijging van 21 procent te realiseren. De divisie Server and Tools wist voor de vijftiende keer op rij een omzetstijging van meer dan tien procent te realiseren. Dat het Windows Server-platform succesvol is, illustreert Platforms & Services Division-manager Kevin Johnson met het feit dat SQL Server een omzetstijging van dertig procent kende. Voor het volgende kwartaal, dat op 30 juni 2006 zal eindigen, verwacht Microsoft een omzetstijging tot 11,5 miljard dollar.
Het bedrijf is overigens niet van plan op zijn lauweren te blijven rusten en de concurrentie af te wachten, maar wil zijn winstcijfers ook in de Entertainment-afdeling veilig stellen. In Redmond werd de prognose voor de verkoopcijfers van Xbox 360-consoles dan ook bijgesteld naar boven: tegen 30 juni wil het bedrijf nu tussen de 5 en 5,5 miljoen spelconsoles verkocht hebben, terwijl men tot nu toe aangegeven had tevreden te zijn met 4,5 miljoen exemplaren. Om de voorsprong op Sony's Playstation 3 te maximaliseren, heeft men er overigens voor gekozen een agressieve verkoopsstrategie te hanteren. Om geen voorraadtekorten te kennen, werd de productie dan ook behoorlijk opgevoerd, maar dat bracht extra kosten met zich mee, waardoor de winstcijfers enigszins naar beneden gehaald werden, aldus Chris Liddell. 'We zijn zeer gelukkig met onze marktpositie, maar vanuit financieel oogpunt doet het ons pijn.'
Laten we daar maar 4, 5 jaar van makenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Er kwam binnenkort toch ook een demo van Kameo uit?
hoezo er zijn nu 2 demo's te downloaden hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Laten we daar maar 4, 5 jaar van maken.
Die is er toch al sinds release?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Er kwam binnenkort toch ook een demo van Kameo uit?
Ow, dan moet ik eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:15 schreef Sjotime het volgende:
Die is er toch al sinds release?
Vlgs mij worden demo's er ook weer afgehaald na een tijdje..quote:
Je kunt ze deleten weet je?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij worden demo's er ook weer afgehaald na een tijdje..
Kheb geloof ik nog een gig vrij op mn 360 door al die demo's
De demo's zijn nu nog steeds te downloaden volgens mij, ze staan alleen in het lijstje met All games en niet All games with new downloadsquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij worden demo's er ook weer afgehaald na een tijdje..
Kheb geloof ik nog een gig vrij op mn 360 door al die demo's
Ja ik weetquote:
Idd...maar nog steeds lijden ze verlies.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:26 schreef twi het volgende:
5 tot 5,5 miljoen Xbox 360's, dat vind ik best een flink aantal
Al een heel stuk minder dan bij de Xboxquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idd...maar nog steeds lijden ze verlies.![]()
Straks met Vista wordt dat weer in hondervoud gecompenseerd,quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Windows+Officequote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het marketingmodel wat ze bedacht hebben is goud waard. Live en Marketplace worden geïntroduceerd in alle MS producten. Je ziet overigens ook dat Nintendo en Sony leentje-buur spelen, en dat is hun goed recht. Blijkbaar werkt dit inderdaad behoorlijk goed, en dat is alleen maar mooi voor ons.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:05 schreef Heintje het volgende:
Uiteindelijk moet de Xbox gewoon dik winst gaan maken. En dat gaat hij ook wel doen.
En volgens mij doet hij het nou al niet zo slecht. Er worden volgens mij al best veel spellen voor verkocht. En zolang de beveiliging niet gekraakt is zullen ze ook wel spellen blijven verkopen.
Het verlies wat ze nu lijden is bewust gedaan hoor, ze willen gewoon een goede achterban hebben voordat PS3 en Nintendo Weeeeeeee! met hun producten uitkomen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar MS is niet gek, als een bedrijfsonderdeel verlies draait, ga je dat niet gewoon compenseren met andere sectoren.
Inderdaad, ze doen het in ieder geval niet zomaar.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Het verlies wat ze nu lijden is bewust gedaan hoor, ze willen gewoon een goede achterban hebben voordat PS3 en Nintendo Weeeeeeee! met hun producten uitkomen.
Dan heb jij geen idee hoe MS werkt, dat doen ze al jaren namelijk...quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar MS is niet gek, als een bedrijfsonderdeel verlies draait, ga je dat niet gewoon compenseren met andere sectoren.
Maar daar zit dan wel een plan achter, wat is anders in hemelnaam een motivatie om een verlies te lijden?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb jij geen idee hoe MS werkt, dat doen ze al jaren namelijk...
Userbase creeeren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar daar zit dan wel een plan achter, wat is anders in hemelnaam een motivatie om een verlies te lijden?
vooral omdat het niet ranked isquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:38 schreef suus21 het volgende:
ik vind het online dubbelen in Topspin 2 echt veel minder leuk dan in deel 1
Ik zou best met je willen dubbelen..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef suus21 het volgende:
ik dubbel met mijn vriend(en).
En Roy danquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, dat krijg je als je als enige vrouw ever hier langs komt.
Gamende chicks zijn okay.. Ik ken ze te weinig helaas.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:36 schreef suus21 het volgende:
maakt niet uit hoor...maar ik game regelmatig ja. Momenteel nog het meeste Topspin 1.
Wat een achterlijke kwartaalcijfers zegquote:
Omzet Microsoft valt hoger uit dankzij Xbox 360
Tijdens zijn derde kwartaal heeft Microsoft dertien procent meer inkomsten weten te verwerven dan in hetzelfde kwartaal een jaar eerder. Het bedrijf hengelde maar liefst 10,9 miljard dollar binnen in de afgelopen drie maanden. De winst voor belastingen bedroeg dan ook 3,89 miljard dollar, zeventien procent meer dan tijdens dezelfde drie maanden een jaar eerder. Daarvan zijn de gerechtskosten die het bedrijf maakte al afgetrokken, goed voor 397 miljoen dollar, ruim de helft van de 768 miljoen dollar die vorig jaar in deze periode binnengeprocedeerd werd. Chief Financial Officer Chris Liddell stelt dat de stijgende lijn in de omzet veroorzaakt wordt door een hoge vraag naar zowel de nieuwe consumentenproducten als zakelijke oplossingen. Op het einde van het vorige kwartaal was het vooral SQL Server die een fors deel van de winst voor zijn rekening nam, terwijl dit keer de Xbox 360 een flink aandeel in de verkoopcijfers heeft. Dat Microsoft vertrouwen heeft in de toekomst en ervan overtuigd is dat het gedurende het volgende fiscale jaar nog sterkere groeicijfers zal kunnen demonstreren, wordt kracht bijgezet door het feit dat het bedrijf eigen aandelen ter waarde van 4,9 miljard dollar gekocht heeft.
Dankzij de sterke verkoopcijfers van de Xbox 360, steeg de omzet van de Home and Entertainment-divisie met maar liefst 80 procent. De zakelijke afdeling, Microsoft Business Solutions, profiteerde van de lancering van een aantal softwarepakketten onder de Microsoft Dynamics-vlag en wist een omzetstijging van 21 procent te realiseren. De divisie Server and Tools wist voor de vijftiende keer op rij een omzetstijging van meer dan tien procent te realiseren. Dat het Windows Server-platform succesvol is, illustreert Platforms & Services Division-manager Kevin Johnson met het feit dat SQL Server een omzetstijging van dertig procent kende. Voor het volgende kwartaal, dat op 30 juni 2006 zal eindigen, verwacht Microsoft een omzetstijging tot 11,5 miljard dollar.
Het bedrijf is overigens niet van plan op zijn lauweren te blijven rusten en de concurrentie af te wachten, maar wil zijn winstcijfers ook in de Entertainment-afdeling veilig stellen. In Redmond werd de prognose voor de verkoopcijfers van Xbox 360-consoles dan ook bijgesteld naar boven: tegen 30 juni wil het bedrijf nu tussen de 5 en 5,5 miljoen spelconsoles verkocht hebben, terwijl men tot nu toe aangegeven had tevreden te zijn met 4,5 miljoen exemplaren. Om de voorsprong op Sony's Playstation 3 te maximaliseren, heeft men er overigens voor gekozen een agressieve verkoopsstrategie te hanteren. Om geen voorraadtekorten te kennen, werd de productie dan ook behoorlijk opgevoerd, maar dat bracht extra kosten met zich mee, waardoor de winstcijfers enigszins naar beneden gehaald werden, aldus Chris Liddell. 'We zijn zeer gelukkig met onze marktpositie, maar vanuit financieel oogpunt doet het ons pijn.'
Forget it, die FIFA reeks wordt nooit wat qua gameplay. Ik wil 'm wel hebben maar dan voor een eurotje of 30 en alleen omdat er nog geen PES is. (nee wil geen PES 5)quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maandag krijg ik FIFA World Cup...ik ben erg benieuwd. EA schijnt goed naar PES te hebben gekeken. Tot die tijd Tomb Raider spelen
Ik zal jou eens doen op Xbox Live !quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:53 schreef suus21 het volgende:
jullie zullen dit lachwekkend vinden maar ik doe/deed ook vaak pes 4 op xbox live
PROESTquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zal jou eens doen op Xbox Live !
Gijs... gamende vrouwen zijnquote:
Dat hoef je mij niet te vertellen hoorquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zou best met je willen dubbelen... En ik kan niet eens tennissen.
Sorry, dat krijg je als je als enige vrouw ever hier langs komt.
Zo, tot zover de vrouwelijke bijdrages in dit topic. Doei suusquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:59 schreef Sjotime het volgende:
Ik zal jou eens doen op Xbox Live !
Nee nee,.... totdat je een stil hoekje op Live vind !quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:09 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Zo, tot zover de vrouwelijke bijdrages in dit topic. Doei suusWe zijn echt niet allemaal zo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |