Ik ben vrijdag geweest.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:09 schreef metallicattim het volgende:
Vandaag naar de ring geweest, een HELEBOEL BMW's gezien! flink wat E30 M3's, aantal M5, paar M6, helft van de autos daar was porsche volgens mij! hehe
Heb ook 2 rondjes gereden, lekker rustig aangedaan, 2e rondje ging al wat lekkerder, hoefde ook niet hele tijd mensen langs te laten, dus kon zelf ook wat meer de ideale lijn rijden en dus wat harder door de bocht.
Moet er nu geen gewoontje van gaan maken, want de 325i moet wel heel blijven
Leuk ding. Motorinhoud?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:22 schreef Puur het volgende:
Tja, heb BMW forum..
Gelukkig hebben ze er wel mooie foto's van een look-a-like van mijn auto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuurlijk is er iets niet in de haak met die auto. De meeste zijn echter te goedgelovig om er sceptisch over te kunnen zijn. Het hoeft niet per definitie een auto met gebreken te zijn, maar ik vermoed dat automatisch, omdat het exemplaar incourant blijkt te zijn wat onlogisch is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef Pharell het volgende:
wat een stel zeikwijven daar op dat forum
Ik moet zeggen dat je helemaal gelijk hebt dat je vraagtekens bij die auto zet! Vooral omdat de (ex)eigenaar op de forum een turk(moroc?) is... ga je toch je zo je twijvels krijgen!
En dan ook nog eens moeilijk lopen doen op de vraag of er schade is geweest. en als puntje bij paaltje komt is de hele achterkant in de puinpoeier gereden
Erg jammer weer!
Ik heb een 118i, 2 liter 4 cilinder benzine. Niet de snelste maar ruim binnen de 10 seconden naar 100. Mijn vriendin heeft mij deze 1 serie aangepraat. Zij is lyrisch over alle BMW modellen van nu, terwijl ik misschien een 1988'er 3 serie wel mooier vind. Maar het rijdt super. Volgende is alleen wel een 130iquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:36 schreef Bombardier het volgende:
Leuk ding. Motorinhoud?
Ik wil m'n vriendin eigenlijk ook een 1-serie aanpraten.![]()
nice. goede kleur voor een 1 serie en mooie stoelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:36 schreef Puur het volgende:
[..]
Ik heb een 118i, 2 liter 4 cilinder benzine. Niet de snelste maar ruim binnen de 10 seconden naar 100. Mijn vriendin heeft mij deze 1 serie aangepraat. Zij is lyrisch over alle BMW modellen van nu, terwijl ik misschien een 1988'er 3 serie wel mooier vind. Maar het rijdt super. Volgende is alleen wel een 130i
omdat die een stuk minder pk heeft en er minder ruig uit ziet dunkt mij zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef Bombardier het volgende:
Wat zijn trouwens de grootste verschillen tussen een BMW 633i en een 635i/CSI? De 633 is aanzienlijk goedkoper in aanschaf dus ik ben geneigd daarvoor te gaan als volgende project.
mjah met die afkomst... ik ben geen racist maar tis wel algmeen bekend dat zij hun wagen nou niet echt netjes onderhouden enzo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Tuurlijk is er iets niet in de haak met die auto. De meeste zijn echter te goedgelovig om er sceptisch over te kunnen zijn. Het hoeft niet per definitie een auto met gebreken te zijn, maar ik vermoed dat automatisch, omdat het exemplaar incourant blijkt te zijn wat onlogisch is.
Ik wil echter even vermelden dat ik de afkomst van de eigenaar niet relateer aan de staat van de auto.
die dapo81 lijkt de verkoper wel, zoals hij dat ding "verdedigt"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:44 schreef Pharell het volgende:
[..]
mjah met die afkomst... ik ben geen racist maar tis wel algmeen bekend dat zij hun wagen nou niet echt netjes onderhouden enzo.
verder vind ik zoals jij t al aangeeft een zeer dubieus verhaal. prijs, kenteken, aanrijding, nu opeens een handelaar... t klopt allemaal net niet helaas! jammer!
Mooie BMW 502quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: BMW
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 27-05-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de Oldtimer Elfstedentocht
willen julie geloven dat ik afgeloven zaterdag naast deze BMW een NOG puiknder BMW op de foto heb gezet?
Post eens foto's als bewijsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: BMW
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 27-05-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de Oldtimer Elfstedentocht
willen julie geloven dat ik afgeloven zaterdag naast deze BMW een NOG puiknder BMW op de foto heb gezet?
schitterend.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
knip*
en nog een boel kwalen heeft... hij is opgevolgd dus door de 635CSi en die is medio '82 gefacelift en heeft hij een motronic motormanagement gekregen (iets meer vermogen, een stuk zuiniger en een stuk betrouwbaarder) grotere wielen standaard, betere vering en grotere remmen en nog een boardcomputer ofzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:54 schreef Inorbit het volgende:
[..]
omdat die een stuk minder pk heeft en er minder ruig uit ziet dunkt mij zo
Alles op zn tijdquote:
een 635 zal minder romslomp met zich meebrengen dan een 8quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
Op mobile.de kom je om in de 635 CSi's voor redelijke bedragen. Dingen roesten behoorlijk en zijn intussen wel echt oude bakken. Sowiezo zou ik alleen kijken naar de nieuwere modellen met de smallere achterlichten.
Of iets meer uitgeven en een 840/850 aanschaffen, kan je er nog in rijden ook ipv. alleen te sleutelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |