mompel mompel, ya' m'n h's ech goe, hija!quote:
Ik steun medemompelaars.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:51 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
mompel mompel, ya' m'n h's ech goe, hija![
Omdat we dat niet zo vaak horenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
En waarom volgende week country? Echt..
Oeh dat heb ik gemist... ik kijk de late shows niet zo vaak meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef AlohaXa het volgende:
Lisa was als een gimmick gast op jay leno tonight show. Heel lief haha
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Themes:
11 april Queen songs incl Queen Medley tijdens de result show![]()
Hey, you never know. PUNT!quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Constantine word niet overtroffen. Punt.
Hmm en dan een piano only acoustic versie. Als een man dat zingt dan Elliot idd of een vrouwelijke Katherine mits ze niet schel gaat, maar het liefst Mandisa een noot lager en op diva style. Of too much love will kill you zou ook voor de verandering welkom zijn ipv de rock nummers, omdat de deelnemers zo graag "risks" willen nemen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey, you never know. PUNT!Ik vraag me af wie 'Somebody to love' gaat zingen, m'n favoriete nummer aller tijden. Ik hoop Elliott.
![]()
Ace wil fast weer iets met falsetto's en kinky lyrics, het beest. Dan zit ie met Queen wel goed. Alhoewel ik hem toch wel graag 'Love of my life' zou willen horen zingen. Hij is bij lange na niet de beste zanger van de groep, maar misschien kan hij zich hiermee nog enigszins bewijzen. Of juist zijn eigen genadeklap uitdelen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ben benieuwd wat Ace en Kellie gaan verkrachten.
Kellie verkracht niets. Nou ja, mij mag ze welquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ben benieuwd wat Ace en Kellie gaan verkrachten.
Chris maakt gewoon overal een rock song van. Klinkt wel elke keer enorm lekker hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind dat het o.a. Chris erg gemakkelijk word gemaakt qua thema's...
Laat hem maar eens een musical liedje doen ofzo
Pff, zat musicals met stevige rocknummers hoor. Neem alleen al Jesus Christ Superstar. Of Tommy, of Chess.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind dat het o.a. Chris erg gemakkelijk word gemaakt qua thema's...
Laat hem maar eens een musical liedje doen ofzo
Ik vind het echt gelul. Ze proberen haar gewoon eruit te werken!quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef Cee het volgende:
Een interessante kijk op Mandisa in dit stukje. Als het niet te vergezocht is en er iets van waar is, mag ze wat mij betreft vertrekken.
Jij postte laatst ook een stukje over Kellie met ook van alles dat haar zwart maakte. Was het toen ook gelul en net zo fout?quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind het echt gelul. Ze proberen haar gewoon eruit te werken!
Terwijl ze gewoon een algemene opmerking maakte, die door een valse nicht is misbruikt om haar te beschuldigen van homohaat.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:50 schreef AlohaXa het volgende:
Niet om rare Constanine-groupies de mond te snoeren.
quote:Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef AlohaXa het volgende:
Roddel
Top 4 (Gansta' Rap)
Top 3 (Folk)
Top 2 (American Idol 5)
Ben het hier helemaal mee eens, behalve over Taylor. Luister nu al een poosje naar zijn 2 cd's Under the radar en In your time en die zijn dus echt steengoed. Wat een stem!quote:Op maandag 3 april 2006 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
ik zit nu pas de aflevering te bekijken
Wat was Lisa slecht en Kellie goed zeg.... maar Kellie....zo lelijkeuitstraling
Aceslecht, ik vind hem ook helemaal niet zo leuk meer.... eerder eng
![]()
Taylorik snap niet wat iedereen in hem ziet.... hij is echt overdreven... en zong echt niet zo goed
![]()
WOWMandisa
die intro
Geweldig gezongen weer!!!!!
Chris![]()
![]()
Ik vodn hem echt megagoed....
Katharine ook weer goed hoor, iets minder dan vorige week... maar nog steeds mijn favoriet![]()
Bucky
Ik vond Paris wel goed hoor![]()
Elliotwow ik vond hem echt goed
![]()
Has Lisa Tucker taught them nothing?quote:Op maandag 3 april 2006 10:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Roddel
Top 6 (Songs of Past American Idols)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |