Maar! Maar! Lisa Tucker is a local gal! Ze woont 10 minuten bij me vandaan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lisa Tucker, Kellie en Bucky staan idd op mijnlijstje.
Nice and all, maar we don't need a new Whitney. Niet van die leeftijd iig. Laat dr maar lekker bij The Disney Channel gaan werkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar! Maar! Lisa Tucker is a local gal! Ze woont 10 minuten bij me vandaan!
Voeg Paris er aan toe en mijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lisa Tucker, Kellie en Bucky staan idd op mijnlijstje.
Terwijl Paula niet weet hoe hard ze zich moet inlikken bij de kandidaten zegt Simon tenminste eerlijk of een optreden goed of ruk was.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:14 schreef Seiruu het volgende:
Simon heeft altijd gelijk? Wat is dat nou weer voor gezeik? Gast verandert om de week van gedachte.
Ik erger me mateloos aan haar gekir over hoe geweldig ze zingen en hoe nat haar stoel ervan is. Ik spoel haar commentaar meestal ook door.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Terwijl Paula niet weet hoe hard ze zich moet inlikken bij de kandidaten zegt Simon tenminste eerlijk of een optreden goed of ruk was.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Terwijl Paula niet weet hoe hard ze zich moet inlikken bij de kandidaten zegt Simon tenminste eerlijk of een optreden goed of ruk was.
Ze maakte een dansje volgens mij...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vind Kelly Pickler. [afbeelding] Wat was er trouwens na haar optreden? Het leek wel of er iets of zij viel toen de camera's wegdraaiden. Simon moest er iig om lachen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef Duiveltja het volgende:
Abdul was vanwege haar debiele gedrag bijna eruit geflikkerd door de producers van de show. Voor haar in de plaats hadden ze Titney of Jessica Simpson in gedachte.
niet alleen het klappen is raar bij haar..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Dat is ook geen vooruitgang natuurlijk.
.
Ze klapt altijd zo raar. Haar vingers raken elkaar nooit, maar ze klapt alleen met het middengedeelte van haar hand.
dat was bij shownieuws toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef Duiveltja het volgende:
Abdul was vanwege haar debiele gedrag bijna eruit geflikkerd door de producers van de show. Voor haar in de plaats hadden ze Titney of Jessica Simpson in gedachte.
Nou hebben Simon en Paula al vaak ruzie, maar ik zou best betalen om Simon een uur met een van die twee te zien samenwerkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef Duiveltja het volgende:
kan je ze hie rniet plaatsen? Ik moet inloggen... en geen zin om me te registrerenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Foto's van Taylor Hicks voordat hij grijs was.
quote:Op zondag 26 maart 2006 09:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://img.photobucket.co(...)ptop/TaylorHicks.jpg
http://img.photobucket.co(...)lorHicksYEARBOOK.jpg
Wat een lelijkerdquote:Op zondag 26 maart 2006 09:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://img.photobucket.co(...)ptop/TaylorHicks.jpg
http://img.photobucket.co(...)lorHicksYEARBOOK.jpg
no way! Mocht taylor willen....quote:Op zondag 26 maart 2006 11:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Paul Groot?
Ik vind TAylor daar heel erg lijken op Joshua Jackson (Pacey uit Dawson's Creek).
Ja, naar shakira kijken is ook geen pretje ...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tonight, we leave the 50's behind and time-travel back to our century for Songs of the 21st Century. The Top 10 will imprint their unique interpretations on the music of our time, starting at 8/7c.
After you vote, come back tomorrow night and see who’s going home and who continues in the competition. Plus, special guest stars Shakira and Wyclef Jean will be performing their latest single, "Hips Don't Lie." The results show starts at 9/8c!
Great.. Wéér een optreden wat we door kunnen spoelen.
Datquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:04 schreef maartena het volgende:
Lisa deed het slecht deze keer. Paris Bennet vond ik ook maar niets.... eigenlijk vond ik Taylor Hicks het enige optreden wat mij echt een beetje kon boeien, en hij heeft ook echt het gevoel te pakken voor het lied dat hij zong.
En helaas voor Elliott: Hij kan echt Bo Bice z'n renditie van dat nummer niet verbeteren. Verder geen slecht optreden van hem trouwens.
psst al gevonden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Datbetekent
vast
dat
Lisa
oprot
.
*zoekt torrent*
Kijk straks maar naar haar optreden, dan weet je genoeg.quote:
wie floortje?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk straks maar naar haar optreden, dan weet je genoeg.Laat ik het zo zeggen: zelfs Floortje deed het beter. En ik ben geen Floortje fan.
ongeveer 10 minuten voor jouw post issie uit gekomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en degene die eruit is gekicked is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thema voor volgende week is Country.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er nog steeds in zit. Die had in de bottom 3 moeten zitten ipvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de volgende keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dan vind ik het Amerikaanse publiek wel toppie![]()
Wyclef bij de jury, tenenkrommend slecht gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mompel mompel, ya' m'n h's ech goe, hija!quote:
Just kidding
Misschien is hij wel goed (niet mijn mening), maar absoluut geen American Idol![]()
Ik steun medemompelaars.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:51 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
mompel mompel, ya' m'n h's ech goe, hija![![]()
Maar het was verder een waardeloze aflevering. Alleen Taylor zong goed. Chris is saai, Elliot standard, Katharine vals, Paris onnatuurlijk, Lisa schel, Mandisa ook niet best, Aceen Kellie had het ook niet.
A.M.A.B![]()
Op volgorde van goed naar slecht:
1. Paris. Fantastisch gezongen. Ze lijkt iedere week weer beter te worden. Leuke performance, geloofwaardig, als ze zo door blijft gaan komt ze nog heel erg ver, dacht dat ze niet zoveel fans had, maar dat komt helemaal goed.
2. Mandisa. Niet haar beste optreden, jammer ook dat ze God zo liep te promoten. Maar ik geef er niks om, Mandiva is een moordwijf en moet gewoon winnen..
3. Elliott. OP het begin dacht ik: what the fuck? Maar toen het eenmaal lekker bezig was, bewees hij voor mij eindelijk inderdaad een heel erg goede zanger te zijn. Hij blijft alleen een beetje viezig.
4. Taylor. Kwam weer goed terug van zijn matige zang en performance vorige week. Leuk nummer, goed gezongen, niets mis mee!
5. Kellie. Vreselijk nummer, maar ze zong het goed. Country is niet mijn ding, maar ja, ze deed haar ding en ze deed het goed.
6. Bucky. Suffe country, wederom, maar wél goed gezongen. En daar draait het om!
7. Chris. Chris, wat doe je? Veel geschreeuw, weinig wol. Ik hou niet van Creed. Ik hou niet van mensen die Creed nadoen. Verrassend commentaar van Simon. Vorige week prees hij Chris om het geen compromissen sluiten, deze week moest Chris toch eens een andere kant laten zien. Ik ben het er wel helemaal mee eens, want nu weten we dit wel.
8. Ace. Ik vind 'm gewoon echt walgelijk. Vreselijk. Bah. Bleugh. Erg slechte zang.
9. Katharine. Kat bewees weer zo veranderlijk als het weer te zijn. Vorige week straalde en spetterde ze, deze week was het een verzopen katje zonder staart, pijnlijk om naar te kijken en naar te luisteren. Vals, oninteressant, wanhopig. Gewoonweg heel erg slecht. Ik hoop toch dat ze volgende week uit haar dipje is want ze kan het wel. Maar ze is erg wisselvallig. En haar Christina was gewoon slecht (ik blijf het maar herhalen). Ik verheugde me al op Simon's commentaar, maar iedereen vond het daar ineens goed?.
10. Lisa. Verdient hier niet te staan. Wéér slecht, wéér vals, wéér dat hoofd alsof ze moest poepen. Ze mag Kelly's schoenen nog niet poetsen, wat een wanvertoning.
Jammerlijke aflevering, dus. De meeste kandidaten kunnen zoveel beter.
Jammer ook van Shakira en Wyclef Jean, vond er niks aan, doorgespoeld.
En wat ik van de uitslag vind is hierboven wel duidelijk..
En waarom volgende week country? Echt..
![]()
Omdat we dat niet zo vaak horenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
En waarom volgende week country? Echt..
.
Ik ben het met je eens over de laatste 4, hoewel Chris in mijn ogen eigenlijk niet zo heel veel fout kan doen. Verder heb ik een bloedhekel aan Paris en haar verlepte kop, hoe goed ze ook zingt.![]()
Gebaseerd op MP3's, vond ik Katharine wederom één van de betere zangstemmen hebben. Mandisa daarentegen viel erg tegen, net zoals Ace. Zou het dan echt zo zijn dat south coast alleen op south coast stemt?![]()
Katharine was erg wisselvallig. Ze had een paar goede momenten, maar verder vond ik het nogal kut. En dat terwijl ze toch m'n favoriet is. Nummer paste echt absoluut niet bij haar. Ze is een beetje jazzy, en dat is Christina echt niet.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻![]()
Eindelijk bijgekeken3 weken amper tijd gehad
Kelly, Taylor
en Chris
Chris gaat het absoluut winnen. Paris deed het ook weer leuk. Lisa was slehecht. Mijn god. Ace gaat het ook absoluut niet redden.![]()
Valt het jullie ook op dat Ace die blik van hem na elk optreden even opzet?. Oh en dit keer het subtiele shirt openschuiven met z'n hand tijdens het zingen
.
![]()
Chris
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Themes:
4 april Country
11 april Queen songs incl Queen Medley tijdens de result show
Oeh dat heb ik gemist... ik kijk de late shows niet zo vaak meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef AlohaXa het volgende:
Lisa was als een gimmick gast op jay leno tonight show. Heel lief hahaProud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Themes:
11 april Queen songs incl Queen Medley tijdens de result show![]()
![]()
![]()
* Cee Kijkt naar icon en denkt met weemoed terug aan Bohemian Rhapsody![]()
Constantine word niet overtroffen. Punt.You know when you close your eyes and wish for something?
Hey, you never know. PUNT!quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Constantine word niet overtroffen. Punt.Ik vraag me af wie 'Somebody to love' gaat zingen, m'n favoriete nummer aller tijden. Ik hoop Elliott.
![]()
![]()
ik zie Mandisa op een of andere manier Another Bites The Dust doen...
Bucky zal sowieso niet zingen die week.
Hmm en dan een piano only acoustic versie. Als een man dat zingt dan Elliot idd of een vrouwelijke Katherine mits ze niet schel gaat, maar het liefst Mandisa een noot lager en op diva style. Of too much love will kill you zou ook voor de verandering welkom zijn ipv de rock nummers, omdat de deelnemers zo graag "risks" willen nemen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey, you never know. PUNT!Ik vraag me af wie 'Somebody to love' gaat zingen, m'n favoriete nummer aller tijden. Ik hoop Elliott.
![]()
edit:
hehe, klink ik even gay![]()
![]()
ik ben benieuwd wat Ace en Kellie gaan verkrachten.You know when you close your eyes and wish for something?
Ace gaat another bites the dust of of een five rendition van we will rock you
Kelly dat country achtige nummer, weet niet meer hoe dat heet...
Trouwens Bucky kan het best wel goed doen hoor. Queen heeft ook wat ruigere nummers tusen zitten![]()
Jammer dat het Country week is...nog een week Bucky is dus zeker
Ace wil fast weer iets met falsetto's en kinky lyrics, het beest. Dan zit ie met Queen wel goed. Alhoewel ik hem toch wel graag 'Love of my life' zou willen horen zingen. Hij is bij lange na niet de beste zanger van de groep, maar misschien kan hij zich hiermee nog enigszins bewijzen. Of juist zijn eigen genadeklap uitdelen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ben benieuwd wat Ace en Kellie gaan verkrachten.
Hè bah, waarom moeten we eerst een week country-nummers doorstaan voordat we Queen gaan doen?![]()
Ik vind dat het o.a. Chris erg gemakkelijk word gemaakt qua thema's...
Laat hem maar eens een musical liedje doen ofzo
Kellie verkracht niets. Nou ja, mij mag ze welquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ben benieuwd wat Ace en Kellie gaan verkrachten.![]()
![]()
Chris maakt gewoon overal een rock song van. Klinkt wel elke keer enorm lekker hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Laat hem maar eens een musical liedje doen ofzo
Album van Taylor zou ik ook direct .. erm.. kopen![]()
![]()
Queen.![]()
Heb trouwens een album van Taylor gevonden. Wel aardig, als je van soul houdt tenminste...A.M.A.B![]()
Ja maar je moet je aanpassen aan het thema, niet elke week maar een rockliedje er van maken. Simon had wat dat betreft gelijk..
Taylor, Paris en Katherine zou ik zo kopen..You know when you close your eyes and wish for something?
Wat maakt het uit.. een musical liedje voor Chris
Hij maakt gewoon een rock versie van Annie's - Tomorrow o+![]()
Pff, zat musicals met stevige rocknummers hoor. Neem alleen al Jesus Christ Superstar. Of Tommy, of Chess.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Laat hem maar eens een musical liedje doen ofzoRemember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden![]()
Een interessante kijk op Mandisa in dit stukje. Als het niet te vergezocht is en er iets van waar is, mag ze wat mij betreft vertrekken.![]()
Ik vind het echt gelul. Ze proberen haar gewoon eruit te werken!quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef Cee het volgende:
Een interessante kijk op Mandisa in dit stukje. Als het niet te vergezocht is en er iets van waar is, mag ze wat mij betreft vertrekken.
Terwijl ze gewoon een algemene opmerking maakte, die door een valse nicht is misbruikt om haar te beschuldigen van homohaat.You know when you close your eyes and wish for something?
Jij postte laatst ook een stukje over Kellie met ook van alles dat haar zwart maakte. Was het toen ook gelul en net zo fout?quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind het echt gelul. Ze proberen haar gewoon eruit te werken!
Terwijl ze gewoon een algemene opmerking maakte, die door een valse nicht is misbruikt om haar te beschuldigen van homohaat.![]()
Dat lag anders. Daar waren ook echt een aantal kleine feitjesen dat kwam van VFTW..
Dit is gewoon verkeerde conclusies trekken vind ik
Zolang je uit haar mond niets erover hebt gehoord..You know when you close your eyes and wish for something?
Ik trek ook nog geen definitieve conclusies uit dat verhaal, enige feit dat er uit te halen is, is dat die Beth Moore een aanhanger/supporter is van een geloofsbeweging die homosexuelen wil genezen, en Mandisa is weer een aanhanger van Beth Moore, en tsja...![]()
Haha prachtig vind ik dat. Dirt-digging om een paar american idol deelnemers. Het is niet dat ze voor de presidency gaan ofzo. Dus wat een onzin![]()
![]()
Ach, als we alles mogen beoordelen op zang of acteerkwaliteiten alleen kun je half SHO wel opdoeken.
Dan scroll effe lekker door, ik bracht alleen een lullig linkje.![]()
Verder zijn jullie nog steeds lief hoor.![]()
![]()
![]()
Medley over 1.5 week
Hey blijf vooral "lullige" linkjes posten hoor. Mijn opmerking was gewoon puur op het fenomeen dirt-diggen zelf. Niet om rare Constanine-groupies de mond te snoeren.
Persoonlijk vind ik het wel interessant om te lezen en het werkt ook wel bevordelijk voor dit topic natuurlijk! Maar ja ik hou dan ook van leedvermaak en sensatie he.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 22:50 schreef AlohaXa het volgende:
Niet om rare Constanine-groupies de mond te snoeren.![]()
![]()
Jeuj, medley! Die dingen mis ik echt.Die bleven vroeger altijd het langst op m'n mp3 speler staan.
![]()
![]()
Roddel
Top 9 (Country)
Top 8 (Queen)
Top 7 (Rod Stewart)
Top 6 (Songs of Past American Idols)
Top 5 (Disco)You know when you close your eyes and wish for something?
The Rod Stewart theme will concentrate on the 4 CDs Rod has recorded of the Great American Songbook, rather than his rock musicYou know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef AlohaXa het volgende:
Roddel
Top 4 (Gansta' Rap)
Top 3 (Folk)
Top 2 (American Idol 5)![]()
![]()
ik zit nu pas de aflevering te bekijken
Wat was Lisa slecht en Kellie goed zeg.... maar Kellie....zo lelijkeuitstraling
Aceslecht, ik vind hem ook helemaal niet zo leuk meer.... eerder eng
![]()
Taylorik snap niet wat iedereen in hem ziet.... hij is echt overdreven... en zong echt niet zo goed
![]()
WOWMandisa
die intro
Geweldig gezongen weer!!!!!
Chris![]()
![]()
Ik vodn hem echt megagoed....
Katharine ook weer goed hoor, iets minder dan vorige week... maar nog steeds mijn favoriet![]()
Bucky
Ik vond Paris wel goed hoor![]()
Elliotwow ik vond hem echt goed
![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2006 15:23:09 ]![]()
Ben het hier helemaal mee eens, behalve over Taylor. Luister nu al een poosje naar zijn 2 cd's Under the radar en In your time en die zijn dus echt steengoed. Wat een stem!quote:Op maandag 3 april 2006 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
ik zit nu pas de aflevering te bekijken
Wat was Lisa slecht en Kellie goed zeg.... maar Kellie....zo lelijkeuitstraling
Aceslecht, ik vind hem ook helemaal niet zo leuk meer.... eerder eng
![]()
Taylorik snap niet wat iedereen in hem ziet.... hij is echt overdreven... en zong echt niet zo goed
![]()
WOWMandisa
die intro
Geweldig gezongen weer!!!!!
Chris![]()
![]()
Ik vodn hem echt megagoed....
Katharine ook weer goed hoor, iets minder dan vorige week... maar nog steeds mijn favoriet![]()
Bucky
Ik vond Paris wel goed hoor![]()
Elliotwow ik vond hem echt goed
![]()
![]()
EnKatharine
in de bottom 2 was zoooo onterecht.
![]()
![]()
Has Lisa Tucker taught them nothing?quote:Op maandag 3 april 2006 10:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Roddel
Top 6 (Songs of Past American Idols)
Of het moet zijn dat ze in dit geval met 'American Idols' mensen als Debbie Gibson, NKotB, MC Hammer etc. bedoelen.In dat geval, kom maar op!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: