Ik vond het geen verkrachtingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vraag me toch ernstig af of KT Tunstall het prettig vond zo verkracht te worden.
big black *hysterische uithaal* horse and the *gilletje* cherry *kreuntje* tree.quote:
The story of her life.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:35 schreef LeBeau het volgende:
Katharine begon 2 keer goed, en ging 2 keer op het einde de mist in. Zonde.
Tja.... een week later kun je niet meer verwachten dat we spoilers gaan gebruiken natuurlijk, anders blijft het hele topic een-en-al spoiler tags natuurlijk, want je kunt ook wel eens 2 weken of 3 weken achter liggen natuurlijk.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:03 schreef ElizabethR het volgende:
Ik loop weer een uitzending achter en nu weet ik al wie eruit ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 03:38 schreef Seiruu het volgende:
Result show
Taylor mocht gaan zingen......
Results:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2006 07:46:12 ]
I know sweety, het was dan ook meer een verkapte tvpquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... een week later kun je niet meer verwachten dat we spoilers gaan gebruiken natuurlijk, anders blijft het hele topic een-en-al spoiler tags natuurlijk, want je kunt ook wel eens 2 weken of 3 weken achter liggen natuurlijk.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
En dat met al die playoffs!quote:Op donderdag 11 mei 2006 06:00 schreef popolon het volgende:
De kijkcijfers zijn erg aardig in de VS:
AMERICAN IDOL-WEDNESDAY (FOX) 9:00 PM: 29,256,000 kijkers.
Ik kijk het zelf niet, alleen de paar voorrondes vind ik wel aardig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:12 schreef maartena het volgende:
[..]
En dat met al die playoffs!
Ik Tivo de handel gewoon, en kijk een uur laterIk weet niet of ze dat meetellen met de kijkcijfers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf trouwens wel blij met de uitslag.
Weet iemand al wat ze volgende week gaan doen?But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
[Paris Bennet modus] Thank you [Paris Bennet modus]quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Next week each contestant will sing 3 songs which will be the Judges choice, the contestants choice, and one from Clive Davis, who will be a guest on the show.
Dat doen ze bij iedereen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:29 schreef Funkytrip het volgende:
Net de show van de laatste 4 zitten kijken. Wat zingt die Kat toch irritant. Als ze hoger wil gaan zingen komt er zo'n keelklank uit. Brrr
En dan helpen ze haar nog ook, want als je de terugblik ziet en haar laatste optreden vergelijkt met hoe ze het live zong hoor je duidelijk dat ze de oefenversie hebben gebruikt waar ze niet vals in zong. Goedkoop hoor. Dat deden ze overigens ook met die stud (ben zijn naam nu al kwijt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |