abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37345902
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:05 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

Die meneer verdient de strop, dat is duidelijk. Maar daar heb ik het ook niet over.
Nee, waar jij het over hebt, is de mogelijke schuld van het slachtoffer in deze.

Als iemand binnen 3 maanden 3 keer tot geweld komt, zou het wel erg sterk zijn als hij dus 3 keer een persoon treft die zelf ook zekere schuld draagt, he, denk je niet?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37345921
Je kan beter iemand doodslaan dan CD's kopieren: http://tweakers.net/nieuw(...)is-voor-piraten.html
pi_37346087
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:10 schreef milagro het volgende:
Nee, waar jij het over hebt, is de mogelijke schuld van het slachtoffer in deze.

Als iemand binnen 3 maanden 3 keer tot geweld komt, zou het wel erg sterk zijn als hij dus 3 keer een persoon treft die zelf ook zekere schuld draagt, he, denk je niet?
De één zijn schuld bewijst nog niet de ander zijn onschuld.
pi_37346136
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:17 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

De één zijn schuld bewijst nog niet de ander zijn onschuld.
omg, wie is nu de grote gemene deler in die drie gevallen?

deze meneer treft binnen korte tijd drie willekeurige voorbijgangers die een ruzie uitlokken met hem , en dan wel zo dat het logisch is dat hij uithaalde?

je kunt ook te graag je stelling bewezen zien, hoor
pi_37346233
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:19 schreef milagro het volgende:
omg, wie is nu de grote gemene deler in die drie gevallen?

deze meneer treft binnen korte tijd drie willekeurige voorbijgangers die een ruzie uitlokken met hem , en dan wel zo dat het logisch is dat hij uithaalde?

je kunt ook te graag je stelling bewezen zien, hoor
Dus omdat het nu zo gelopen is, maakt dat van het slachtoffer een engeltje? Als het nu niet Floor was geweest maar een Joegoslavische huurmoordenaar die hier het slachtoffer van zinloos geweld werd, is hij dan ook een heilig boontje omdat de dader een onredelijke debiel is?

Zwart-wit denken.
pi_37346320
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:19 schreef Apie74 het volgende:
Niet te geloven wat een lage straf voor moord en ook nog voor 2 andere gevallen van mishandeling. Daarbij komt ook nog eens dat de daders zich een paar weken later pas melden bij de politie.
Leg dit soort straffen eens hiernaast:
http://tweakers.net/nieuws/42242/EC-voorstel:-minimum-vier-jaar-gevangenis-voor-piraten.html
minimaal 4 jaar voor piraterij, en het downloaden van films en muziek wordt beschouwd als net zo erg en daar zal dus ook een dergelijke straf voor worden bedacht.

Wat is het nou voor achterlijk rechtssysteem waarin je meer straf kan krijgen voor het downloaden van muziek dan voor het doden van iemand???

[ Bericht 8% gewijzigd door RuL0R op 27-04-2006 15:32:12 ]
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_37346483
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:22 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

Dus omdat het nu zo gelopen is, maakt dat van het slachtoffer een engeltje? Als het nu niet Floor was geweest maar een Joegoslavische huurmoordenaar die hier het slachtoffer van zinloos geweld werd, is hij dan ook een heilig boontje omdat de dader een onredelijke debiel is?

Zwart-wit denken.
Irrelevant. Zelfs al had hij Idi Amin Dada zelve getroffen, dan nog was het zinloos geweld en de dader in dezelfde mate verwijtbaar.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37346529
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:29 schreef Mwanatabu het volgende:

Irrelevant. Zelfs al had hij Idi Amin Dada zelve getroffen, dan nog was het zinloos geweld en de dader verwijtbaar.
Klopt. Maar dat maakt Idi nog niet minder stout.
pi_37346538
quote:

[..]

Zwart-wit denken.
Je brengt indd wel wat kleur in dit topic
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37346542
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:24 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Leg dit soort straffen eens hiernaast:
http://tweakers.net/nieuws/42242/EC-voorstel:-minimum-vier-jaar-gevangenis-voor-piraten.html

minimaal 4 jaar voor piraterij, en het downloaden van films en muziek wordt beschouwd als net zo erg en daar zal dus ook een dergelijke straf voor worden bedacht.

Wat is het nou voor achterlijk rechtssysteem waarin je meer straf kan krijgen voor het downloaden van muziek dan voor het doden van iemand???
Ja, dat zei ik dus net ook al.
pi_37346547
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Frank-NL het volgende:
Je kan beter iemand doodslaan dan CD's kopieren: http://tweakers.net/nieuw(...)is-voor-piraten.html
Niet gezien dat je me voor was.
Ach, de hele Europese wetgeving gaat in een rap tempo achteruit, men heeft in Spanje bedacht dat apen dezelfde rechten moeten krijgen als mensen.

En Prodi heeft bedacht dat Nederland maar uitgesloten moet worden van de kerngroep van 6 landen die hij wil oprichten om moderniseringen in de EU sneller door te voeren. Dit terwijl Nederland altijd vooraan heeft gestaan aan de ontwikkeling van de EU. Maarja, het homohuwelijk en de abortuswetgeving is nogal tegen het zere been bij veel mede-Europeanen. En het "nee" tegen de grondwet viel ook niet echt lekker, hoewel Frankrijk weer wel mee mag doen met Prodi z'n clubje.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_37346574
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat maakt Idi nog niet minder stout.
Waarom zouden we het over Idi hebben als we de strafmaat voor Kevin U. aan het bespreken zijn en we al vastgesteld hebben dat zijn verwijtbaarheid niet daalt of stijgt met de vermeende heiligheid/slechtheid van het slachtoffer?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37346624
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Irrelevant. Zelfs al had hij Idi Amin Dada zelve getroffen, dan nog was het zinloos geweld en de dader in dezelfde mate verwijtbaar.
Dat hangt er vanaf wat er aan de mishandeling vooraf ging.
pi_37346640
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Waarom zouden we het over Idi hebben als we de strafmaat voor Kevin U. aan het bespreken zijn en we al vastgesteld hebben dat zijn verwijtbaarheid niet daalt of stijgt met de vermeende heiligheid/slechtheid van het slachtoffer?
Daar heb je gelijk in.
Ontopic: Opknopen die Kevin U.
pi_37346664
quote:

[..]

Zwart-wit denken.
Maar het slachtoffer was geen huurmoordenaar en het was ook geen lente, de benzineprijs was geen 2 eurocent per liter, en het er liepen geen roze olifanten voorbij.
Dus houd op met je stel dat en what if.

Er is hier sprake van een snel geirriteerde man met zeer losse handjes en drie willekeurige voorbijgangers op de verkeerde plek op het verkeerde moment.
De kans dat alle drie de voorbijgangers los van elkaar niet deugden is lijkt mij aanzienlijk kleiner dan de kans dat de grote gemene deler in deze, letterlijk groot en erg gemeen is.
pi_37346726
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef The_Langolier het volgende:

Wie zegt dat hij het niet was? Waaruit maak je dat op?
quote:
Hoe objectief ben jij in deze?
Dus als je hem niet kende, kun je geen oordeel geven over hem omdat je hem niet kende, en als je hem wel kende, kun je geen oordeel geven over hem omdat je niet objectief bent?

OT: Wat is eigenlijk het verschil tussen zware mishandeling met de dood tot gevolg en doodslag?
Is het puur dat bij doodslag de dader ook daadwerkelijk de intentie heeft om het slachtoffer te doden? En hoe wordt dat bepaald? Ik kan me voorstellen dat iedere dader roept dat ie het niet zo bedoeld heeft, en dat iedere officier v. justitie roept dat ie het wel zo bedoeld heeft.
pi_37347347
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:36 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

[..]

Dus als je hem niet kende, kun je geen oordeel geven over hem omdat je hem niet kende, en als je hem wel kende, kun je geen oordeel geven over hem omdat je niet objectief bent?

OT: Wat is eigenlijk het verschil tussen zware mishandeling met de dood tot gevolg en doodslag?
Is het puur dat bij doodslag de dader ook daadwerkelijk de intentie heeft om het slachtoffer te doden? En hoe wordt dat bepaald? Ik kan me voorstellen dat iedere dader roept dat ie het niet zo bedoeld heeft, en dat iedere officier v. justitie roept dat ie het wel zo bedoeld heeft.
Nu ja als je van huis gaat zonder intentie iemand voor zijn kop te rammen maar op het moment zelf wel dusdanig tekeer gaat dat je had kunnen weten dat het dodelijk zou zijn, is er dus sprake van doodslag, denk ik.

De dader heeft in dit geval 1 rake klap verkocht, en het slachtoffer is aan de gevolgen van de val veroorzaakt door die klap omgekomen, niet aan de klap zelf, een soort dood door schuld dus.

Ik vraag me af al zou de dader geroepen hebben "ik maak je dood" of het dan anders geweest zou zijn, die uitspraak.
Het blijft ook dan zo dat het slachtoffer is overleden aan de val niet aan de klap.

Maar wmb, aangezien hier sprake is van een recidivist, had er wel nog een behandeling aan vastgeplakt mogen worden, aan die 2 jaar daadwerkelijk zitten.
  donderdag 27 april 2006 @ 15:55:24 #68
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_37347349
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:19 schreef Apie74 het volgende:
Niet te geloven wat een lage straf voor moord en ook nog voor 2 andere gevallen van mishandeling. Daarbij komt ook nog eens dat de daders zich een paar weken later pas melden bij de politie.
Als je de moeite had genomen om de uitspraak van rechtbank te lezen had je kunnen weten dat de rechter met al die zaken rekening heeft gehouden. De rechter heeft ook onderbouwd waarom hij tot deze straf is gekomen, terwijl jij - net zoals vele anderen - alleen maar roept dat de straf te laag is zonder daarbij steekhoudende argumenten aan te voeren.
pi_37347582
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:33 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
Ontopic: Opknopen die Kevin U.
Nee. De doodstraf heeft namelijk vooral in het geval van impulsieve geweldsdelicten (95%) geen afschrikwekkende werking dan wel nut.
  donderdag 27 april 2006 @ 16:03:28 #70
3542 Gia
User under construction
pi_37347599
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:22 schreef Baklap het volgende:
Tsja maar zijn bedoeling was niet om haar met voorbedachte rade dood te slaan neem ik aan. Waarschijnlijk is ze ongelukkig hard gevallen na die klap en daaraan overleden.
Welke 'haar' en welke 'ze'?

Maar idd belachelijk laag.
pi_37347676
Ik geloof dat de term redelijkerwijs hier vaker bij valt, bij dit soort zaken. De dader had niet redelijkerwijs kunnen vermoeden dat het slachtoffer dood zou gaan tgv van de klap (en de daaropvolgende val). Als hij bijvoorbeeld met een honkbalknuppel had geslagen, wordt het wat logischer dat het dodelijk kan zijn. En als je roept 'ik ga je dood maken' en het slachtoffer overlijdt ook daadwerkelijk, tja, ga dan maar eens zeggen dat je het niet zo bedoeld hebt.

Maar idd, zeker aangezien het een recidivist is had er van mij ook een (al dan niet langdurige) behandeling aan zijn straf gekoppeld mogen worden. Iemand die dit soort zaken meerdere keren doet, kan m.i. redelijkerwijs vermoeden dat het een keer fout gaat aflopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door M.I.B. op 27-04-2006 16:06:59 (typvout) ]
pi_37351343
quote:
De rechtbank rekende het de verdachte wel zwaar aan dat hij in drie maanden tijd drie mishandelingen met zinloos geweld heeft gepleegd.
Nou, heel zwaar inderdaad, maar liefst 16 maanden! Standaardaftrek voor goed gedrag en er blijft misschien 12 maanden over? Kreeg die kerel die 16-jarige meisjes voor de webcam deed uitkleden ook geen 12 maanden cel? Even kijken.... iemand doodslaan of via internet br33z4hs overtuigen om hun topje af te doen, dat is inderdaad dezelfde categorie misdaad.

Het is toch niet te geloven ook he. Je bent als burger in NL echt vogelvrij, van de overheid hoef je geen bescherming te verwachten. Maar o wee als je zelf het recht in hand neemt, daar zijn de dametjes en heertjes rechtertjes natuurlijk niet van gediend en kun je rekenen op een veel zwaarder straf.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 27 april 2006 @ 18:07:20 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37351763
2 jaar?
Dat is zwaar!
Ik had een pets op de hand verwacht met een streng "foei! dat mag niet!! van de juf..

God wat is dit belachelijk..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_37351837
Belachelijk!!! Ze hebben die jongen zo zwaar mishandeld dat hij is overleden.

Ik zie dat gewoon als een brute moord. 2 jaar is belachelijk kort
pi_37351848
quote:
Tsja maar zijn bedoeling was niet om haar met voorbedachte rade dood te slaan neem ik aan. Waarschijnlijk is ze ongelukkig hard gevallen na die klap en daaraan overleden. Neemt natuurlijk niet weg dat ze die 2 gewoon met rust hadden moeten laten en dat het fout is wat ze deden. Maar in hoeverre kun je de schuld doortrekken.
Als jij mij voor de gein laat struikelen op straat en ik val daardoor onder een vrachtauto is het ook gene doodslag, maar wel jouw schuld.
Haar? Floor was een jongen...No hard feelings
pi_37352584
quote:
Op donderdag 27 april 2006 18:10 schreef MissWhizzy het volgende:
Belachelijk!!! Ze hebben die jongen zo zwaar mishandeld dat hij is overleden.

Ik zie dat gewoon als een brute moord. 2 jaar is belachelijk kort
Gelukkig gaat er vrijwel altijd nog ongeveer 1/3 af dus is het eigenlijk maar 1 jaar en 4 maanden.
  donderdag 27 april 2006 @ 18:36:18 #77
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37352615
ach, zijn handjes zullen ook wel los zittten in de gevangenis dus dat komt wel goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_37352631
quote:
Als jij mij voor de gein laat struikelen op straat en ik val daardoor onder een vrachtauto is het ook gene doodslag, maar wel jouw schuld.
Dan is het ook een geintje en geen mishandeling.
pi_37352670
quote:
Op donderdag 27 april 2006 18:36 schreef Re het volgende:
ach, zijn handjes zullen ook wel los zittten in de gevangenis dus dat komt wel goed
Hoop dat er nog meer niet meer vastzit als'ie er uit komt.
Maar misschien krijgt hij er nog 4 jaar bij omdat de politie erachter komt dat hij een paar mp3tjes heeft gedownload...
  donderdag 27 april 2006 @ 18:43:07 #80
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37352839
Twee jaar voor iemand doodslaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37353900
Lijkt me een gepaste straf, is gewoon een uit de hand gelopen ruzie.
ws. was die floor ook zat en moest zich er weer mee bemoeien.
Wanneer leren de mensen nou eens dat je die dingen gewoon moet negeren en doorlopen.
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_37354651
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:12 schreef Soul_Survivor het volgende:
Lijkt me een gepaste straf, is gewoon een uit de hand gelopen ruzie.
ws. was die floor ook zat en moest zich er weer mee bemoeien.
Wanneer leren de mensen nou eens dat je die dingen gewoon moet negeren en doorlopen.
Ok, voor één keer nog:

Floor op de fiets, vriendin ook. Ze komen drie mongolen jongeren tegen die er voor al ruzie hebben lopen maken1. Ze maken zijn vriendin uit voor hoer, Floor zegt er wat van, de jongeren ook, Floor stapt af en vraagt waar het voor nodig is. Floor krijgt een klap in zijn smoel, valt op de grond, raakt in coma en overlijdt dezelfde nacht.

Sailliant detail: De veroordeelde heeft al twee keer eerder een de cel gezeten voor iets gelijks, maar die gingen niet dood.

Hij heeft, volgens de rechter en de officier van justitie, wat moeite met zijn agressie te beteugelen, en mag daarom effectief 14 maanden zitten, met aftrek van voor arrest. Ook mag hij onder toezicht staan van de reclassering.

Floor had niet gedronken en stelde een normale vraag. Maar dat mag je tegenwoordig niet meer doen, dan krijg je een dreun. Je mag je vriendin namelijk gewoon voor hoer uit laten maken, dat is normaal. Je mag iemand op zijn bek rossen, want dat is normaal.

Het is god geklaagd, zulke jongens krijgen een soort van vrij brief. De volgende keer doet hij het gewoon weer. Ik ben bang dat hij niet afschrikt van een cel straf namelijk. De hele wereld is tegen hem.

1) zie beelden van opsporing verzocht, waarin duidelijk is dat hij iedereen verrot schold en heeft ook geprobeert iemand anders van zijn fiets te trekken. Het had net zo goed iemand anders kunnen zijn geweest. Even er voor is hij uit de oh zo gezellige Murphy's verwijdert wegens een vechtpartij
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_37354780
Tja, ik begin echt ongevoelig te worden voor deze incidenten. Een tijdje geleden probeerden ik en een vriend van mij een gek te kalmeren, met als resultaat een vechtpartij (zij begonnen) waarbij ik ook enkele klappen kreeg. Tijdens die gevecht was ik bijna in elkaar geslagen als een vriend van mij niet op tijd mij er tussen was gesprongen. De politie kwam, maar alleen een enkele gozer werd uiteindelijk veroordeelt tot een boete van 150 euro. Een vriend van mij had een week met een blauwe oog en een dikke opgezwollen hand.

Volgende keer als ik een vechtpartij zie en het betreft niemand die ik ken, loop ik gewoon weg. Het is het risico niet waard om voor andere mensen op te komen.
pi_37354829
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:33 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Floor zegt er wat van, de jongeren ook, Floor stapt af en vraagt waar het voor nodig is. Floor krijgt een klap in zijn smoel, valt op de grond, raakt in coma en overlijdt dezelfde nacht.

Floor had niet gedronken en stelde een normale vraag. Maar dat mag je tegenwoordig niet meer doen, dan krijg je een dreun.
Je zegt het zelf al.
Hij had beter gewoon kunnen doorfietsen.
Hand in Hand.
pi_37354874
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:37 schreef Bijsmaak het volgende:

Volgende keer als ik een vechtpartij zie en het betreft niemand die ik ken, loop ik gewoon weg. Het is het risico niet waard om voor andere mensen op te komen.
Juist, hoevaak hoor je het nou niet.
Mensen moeten gewoon niet de moraalridder uithangen en overal mee bemoeien.. gewoon doorlopen. klaar.
Hand in Hand.
pi_37354941
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:38 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al.
Hij had beter gewoon kunnen doorfietsen.
Dat betekend niet dat je iedereen maar dood mag slaan als ze niet doorfietsen
pi_37355032
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:41 schreef XiChico het volgende:

[..]

Dat betekend niet dat je iedereen maar dood mag slaan als ze niet doorfietsen
Hij slaat die jongen ook niet dood.
En dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat als hij gewoon doorgefietst was ipv zich ergens mee te bemoeien, er niks aan de hand was.
Hand in Hand.
pi_37355125
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:44 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

En dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat als hij gewoon doorgefietst was ipv zich ergens mee te bemoeien, er niks aan de hand was.
Dan was er iemand anders wel mishandelt. Wat ik bedoel is dat je maar beter overal je bek kan houden ipv er iets van zeggen. En dat vind ik op zijn minst zorg wekkend.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_37355263
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Dan was er iemand anders wel mishandelt. Wat ik bedoel is dat je maar beter overal je bek kan houden ipv er iets van zeggen. En dat vind ik op zijn minst zorg wekkend.
Ja dat vind ik ook, maar zo zijn de feiten nou eenmaal.. Er zijn genoeg gevallen geweest waaruit blijkt dat je gewoon je bek moet houden..
Hand in Hand.
  donderdag 27 april 2006 @ 19:50:58 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37355265
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:44 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Als als als.

Die jongen is doodgeslagen door een rondlopende tijdbom, die klootzak is een bekende van de politie notabene.

Twee jaar ..... Belachelijk laag, en nog niet eens TBS ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 27 april 2006 @ 19:54:50 #91
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_37355432
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:33 schreef zwaaibaai het volgende:
Floor had niet gedronken en stelde een normale vraag. Maar dat mag je tegenwoordig niet meer doen, dan krijg je een dreun. Je mag je vriendin namelijk gewoon voor hoer uit laten maken, dat is normaal. Je mag iemand op zijn bek rossen, want dat is normaal.
Dat is jouw conclusie uit de uitspraak van de rechtbank?
pi_37355518
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:50 schreef popolon het volgende:

[..]

Als als als.

Die jongen is doodgeslagen door een rondlopende tijdbom, die klootzak is een bekende van de politie notabene.

Twee jaar ..... Belachelijk laag, en nog niet eens TBS ook.
Hij is niet doodgeslagen voor de 600ste keer.
Hand in Hand.
  donderdag 27 april 2006 @ 19:58:22 #93
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37355537
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:57 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Hij is niet doodgeslagen voor de 600ste keer.
Doe niet zo naief, hij is niet gestikt in een spercieboon toch?

pi_37355582
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:58 schreef popolon het volgende:

[..]

Doe niet zo naief, hij is niet gestikt in een spercieboon toch?

Nee, hij viel met z'n hoofd op de stenen.
Hand in Hand.
  donderdag 27 april 2006 @ 20:01:42 #95
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37355653
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:59 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Nee, hij viel met z'n hoofd op de stenen.
En wie heeft hem moedwillig tegen de grond gewerkt?

Duidelijk dus, doodslag. Minimaal 10 jaar, en TBS want de dader is gek.
pi_37355682
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:01 schreef popolon het volgende:

[..]

En wie heeft hem moedwillig tegen de grond gewerkt?

Duidelijk dus, doodslag. Minimaal 10 jaar, en TBS want de dader is gek.
Dan is hij nog steeds niet doodgeslagen. Hij is pas doodgeslagen als de jongen direct zou overlijden als gevolg van de klap.
Hand in Hand.
  donderdag 27 april 2006 @ 20:05:02 #97
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37355779
't Blijft doodslag.
pi_37355878
zware mishandeling met de dood als gevolg
Hand in Hand.
  donderdag 27 april 2006 @ 20:14:21 #99
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_37356120
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:07 schreef Soul_Survivor het volgende:
zware mishandeling met de dood als gevolg
Nee, mishandeling met de dood als gevolg.
  donderdag 27 april 2006 @ 20:17:23 #100
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_37356233
Je kan iemand niet zomaar straffen voor doodslag omdat hij een klap gaf en het slachtoffer verkeerd viel. Dan zou je in principe iedereen die een klap geeft moeten gaan vervolgen voor dat. lekker boel dan elke dag op het politiebureau als de cafe's sluiten.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')