Maar! Maar! Lisa Tucker is a local gal! Ze woont 10 minuten bij me vandaan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lisa Tucker, Kellie en Bucky staan idd op mijnlijstje.
Nice and all, maar we don't need a new Whitney. Niet van die leeftijd iig. Laat dr maar lekker bij The Disney Channel gaan werkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar! Maar! Lisa Tucker is a local gal! Ze woont 10 minuten bij me vandaan!
Voeg Paris er aan toe en mijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lisa Tucker, Kellie en Bucky staan idd op mijnlijstje.
Terwijl Paula niet weet hoe hard ze zich moet inlikken bij de kandidaten zegt Simon tenminste eerlijk of een optreden goed of ruk was.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:14 schreef Seiruu het volgende:
Simon heeft altijd gelijk? Wat is dat nou weer voor gezeik? Gast verandert om de week van gedachte.
Ik erger me mateloos aan haar gekir over hoe geweldig ze zingen en hoe nat haar stoel ervan is. Ik spoel haar commentaar meestal ook door.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Terwijl Paula niet weet hoe hard ze zich moet inlikken bij de kandidaten zegt Simon tenminste eerlijk of een optreden goed of ruk was.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Terwijl Paula niet weet hoe hard ze zich moet inlikken bij de kandidaten zegt Simon tenminste eerlijk of een optreden goed of ruk was.
Ze maakte een dansje volgens mij...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vind Kelly Pickler. [afbeelding] Wat was er trouwens na haar optreden? Het leek wel of er iets of zij viel toen de camera's wegdraaiden. Simon moest er iig om lachen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef Duiveltja het volgende:
Abdul was vanwege haar debiele gedrag bijna eruit geflikkerd door de producers van de show. Voor haar in de plaats hadden ze Titney of Jessica Simpson in gedachte.
niet alleen het klappen is raar bij haar..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Dat is ook geen vooruitgang natuurlijk.
.
Ze klapt altijd zo raar. Haar vingers raken elkaar nooit, maar ze klapt alleen met het middengedeelte van haar hand.
dat was bij shownieuws toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef Duiveltja het volgende:
Abdul was vanwege haar debiele gedrag bijna eruit geflikkerd door de producers van de show. Voor haar in de plaats hadden ze Titney of Jessica Simpson in gedachte.
Nou hebben Simon en Paula al vaak ruzie, maar ik zou best betalen om Simon een uur met een van die twee te zien samenwerkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef Duiveltja het volgende:
kan je ze hie rniet plaatsen? Ik moet inloggen... en geen zin om me te registrerenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Foto's van Taylor Hicks voordat hij grijs was.
quote:Op zondag 26 maart 2006 09:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://img.photobucket.co(...)ptop/TaylorHicks.jpg
http://img.photobucket.co(...)lorHicksYEARBOOK.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |