abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37503177
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:28 schreef w31rd0 het volgende:

[..]

Hey wat leuk, zo een heb ik er ook!
gaaf, post eens wat foto's!
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_37510202
Hij ligt een beetje uit elkaar maar zo ziet er momenteel uit:

pi_37510663
Dat zijn puike bakken
pi_37510759
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:57 schreef w31rd0 het volgende:
Hij ligt een beetje uit elkaar maar zo ziet er momenteel uit:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha, eerder een boot als een auto zo . maar je ziet er op een oft andere manier al een bmw in. naast de nieren gezien te hebben dan. ik neem aan dat de andere onderdelen in restauratie zijn
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:31:00 #30
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_37511344
Cool.
Heb je het Touring topic van Youp een beetje gevolgd?

fotoreportage, Youp's 2000 Tii

Er moet ook nog meer zijn van de opbouw, maar dat kan ik ff niet vinden,
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_37514927
Youp zijn touring, ja ik had wel meegekregen dat er een ongeluk mee was gebeurt, maar gelukkig wordt die ook opgelapt dus.

Alle onderdelen die je dus niet op de foto ziet, zijn er wel. Her en de versrpreid en in diverse stadia van ontbinding of wederopbouw. Er staat me nog een hoop werk te wachten dus voorlopig rijdt ie nog niet. Ik had er trouwens twee, maar eentje heb ik voor onderdelen gebruikt. D erest ligt op het kerkhof...
pi_37538108
gister even bij de dealer (ex stageplaats) langs geweest, hadden ze een mooie nieuwe E90 320iS (WTCC) staan! mooi ding, carbon kleppendeksel, ontzettend grote mooie wielen, helemaal M uitgevoerd (bumpers en interieur) echt een mooie bak!

heb ook even een paar fototjes gemaak... deze zijn helaas allemaal mislukt en ik mis er een van de velgen maarja om toch even een kleine impressie te geven:

carbonnnn (vage rotfoto)

speciale instaplijsten (niet goed zichtbaar dus)

lederen M tech interieur
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37538228
Is dat geen alcantara?

Ik mis wat foto's van de buitenkant of valt er nix aan te zien van buiten? Wolf in...
pi_37538265
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:59 schreef Youp het volgende:
gister even bij de dealer (ex stageplaats) langs geweest, hadden ze een mooie nieuwe E90 320iS (WTCC) staan! mooi ding, carbon kleppendeksel, ontzettend grote mooie wielen, helemaal M uitgevoerd (bumpers en interieur) echt een mooie bak!

heb ook even een paar fototjes gemaak... deze zijn helaas allemaal mislukt en ik mis er een van de velgen maarja om toch even een kleine impressie te geven:

carbonnnn (vage rotfoto)
[afbeelding]

speciale instaplijsten (niet goed zichtbaar dus)
[afbeelding]

lederen M tech interieur
[afbeelding]
het lijkt mij een beetje een tegen hanger voor de Audi A4 DTM die heeft ook wat carbon accenten en moet ook een homologatie model voorstellen, jammer alleen dat die meer pk heeft
pi_37539235
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef Inorbit het volgende:

[..]

het lijkt mij een beetje een tegen hanger voor de Audi A4 DTM die heeft ook wat carbon accenten en moet ook een homologatie model voorstellen, jammer alleen dat die meer pk heeft
DTM en WTCC zijn redelijk verschillend zeg maar
pi_37539265
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:03 schreef Jimmeh het volgende:
Is dat geen alcantara?

Ik mis wat foto's van de buitenkant of valt er nix aan te zien van buiten? Wolf in...
geschuurd leer

nee helemaal M-technik uitgevoerd bumpers ook en hele grote mooie velgen waar ik ook een foto van had gemaakt (dacht ik ) maar ik had wat weinig tijd om hem helemaal van alle kanten op de foto te zetten... als ik er binnenkort nog een keer kom doe ik dat wel ofzo...
pi_37539323
Overigens heeft de maker van de race simulaties GT Legends (waar die oude BMW CSL 3.0 en 3.5 in zitten ) en van GTR (waar de M3 GTR geloof ik in zit), de FIA licentie gekocht voor de WTCC touring kampioenschappen.
Over een paar jaar kan je dan lekker met de BMW's knokken tegen de Alfa's en wat voor zut er nog meer in die kampioenschappen rijdt
pi_37539532
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:38 schreef Jimmeh het volgende:
Overigens heeft de maker van de race simulaties GT Legends (waar die oude BMW CSL 3.0 en 3.5 in zitten ) en van GTR (waar de M3 GTR geloof ik in zit), de FIA licentie gekocht voor de WTCC touring kampioenschappen.
Over een paar jaar kan je dan lekker met de BMW's knokken tegen de Alfa's en wat voor zut er nog meer in die kampioenschappen rijdt
en RWD heerscht!
pi_37539671
Toch bewijst Alfa menigmaal dat FWD ook kan heerschen, maar RWD heeft ook mijn voorkeur
pi_37539675
BMW dreigt wel beetje zn glans te verliezen.

Nu hebben ze vrij lelijke modellen (5-serie, 3 serie met niet echt MANNELIJKE vormen, etc), 4WD, en benzineauto's met twinturbo's...
pi_37540719
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:49 schreef Scepsis het volgende:

Nu hebben ze vrij lelijke modellen (5-serie, 3 serie met niet echt MANNELIJKE vormen, etc), 4WD, en benzineauto's met twinturbo's...
smaken verschillen, ik vind de E60 en de E90 wel mooi::) de rest van de modellen (op de X3 na dan ) ook...

en 4wd? X-drive ja....

overigens is BMW begonnen met turbo's op productieauto's... en zolang ze ze niet gebruiken puur om vermogen te winnen (dus een M-turbo ofzo ) vind ik het best
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:20:33 #42
14827 Kogando
Modelprutser
pi_37548280
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Youp het volgende:
smaken verschillen, ik vind de E60 en de E90 wel mooi::) de rest van de modellen (op de X3 na dan ) ook...

en 4wd? X-drive ja....

overigens is BMW begonnen met turbo's op productieauto's... en zolang ze ze niet gebruiken puur om vermogen te winnen (dus een M-turbo ofzo ) vind ik het best
BMW was tenslotte de eerste met een serie geproduceerde turbo-auto.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_37548681
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:49 schreef Scepsis het volgende:

4wd kan je al jaren kopen op de meeste topmotoren.
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:32:14 #44
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37548695
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:31 schreef Hyperdude het volgende:
Cool.
Heb je het Touring topic van Youp een beetje gevolgd?

fotoreportage, Youp's 2000 Tii

Er moet ook nog meer zijn van de opbouw, maar dat kan ik ff niet vinden,
Ik had echt niet verwacht dat zo`n oude bak nog zulke prestaties kan leveren.
Die Youp zal wel veel lol hebben gehad bij het stoplicht met al die golfjes en civicjes met te grote uitlaten en te veel spoilers.
Een echte wolf in schaapskleren.
pi_37549095
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Youp het volgende:

[..]

Jaja, maar toch leek het op dat het een soort traditie werd, BMW die zn power puur atmosferisch deed
pi_37549867
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:32 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik had echt niet verwacht dat zo`n oude bak nog zulke prestaties kan leveren.
Die Youp zal wel veel lol hebben gehad bij het stoplicht met al die golfjes en civicjes met te grote uitlaten en te veel spoilers.
Een echte wolf in schaapskleren.
en dan claimen dat de golf 1 gti de eerste hothatch was

NOT
pi_37549882
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:44 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Jaja, maar toch leek het op dat het een soort traditie werd, BMW die zn power puur atmosferisch deed
Mpower ja
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:13:26 #48
14827 Kogando
Modelprutser
pi_37549921
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:44 schreef Scepsis het volgende:
Inderdaad, zo van; wij hebben die troep niet nodig om een snelle auto te maken.

Maar ik las dat ze er destijds vanaf gestapt zijn om dat het verbruik wat te gortig werd, blijkbaar hebben ze daar tegenwoordig een oplossing voor.
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:15:13 #49
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37549977
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:11 schreef Youp het volgende:

[..]

en dan claimen dat de golf 1 gti de eerste hothatch was

NOT
Ik dacht ook altijd dat de golf 1 gti de eerste was in zijn soort, maar ik vind het echt stoer dat je met zo`n oude bak nog heel wat mensen voor schut kan zetten.
Ik zou die gezichten wel willen zien als je daar vol gas weg schiet bij het stoplicht.
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:17:01 #50
14827 Kogando
Modelprutser
pi_37550026
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef MrSASO het volgende:
Ik dacht ook altijd dat de golf 1 gti de eerste was in zijn soort, maar ik vind het echt stoer dat je met zo`n oude bak nog heel wat mensen voor schut kan zetten.
Ik zou die gezichten wel willen zien als je daar vol gas weg schiet bij het stoplicht.
Nouja, zo héél snel zal die toch ook weer niet zijn? Wel een erg mooie auto, dat wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')