SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stelletje klootzakken.quote:Taylor wanted to do “Try A Little Tenderness” but the producers didn’t think it was appropriate. Nigel says it didn’t think it fit the genre of “Classic Love Songs” and wasn’t something that they could picture “Bocelli” singing. Taylor was forced to swtich his song as recently as Monday.
Is zo, ja. Dinsdag klonk het nog wel aardig. Kan in niet van de andere keren dat ze zong, zeggen. Maar van mij mag ze tot de finale blijven. Valt er nog iets te genieten op het gebied van vrouwelijk schoon.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:35 schreef Danzig het volgende:
Ik begrijp niet wat iedereen in de McPhee ziet, ja het is een hele mooie vrouw maar ze moet niet gaan zingen, ze zingt compleet zonder gevoel en daarbij ook nog eens keihard. Eén Celion Dion in deze wereld is er al eigenlijk één teveel laat staan twee van dit soort gillende keukenmeiden.
.quote:Taylor wanted to do “Try A Little Tenderness” but the producers didn’t think it was appropriate. Nigel says it didn’t think it fit the genre of “Classic Love Songs” and wasn’t something that they could picture “Bocelli” singing. Taylor was forced to swtich his song as recently as Monday
Nee, ze zingen elk twee nummers: één uit hun geboortejaar, één uit de huidige billboard chart.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:28 schreef doeka het volgende:
[..]
.
Wat jammer! Ik had gehoopt dat hij Try a little tenderness zou doen; had goed bij hem gepast.
Ben het absoluut eens met de uitslag; maar vond het toch ook wel jammer.
Krijgen we volgende week Elvis liedjes?
We kunnen alleen hopenquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het echt een goede show deze week. De enige die niet goed zong was Kellie, dus de uitslag was gewoon helemaal terecht.
Ik vrees voor Paris volgende week..
Ken er geen enkele van.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:24 schreef AlohaXa het volgende:
Boh, ik ken 8 van de 10 liedjes niet. Moet toch weer eens bij gaan houde
Nee nog steeds niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:19 schreef Cart_man het volgende:
Is die al uit op de bekende kanalen?
Het ging om alle Billboard Top 10's, dus ook de albums telde mee (zie de Beatles)quote:
Da's echt onmogelijk, want op dit moment wordt deel 11 van de 46 True-HD TS files ge-upload.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef TheVoice het volgende:
Die HDTV versie ziet er inderdaad goed uit, heb em zelf ook even binnengehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zien we niet meer terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Off-topic, maarre whehe, wat heb je er aan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:18 schreef dolfg het volgende:
[..]
Da's echt onmogelijk, want op dit moment wordt deel 11 van de 46 True-HD TS files ge-upload.
Ik kijk sinds weken niet meer anders dan via deze TS files.
Alles downloaden, final 5, top 4 dus in dit geval.
Door de grootte van de bestanden (40x 100 MB) duurt het uploaden erg lang.
Dus tot vrijdagavond is het wachten geblazen omdat ik ook de uitslag van 20x 100 MB er bij wil hebben.
Na het parren combinen met VideoReDoPlus, in hoge kwaliteit (8MB/ps) en double pass branden in NTSC kwaliteit met Nero Premium...
Dat kost dan een uur of 6, maar dan zit je op de bank te genieten van een topuitzending in HD-kwaliteit en digitaal geluid.
Moet je wel een dvd speler hebben die NTSC kan weergeven.
American Idol is bij ons een zaterdagavond-happening geworden!![]()
Ik zeg ook niet dat ik em al helemaal heb, maar heb em wel al t/m deel 24.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:18 schreef dolfg het volgende:
[..]
Da's echt onmogelijk, want op dit moment wordt deel 11 van de 46 True-HD TS files ge-upload.
Hier kan je Elliot zijn performance zien: http://www.youtube.com/watch?v=cMSo7XlC1ww&search=elliotquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:26 schreef AlohaXa het volgende:
Bleh, wat een slechte rips van american idol de laatste tijd.. missende geluidsfragmenten tot complete scene's. Elliiot was lekker bezig en opeens afgekapt, je krijgt niet eens de jurycommentaar te horen
De hdtv versie doet het idd goed, maar ik had gewoon de 350mb versie mist daar een stukkiequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:06 schreef TheVoice het volgende:
@AlohaXa: Misschien moet je dat deel even opnieuw downloaden, hij doet het hier gewoon goed.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:20 schreef Cee het volgende:
Resultaten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zien we niet meer terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, die kwalitet is echt vele malen beter dan die 350 mb versie.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:26 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Off-topic, maarre whehe, wat heb je er aan.
Dus je download eerst super hoge kwaliteit bestanden, vervolgens ga je met nero 2-pass re-enconde. Zodat het op dvd past
Dan is de uiteindelijke kwaliteit, op een normale crt tv, een fractie beter dan de 350mb versie
Tieten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat doet die giltrut van een Katharine er nog in?
Ik vraag me toch ernstig af of KT Tunstall het prettig vond zo verkracht te worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:03 schreef LeBeau het volgende:
Tieten.
En als ze schreeuwerige diva ballads vermijdt is ze super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |