abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37999567
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:50 schreef Cart_man het volgende:
Alleen Simon als jurylid is bruikbaar. Die andere twee zijn beeldvulling.
Randy zegt af en toe ook nog best wat zinnigs, maar Paula kraamt alleen maar positieve onzin uit. Instabiel wijf
pi_38004426
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef maartena het volgende:

[afbeelding]

Katharine
pi_38013254
ik vind ze allebei fantastisch, maar ik ben een ietsiepietsie meer voor Taylor. Maar ik moet toegeven, mijn mening kan beïnvloed zijn door het nonstop luisteren naar zijn cd's in de auto...
pi_38013468
Hoewel ik Katherine ongelovelijk mooi vind, vind ik Taylor toch net iets geiler.
pi_38042538

Wheheh. .
  zondag 21 mei 2006 @ 21:40:50 #186
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38061753
Taylor heeft de toin coss gewonnen en heeft besloten als 2e op te treden
En Kevin Spacey nam gister gigantisch goed een standaard american idol optreden i/d zeik
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 21 mei 2006 @ 23:38:27 #187
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38068910
Speculation has centered around this song as the Big Finale Song of Suck. It's called "Make it Real" and is written by Nick Lachey (the ex Mr. Jessica Simpson) and Season One's Tamyra Gray. Tamyra co-wrote Season 3's finale song "I Believe". There is also speculation that the winner's tune has more of a "rock" edge and was written with a male winner in mind. All speculation though.
pi_38114540
Ok. Here's a cool little spoiler. Check out the pictures here. Squint at the very last picture, and you can make out that Taylor Hicks, Katharine McPhee and Carrie Underwood are performing "We Made it Through the Rain."

pi_38114670
Wha wat veel foto's! PHW en mr Aaron himself
pi_38114855
Whehe.

Ik neem aan dat FOK! de winnaar van AI niet in de titel op de frontpage gaat knallen? Want dat is de enige pagina die ik bekijk en de site waarvan ik het ga downloaden totdat ik de uitslag heb gezien
pi_38115102
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe.

Ik neem aan dat FOK! de winnaar van AI niet in de titel op de frontpage gaat knallen? Want dat is de enige pagina die ik bekijk en de site waarvan ik het ga downloaden totdat ik de uitslag heb gezien
Ik hoop het niet. .
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:54:45 #192
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38132256
Is het ook niet mogelijk om er een verzoek voor in te dienen?
Ook niet iets van "Man wint eindelijk weer American Idol" ofzo
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:00:09 #193
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38132472
Songchoices voor vanavond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38132526
Gewoon Nieuwe American Idol bekend.

Waar moet dat ingediend worden? Ik weet ook niet meer hoe het vorig jaar was.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:06:37 #195
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38132726
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:28 schreef OurLadyPeace het volgende:
Ok. Here's a cool little spoiler. Check out the pictures here. Squint at the very last picture, and you can make out that Taylor Hicks, Katharine McPhee and Carrie Underwood are performing "We Made it Through the Rain."

Ik ben een paar weken terug nog bij het Kodak Theathre geweest.... er stonden toen al allerlei American Idol borden etc. Tis een mooi venue, dat zeker!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:08:59 #196
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38132796
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe.

Gewoon de FP niet bekijken. In dit topic word er met Spoilers gewerkt, maar je kan van een nieuwssite niet verwachten dat ze nieuws achter gaan houden gewoon omdat jij niet legaal kan kijken naar American Idol.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:42:30 #197
131137 Sneeze
Cheers!
pi_38134152
Is de FP geïnteresseerd in AI dan?

Je zoekopdracht op 'american idol' heeft 0 resultaten opgeleverd.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:45:45 #198
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38134296
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef Sneeze het volgende:
Is de FP geïnteresseerd in AI dan?

Je zoekopdracht op 'american idol' heeft 0 resultaten opgeleverd.
Zal dus wel niet
-
pi_38135907
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:08 schreef maartena het volgende:

[..]

Gewoon de FP niet bekijken. In dit topic word er met Spoilers gewerkt, maar je kan van een nieuwssite niet verwachten dat ze nieuws achter gaan houden gewoon omdat jij niet legaal kan kijken naar American Idol.
Niet legaal? Ik heb gewoon ook Fox hoor. En dan neem ik het op en kijk ik het pas later. Ofzo.
pi_38142645
Niet legaal kunnen kijken is onzin. Als je weet hoe, kan het compleet legaal (aangezien downloaden legaal is in Nederland).
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:59:04 #201
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38145523
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:55 schreef TheVoice het volgende:
Niet legaal kunnen kijken is onzin. Als je weet hoe, kan het compleet legaal (aangezien downloaden legaal is in Nederland).
Daar zitten nogal wat addertjes onder het gras..... Je mag namelijk inderdaad downloaden, maar je mag geen enkel bitje verspreiden naar anderen. Verder hebben TV uitzendingen ook andere rechten, namelijk uitzendrechten. Je mag dus officieel gesproken geen TV uitzending in bezit hebben in Nederland waar geen uitzendrechten over zijn betaald.

Verder ben je 100% illegaal bezig als je de uitzendingen download via P2P, omdat je daarmee namelijk ook weer upload en dus de serie verder verspreid. En dat is wel zeker illegaal in Nederland. Downloaden met behulp van Torrents is dus illegaal vanweg de upload.

Het blijft in ieder geval een zeer grijs gebied, en Brein blijft maar achter de torrent sites aanjagen.....
-
pi_38145635
Ik vind het maar bullshit met TV series.

Stel dat jij mij elke week dvd's opstuurt met de uitzendingen uit Amerika en ik stuur jou dvd's met programma's uit NL., is dat dan ook illegaal?

Daar vergelijk ik het inprincipe mee. Je neemt iets op en deelt dat met een ander, omdat je wilt dat anderen dat ook zien.
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:06:13 #203
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38145739
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:16:25 #204
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38146098
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stel dat jij mij elke week dvd's opstuurt met de uitzendingen uit Amerika en ik stuur jou dvd's met programma's uit NL., is dat dan ook illegaal?
In principe is dat ook illegaal inderdaad. In het geval van Uitzending Gemist bijvoorbeeld, worden alleen programma's online gezet die door de omroepen zelf geproduceerd zijn. (Ofwel door belastinggeld) Uitzendingen van commerciele bedrijven die toevallig afleveringen aan de publieke omroepen verkopen, zoals bijvoorbeeld Blik Op De Weg kun je weer niet zomaar downloaden vanwege de auteursrechten.

Ik heb omdat ze hier niet te koop zijn een aantal afleveringen van Baantjer gekregen op een DVD-R schijf van familie. In principe is dat doordat er auteursrechten zitten op Baantjer inderdaad niet legaal. Hetzelfde geld voor American Idol en het in bezit hebben van afleveringen in Nederland.

Tis verder ook niet zo erg om gewoon toe te geven dat je zo af en toe de wet breekt hoor.... het lijkt wel alsof we de noodzaak hebben om ons downloadgedrag voor onze eigen ziel goed te praten ofzo.

Maar goed, we raken enigzins offtopic zo. Over een paar uurtjes ga ik de Final van American Idol bekijken!
-
  woensdag 24 mei 2006 @ 06:03:56 #205
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38149906
Net de finale gezien.... naar mijn mening was Taylor duidelijk de betere, met name met de eigen single.
-
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:18:23 #206
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38151761
http://www.cnn.com/2006/S(...)mances.ap/index.html

NEW YORK (AP) -- In Tuesday night's showdown between finalists Taylor Hicks and Katharine McPhee, the "American Idol" winner was clear to one person: Simon Cowell.

"Assuming that I was right -- the show was tied -- then you have just won 'American Idol,' " the tart-tongued "Idol" judge told Hicks after his last performance.

Nu maar hopen dat de rest van de VS dat ook denkt.... ik heb in ieder geval tig keer gestemd op Taylor Hicks, hij verdiend het gewoon vet na zijn optreden van vanavond en de slechte performance van Kat op haar eigen nieuwe single.
-
pi_38155364
De eerste 4 songs zijn niet zo belangrijk, dus alleen de laatste 2.

Argh die Katherine toch. Ze heeft echt een ongelovelijk mooie stem, vooral in de mid-range. Maar ze heeft echt last van Mariah Carey trekjes, zoals overslaande lucht-stemmetje als ze omhoog gaat. Terwijl we weten dat het ook zonder kan. Zonde echt zonde...

Dude Taylor Hicks.. wie heeft dat nummer voor hem geschreven. Het eerste couplet is gewoon te gentle voor zijn stem en het tweede helft is roxette-achtig met een vleugje r-kelly.

Zwaar telleurstellend die Idols liedjes.

Maar Taylor is de doodgeverfde winnaar, maar toen Simon dat zei... kon ik het niet helpen en denken dat Katherine nu misschien extra votes zal krijgen, omdat daar nu meer druk op zit dan op Taylor..

Best wel spannend eigenlijk
pi_38155515
Trouwens Danial Powder met deze (bijna) acoustische versie van Bad Bay is goed en mooi!
pi_38155736
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:29 schreef AlohaXa het volgende:
Trouwens Danial Powder met deze (bijna) acoustische versie van Bad Bay is goed en mooi!
ja dat vond ik echt mooi moment.. vooral met die beelden op de achtergrond en het gejuich van het publiek als de finalisten in beeld kwamen

Daarnaast zit Kat ver in de underdog positie en ik verwacht ook dat Taylor gewoon zal winnen
pi_38157812
Als Taylor NU niet wint dan weet ik het ook niet meer hoor.

Taylor for AI!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')