haha, eerder een boot als een auto zoquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:57 schreef w31rd0 het volgende:
Hij ligt een beetje uit elkaar maar zo ziet er momenteel uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het lijkt mij een beetje een tegen hanger voor de Audi A4 DTM die heeft ook wat carbon accenten en moet ook een homologatie model voorstellen, jammer alleen dat die meer pk heeftquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:59 schreef Youp het volgende:
gister even bij de dealer (ex stageplaats) langs geweest, hadden ze een mooie nieuwe E90 320iS (WTCC) staan! mooi ding, carbon kleppendeksel, ontzettend grote mooie wielen, helemaal M uitgevoerd (bumpers en interieur) echt een mooie bak!
heb ook even een paar fototjes gemaak... deze zijn helaas allemaal mislukt en ik mis er een van de velgenmaarja om toch even een kleine impressie te geven:
carbonnnn(vage rotfoto)
[afbeelding]
speciale instaplijsten (niet goed zichtbaar dus)
[afbeelding]
lederen M tech interieur
[afbeelding]
DTM en WTCC zijn redelijk verschillend zeg maarquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef Inorbit het volgende:
[..]
het lijkt mij een beetje een tegen hanger voor de Audi A4 DTM die heeft ook wat carbon accenten en moet ook een homologatie model voorstellen, jammer alleen dat die meer pk heeft
geschuurd leerquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:03 schreef Jimmeh het volgende:
Is dat geen alcantara?
Ik mis wat foto's van de buitenkant of valt er nix aan te zien van buiten? Wolf in...
en RWD heerscht!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:38 schreef Jimmeh het volgende:
Overigens heeft de maker van de race simulaties GT Legends (waar die oude BMW CSL 3.0 en 3.5 in zitten) en van GTR (waar de M3 GTR geloof ik in zit), de FIA licentie gekocht voor de WTCC touring kampioenschappen.
Over een paar jaar kan je dan lekker met de BMW's knokken tegen de Alfa's en wat voor zut er nog meer in die kampioenschappen rijdt
smaken verschillen, ik vind de E60 en de E90 wel mooi::) de rest van de modellen (op de X3 na danquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:49 schreef Scepsis het volgende:
BMW dreigt wel beetje zn glans te verliezen.
Nu hebben ze vrij lelijke modellen (5-serie, 3 serie met niet echt MANNELIJKE vormen, etc), 4WD, en benzineauto's met twinturbo's...
BMW was tenslotte de eerste met een serie geproduceerde turbo-auto.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Youp het volgende:
smaken verschillen, ik vind de E60 en de E90 wel mooi::) de rest van de modellen (op de X3 na dan) ook...
en 4wd? X-drive ja....
overigens is BMW begonnen met turbo's op productieauto's... en zolang ze ze niet gebruiken puur om vermogen te winnen (dus een M-turbo ofzo) vind ik het best
4wd kan je al jaren kopen op de meeste topmotoren.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:49 schreef Scepsis het volgende:
BMW dreigt wel beetje zn glans te verliezen.
Nu hebben ze vrij lelijke modellen (5-serie, 3 serie met niet echt MANNELIJKE vormen, etc), 4WD, en benzineauto's met twinturbo's...
Ik had echt niet verwacht dat zo`n oude bak nog zulke prestaties kan leveren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:31 schreef Hyperdude het volgende:
Cool.
Heb je het Touring topic van Youp een beetje gevolgd?
fotoreportage, Youp's 2000 Tii
Er moet ook nog meer zijn van de opbouw, maar dat kan ik ff niet vinden,
Jaja, maar toch leek het op dat het een soort traditie werd, BMW die zn power puur atmosferisch deedquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Youp het volgende:
[..]
overigens is BMW begonnen met turbo's op productieauto's... en zolang ze ze niet gebruiken puur om vermogen te winnen (dus een M-turbo ofzo) vind ik het best
en dan claimen dat de golf 1 gti de eerste hothatch wasquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik had echt niet verwacht dat zo`n oude bak nog zulke prestaties kan leveren.
Die Youp zal wel veel lol hebben gehad bij het stoplicht met al die golfjes en civicjes met te grote uitlaten en te veel spoilers.
Een echte wolf in schaapskleren.
Mpower jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:44 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Jaja, maar toch leek het op dat het een soort traditie werd, BMW die zn power puur atmosferisch deed
Inderdaad, zo van; wij hebben die troep niet nodig om een snelle auto te maken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:44 schreef Scepsis het volgende:
Jaja, maar toch leek het op dat het een soort traditie werd, BMW die zn power puur atmosferisch deed
Ik dacht ook altijd dat de golf 1 gti de eerste was in zijn soort, maar ik vind het echt stoer dat je met zo`n oude bak nog heel wat mensen voor schut kan zetten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:11 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan claimen dat de golf 1 gti de eerste hothatch was
NOT
Nouja, zo héél snel zal die toch ook weer niet zijn? Wel een erg mooie auto, dat wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef MrSASO het volgende:
Ik dacht ook altijd dat de golf 1 gti de eerste was in zijn soort, maar ik vind het echt stoer dat je met zo`n oude bak nog heel wat mensen voor schut kan zetten.
Ik zou die gezichten wel willen zien als je daar vol gas weg schiet bij het stoplicht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |