Zoals bij de afgelopen meets? (waar ik dus niet bij was)quote:Op donderdag 27 april 2006 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat ter plekke wel kunnen regelen
Overorganiseren schijnt niet goed te zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 19:42 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Zoals bij de afgelopen meets? (waar ik dus niet bij was)
als je dat maar goed in de gaten houdtquote:Op donderdag 27 april 2006 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Overorganiseren schijnt niet goed te zijn
Maar voor de liefhebbers kunnen we wel groepjes vormenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je dat maar goed in de gaten houdt
dat kan altijd natuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2006 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar voor de liefhebbers kunnen we wel groepjes vormenDe rest zoekt het maar uit
ik wil een groepje om me heenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar voor de liefhebbers kunnen we wel groepjes vormenDe rest zoekt het maar uit
Je wil model gaan spelenquote:
Hoe zit het met de controle van de deelnemers? Bij de Kessel meet waren er ook argeloze dagjestoeristen die dachten dat het gewoon open was.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
Goed....allemaal lief zijn en betalenDan kunnen we zondagavond, als ik terugben uit Londen, de boel financieel afronden
En dan kan ik ook beginnen met het dichten van het slotmailtje
Ynske, kun je me dan de "huisregels" mailenDan kan ik die meesturen
aldus Requote:op Donderdag 27 april zei Re het volgende (op MSN):
Hij wil graag FrauBitch en haar 6 vriendinnen de conducteur zien verleiden. Inclusief lipstick en sexy moves. De rol van de conducteur zal (hopelijk) gespeeld worden door Ron![]()
Ron is niet beschikbaar als model. Ik wil zelf ook graag alle tijd hebben om plaatjes te schietenquote:
Voor ik het weer ga overorganiserenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe zit het met de controle van de deelnemers? Bij de Kessel meet waren er ook argeloze dagjestoeristen die dachten dat het gewoon open was.
De meeste(n) kennen elkaar wel, maar hoe zit dat met de rest?
Hoe gaat de controle?
nog steeds niet beschikbaar als model?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ron is niet beschikbaar als model. Ik wil zelf ook graag alle tijd hebben om plaatjes te schieten
schieten is geschoten worden, soldaat, dat weet je bestquote:Op donderdag 27 april 2006 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ron is niet beschikbaar als model. Ik wil zelf ook graag alle tijd hebben om plaatjes te schieten
Da's niet hetzelfde als poseren, dat weet je best.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schieten is geschoten worden, soldaat, dat weet je best
Doe als ik: improvise all the way! Ik had een plan, al sinds de vorige keer dat treinen ter sprake kwamen, maar het blijkt dat iedereen achter hetzelfde aanloopt. Dus ga ik ter plaatse wel zien hoe het loopt. Modellen genoeg.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, nog een week en nog geen concrete ideeen. Welke modellen zijn eigenlijk nog vrij?
WTF is een railbus? Een bus op rails? Da's dan toch gewoon een trein?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |