Echt een aanrader B: http://www.vbn.borstvoeding.nl/purmerend.htmlquote:Op maandag 1 mei 2006 12:15 schreef Belana het volgende:
Ik kan hier in de buurt trouwens helemaal geen cursus vinden...
Welk boek was dat?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef Martineke het volgende:
ik heb toen ik zwanger was van Maxim een borstvoedingsboek gekocht, heb ik onwijs veel aan gehad.
echt aan te raden om zoiets te kopen.
Melk raakt idd niet op , maar je kan toch echt te weinig voedingstoffen in je melk hebben waardoor de kleine niet goed groeit en honger blijft houden. Ook daarover zeggen ze dat het een fabel is , dus ik raakte super gefrustreerd toen Isis maar bleef huilen na de borstvoeding. Dus kolfen om te kijken of er wel genoeg uit kwam en dan via de fles geven , ze dronk goed... Daarna weer aan de borst en voor het voeden en na het voeden wegen , ook toen dronk ze net zo goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:09 schreef nebelung het volgende:
Hardnekkige fabels passeren de revue (zoals 'mijn melk is op').
Ik heb het vooral als ik in de keuken sta (we hebben de verwarming niet voor het hele huis aan staan) of als ik boven de vriezer hang. Ook in de supermarkt is het verstandig om mijn jas aan te houden zeker in de buurt van de koelingquote:Op maandag 1 mei 2006 12:18 schreef Mibos het volgende:
Xanthe dat is precies wat ik bedoel en warm masseren dat werkt wel en de kou vermijden dat werkt ook goed!!!
Dat hoeft toch ookniet? Alleen het hoognodige en laat de boel de boel.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:05 schreef Belana het volgende:
ik kan me nergens toe zetten...
Whhooooeeeei! ET!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:30 schreef E.T. het volgende:
als 't goed blijft gaan ben ik wel de eerste met een 2007 baby!![]()
Maar ik durf mezelf nog niet in 't lijstje te zetten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |