SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stelletje klootzakken.quote:Taylor wanted to do “Try A Little Tenderness” but the producers didn’t think it was appropriate. Nigel says it didn’t think it fit the genre of “Classic Love Songs” and wasn’t something that they could picture “Bocelli” singing. Taylor was forced to swtich his song as recently as Monday.
Is zo, ja. Dinsdag klonk het nog wel aardig. Kan in niet van de andere keren dat ze zong, zeggen. Maar van mij mag ze tot de finale blijven. Valt er nog iets te genieten op het gebied van vrouwelijk schoon.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:35 schreef Danzig het volgende:
Ik begrijp niet wat iedereen in de McPhee ziet, ja het is een hele mooie vrouw maar ze moet niet gaan zingen, ze zingt compleet zonder gevoel en daarbij ook nog eens keihard. Eén Celion Dion in deze wereld is er al eigenlijk één teveel laat staan twee van dit soort gillende keukenmeiden.
.quote:Taylor wanted to do “Try A Little Tenderness” but the producers didn’t think it was appropriate. Nigel says it didn’t think it fit the genre of “Classic Love Songs” and wasn’t something that they could picture “Bocelli” singing. Taylor was forced to swtich his song as recently as Monday
Nee, ze zingen elk twee nummers: één uit hun geboortejaar, één uit de huidige billboard chart.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:28 schreef doeka het volgende:
[..]
.
Wat jammer! Ik had gehoopt dat hij Try a little tenderness zou doen; had goed bij hem gepast.
Ben het absoluut eens met de uitslag; maar vond het toch ook wel jammer.
Krijgen we volgende week Elvis liedjes?
We kunnen alleen hopenquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het echt een goede show deze week. De enige die niet goed zong was Kellie, dus de uitslag was gewoon helemaal terecht.
Ik vrees voor Paris volgende week..
Ken er geen enkele van.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:24 schreef AlohaXa het volgende:
Boh, ik ken 8 van de 10 liedjes niet. Moet toch weer eens bij gaan houde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |