Randy zegt af en toe ook nog best wat zinnigs, maar Paula kraamt alleen maar positieve onzin uit. Instabiel wijfquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:50 schreef Cart_man het volgende:
Alleen Simon als jurylid is bruikbaar. Die andere twee zijn beeldvulling.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe.
Ik neem aan dat FOK! de winnaar van AI niet in de titel op de frontpage gaat knallen? Want dat is de enige pagina die ik bekijk en de site waarvan ik het ga downloaden totdat ik de uitslag heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik ben een paar weken terug nog bij het Kodak Theathre geweest.... er stonden toen al allerlei American Idol borden etc. Tis een mooi venue, dat zeker!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:28 schreef OurLadyPeace het volgende:
Ok. Here's a cool little spoiler. Check out the pictures here. Squint at the very last picture, and you can make out that Taylor Hicks, Katharine McPhee and Carrie Underwood are performing "We Made it Through the Rain."
![]()
![]()
Gewoon de FP niet bekijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe.
Ik neem aan dat FOK! de winnaar van AI niet in de titel op de frontpage gaat knallen? Want dat is de enige pagina die ik bekijk en de site waarvan ik het ga downloaden totdat ik de uitslag heb gezien
Zal dus wel nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef Sneeze het volgende:
Is de FP geïnteresseerd in AI dan?
Je zoekopdracht op 'american idol' heeft 0 resultaten opgeleverd.
Niet legaal? Ik heb gewoon ook Fox hoor. En dan neem ik het op en kijk ik het pas later. Ofzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Gewoon de FP niet bekijken.In dit topic word er met Spoilers gewerkt, maar je kan van een nieuwssite niet verwachten dat ze nieuws achter gaan houden gewoon omdat jij niet legaal kan kijken naar American Idol.
Daar zitten nogal wat addertjes onder het gras..... Je mag namelijk inderdaad downloaden, maar je mag geen enkel bitje verspreiden naar anderen. Verder hebben TV uitzendingen ook andere rechten, namelijk uitzendrechten. Je mag dus officieel gesproken geen TV uitzending in bezit hebben in Nederland waar geen uitzendrechten over zijn betaald.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:55 schreef TheVoice het volgende:
Niet legaal kunnen kijken is onzin. Als je weet hoe, kan het compleet legaal (aangezien downloaden legaal is in Nederland).
In principe is dat ook illegaal inderdaad. In het geval van Uitzending Gemist bijvoorbeeld, worden alleen programma's online gezet die door de omroepen zelf geproduceerd zijn. (Ofwel door belastinggeld) Uitzendingen van commerciele bedrijven die toevallig afleveringen aan de publieke omroepen verkopen, zoals bijvoorbeeld Blik Op De Weg kun je weer niet zomaar downloaden vanwege de auteursrechten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stel dat jij mij elke week dvd's opstuurt met de uitzendingen uit Amerika en ik stuur jou dvd's met programma's uit NL., is dat dan ook illegaal?
ja dat vond ik echt mooi moment.. vooral met die beelden op de achtergrond en het gejuich van het publiek als de finalisten in beeld kwamenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:29 schreef AlohaXa het volgende:
Trouwens Danial Powder met deze (bijna) acoustische versievan Bad Bay is goed en mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |