ja dat gaat niet!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:55 schreef mvdlubbe het volgende:
liefie_, misschien moet je betere afspraken proberen te maken!
Wat 1 LULquote:Op donderdag 27 april 2006 12:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat gaat niet!
zn telefoon is afgesloten en heb geen mail adres en de school ook niet en heeft ook geen ander nr
dus blijf als een gek berichten achter laten op school en briefjes in zn postvak duwen met mijn nummer en mail adres of ie alsjeblieft contact op wil nemen
maja dat doet ie dus niet
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef liefie_ het volgende:
doet ie t weer he! stomme stagebegleider
hij was er niet
kom ik dan om half 6 mn bed voor uit
gelukkig kon ik 2 uurtjes invallen bij toetsen maja
echt vreselijk slechte begleiding daar
mooi ben dus een echte fokker want ik miep
Tip: haal ademquote:Op donderdag 27 april 2006 12:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat gaat niet!
zn telefoon is afgesloten en heb geen mail adres en de school ook niet en heeft ook geen ander nr
dus blijf als een gek berichten achter laten op school en briefjes in zn postvak duwen met mijn nummer en mail adres of ie alsjeblieft contact op wil nemen
maja dat doet ie dus niet
Jammerquote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik overwoog nog een fobofoto van de bollen van M_r hier te plaatsen maar het leek me in dit geval wijs dat niet te doen.
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik overwoog nog een fobofoto van de bollen van M_r hier te plaatsen maar het leek me in dit geval wijs dat niet te doen.
Het mag!quote:
Policy.quote:
die is dus ook telkens afwezig en niet bereikbaar en zoquote:Op donderdag 27 april 2006 12:57 schreef mvdlubbe het volgende:
En er is niemand waar je deze misstand kan melden?
quote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
Nee, hij quotequote:
Ik ken de policy, maar dan vind ik je nog steeds een eikel als je mijn foto's plaatst zonder toestemming.quote:
Gewoon die stagebegeleider pijpen: dan komt hij welquote:
Ja, dat is een mening. En die mag jij hebben.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ken de policy, maar dan vind ik je nog steeds een eikel als je mijn foto's plaatst zonder toestemming.
Jee, thanks.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, dat is een mening. En die mag jij hebben.
punt niet denk ik... want ja ik doe wel goed mn best en zo...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Maare, liefie_, dit gaat toch niet je uiteindelijke punt ofzo beïnvloeden hè?
Dat moet toch te doen zijn, 7 uurtjes per week?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
punt niet denk ik... want ja ik doe wel goed mn best en zo...
maar ik kan m niet halen als ik niet mn uren haal...
dus nog 58 in ongeveer 2 maanden... maar je loopt maar 2 dagen stage (9 uren maatschappijleer)... dus dat is zo onhaalbaar...
nou hoop ik maar dat ze denken ja lief meisje, levert goed werk...
laten we dr toch maar matsen
Oh, ik vergat de braakbewegingen.quote:
Hij staat er nog gewoon hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:05 schreef PhaE het volgende:
Iedereen heeft toch die foto van M_r meteen opgeslagen op zijn/haar HD
Die ene met die, eh, indoor-zon?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:05 schreef PhaE het volgende:
Neen. Maar ik kom dan niet in andere subfora dan R&P/ONZ en GAMquote:Op donderdag 27 april 2006 13:05 schreef PhaE het volgende:
Vast wel.... ik heb em gemistquote:Op donderdag 27 april 2006 13:05 schreef PhaE het volgende:
Spot niet met mijn 1337 Photoshop-skillz.quote:
ja maar die krijg je echt nietquote:Op donderdag 27 april 2006 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat moet toch te doen zijn, 7 uurtjes per week?
Iemand kan hem wel even hier plaatsen.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neen. Maar ik kom dan niet in andere subfora dan R&P/ONZ en GAM
Ik doe het niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, je wou een voorbeeld stellen? Wat nobel.
heb jij m voor mequote:Op donderdag 27 april 2006 13:05 schreef PhaE het volgende:
Ik wil de mondeo van de directeur.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:09 schreef jackson het volgende:
Ik wil de cabrio van de directeur pakken en de hele dag veel te hard rijden met open kap
Ach... Dit is een zooitje van alles hier merk ik door de weken heenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:10 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoe dan ook is het meer een discussie voor FOT.
Ik heb zelf een mondeoquote:Op donderdag 27 april 2006 13:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik wil de mondeo van de directeur.
Wat stom. Waarom nemen ze dan een stagiaire als ze je niet genoeg werk kunnen bieden?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar die krijg je echt niet
plus dat de examen klassen afvallen
als je 4 uur per week les mag geven is t veel meestal is t een of 2
en volgende week ook niet want dan is het vakantie en de week er na weer niet want dat hebben we deze week niet kunnen bespreken
gelukkig ben ik slim en heb ik alvast lessen klaar liggen!
zodat als ie eindelijk er eens is ik meteen een les kan geven!
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ken de policy, maar dan vind ik je nog steeds een eikel als je mijn foto's plaatst zonder toestemming.
Je PIquote:Op donderdag 27 april 2006 13:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik wil de mondeo van de directeur.
Discussie?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:10 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoe dan ook is het meer een discussie voor FOT.
Kapitalist.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb geen baas. Wel een Peugeot 206.![]()
Cool! Mijn moeder ook... helaas geen ccquote:Op donderdag 27 april 2006 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
"Ik lees gewoon graag de krant tijdens het autorijden..."quote:
vorig jaar heb ik economie nederlands aardrijkskunde geschiedenis en mentor uur er bij gedaan hahaquote:Op donderdag 27 april 2006 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat stom. Waarom nemen ze dan een stagiaire als ze je niet genoeg werk kunnen bieden?
Nou ja, ze kunnen in elk geval niet zeggen dat het aan jouw voorbereiding of inzet ligt.
Dit mag van mij!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:13 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
"Ik lees gewoon graag de krant tijdens het autorijden..."
cc????quote:Op donderdag 27 april 2006 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Of je je eigen foto's, zoals beschreven in de policy, nu wel of niet op FOK! moet zetten met het risico dat FOK! ze voor eigen doeleinden gebruikt, doeleinden waar je niet achter staat, mogelijk. Discussie ja.quote:
Die bakkies die constant voor je bumper rijden. Blijf aan de rechterkant graagquote:Op donderdag 27 april 2006 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Nu ben ik dus verliefd.quote:
Oe, dat klinkt al beter.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maja genoeg over mijn vreselijke stage
vanaaf lekker wijn op het terras
Geen idee, iets met leer en heel veel power. Als je hard trapt komt er een wolkje in je achteruitkijkspiegel.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit mag van mij!
Wat voor mondeo heeft je baas?
Klote dieselsquote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Geen idee, iets met leer en heel veel power. Als je hard trapt komt er een wolkje in je achteruitkijkspiegel..
nee de auto blijft van hou hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Helaas. Je kunt niet alles hebben.
Bordeaux rood kan nog welquote:Op donderdag 27 april 2006 13:16 schreef JoeyT het volgende:
Snap niet dat mensen in rode auto's rijden... Enige mooie rode auto is en ferrari....
Verdomme, is het wéér zo doorzichtig!quote:
Nee hoor, heel bescheiden.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee de auto blijft van hou hoor
wil alleen jou hebben
dat is toch niet zo veel gevraagd?
Jah... en bij mijn vader die je dan er ook rook afkomen.... Eerste meters even rustig aan doen met al dat vermogenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar die auto is stuk. Als je wegrijdt bij een stoplicht piepen de banden...
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:16 schreef JoeyT het volgende:
Snap niet dat mensen in rode auto's rijden... Enige mooie rode auto is en ferrari....
he verdorie...quote:
Een Ferrari is niet mooi. En dat heeft niets met de verf te maken.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:16 schreef JoeyT het volgende:
Die is wel coolquote:
"Ja. Vrouwen die elkaar aflebberen zijn retegeil."quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef JoeyT het volgende:
Ben ik de enige die totaal afknapt op bi-seksualiteit?
Nee hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef JoeyT het volgende:
Gegeven dat Fiatjes jarenlang op dezelfde locatie en met dezelfde verf gespoten werden moet ik het hier mee eens zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 13:18 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Een Ferrari is niet mooi. En dat heeft niets met de verf te maken.
wat ben jij moeilijk te krijgenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Repetitie van het koor/orkest. Händel.![]()
Waarschijnlijk wel ja. Maar het is geheel wederzijds hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef JoeyT het volgende:
Kutklonen moeten wat doen om in de spotlight te staan hier op fok!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef JoeyT het volgende:
maar jij houd dan ook van anaal en rimmen en vind mannen met kabel-spier-aders ideaal....quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef JoeyT het volgende:
Mijn moeder heeft een blauwe duffe 1.4quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:16 schreef JoeyT het volgende:
Komt waarschijnlijk door dat je 55+ KG bent...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Maar het is geheel wederzijds hoor.
Misschien kunnen we wel een omweg langs Tilburg maken op weg naar Limboland.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat ben jij moeilijk te krijgen
morgen?
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier mag ik binnenkort een tijdje in rijden, als dank voor wat verleende diensten
Het scheelt niet veel.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door dat je 55+ KG bent...
Ow, dan krijg je mijn vriendje er wel bij, ben ik bang.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat ben jij moeilijk te krijgen
morgen?
Ja en jij valt op dikke wijven van 100 KGquote:Op donderdag 27 april 2006 13:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar jij houd dan ook van anaal en rimmen en vind mannen met kabel-spier-aders ideaal....
Verreweg niet. Vraag de gemiddelde man op straat maar eens hoe hij denkt over bisexuele mannenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef JoeyT het volgende:
oehquote:Op donderdag 27 april 2006 13:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel een omweg langs Tilburg maken op weg naar Limboland.
Zelfs zonder bierquote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef Pheno het volgende:
Altijd gezellig hier
Oh oh oh. Hier rijdt 's ochtends ook wel eens zo'n sneue rond in zo'n kar. Vooral mooi bij de verschillende stoplichten en de heerlijke files. Dan hoor je dat misplaatste geknor van die motor, en dan weer uit laten rijden. BRRRRR.......BRRRRRR.....BRRRR Prachtig.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier mag ik binnenkort een tijdje in rijden, als dank voor wat verleende diensten
55 is een bovengrens... Geen gemiddeldequote:
Ik zal niet zeggen wat er niet klopt....quote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
300 PK, 0-100 in 4 seconden
En dan achteraansluiten in de file
Het is een beetje een scooter voor mannen dus zeg maar? Ook zo'n apparaat wat aanmoedigt tot continu met de gashendel spelen om maar zoveel mogelijk irritatie op te wekken bij de omgeving?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Oh oh oh. Hier rijdt 's ochtends ook wel eens zo'n sneue rond in zo'n kar. Vooral mooi bij de verschillende stoplichten en de heerlijke files. Dan hoor je dat misplaatste geknor van die motor, en dan weer uit laten rijden. BRRRRR.......BRRRRRR.....BRRRR Prachtig.
Zeker prachtigquote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Oh oh oh. Hier rijdt 's ochtends ook wel eens zo'n sneue rond in zo'n kar. Vooral mooi bij de verschillende stoplichten en de heerlijke files. Dan hoor je dat misplaatste geknor van die motor, en dan weer uit laten rijden. BRRRRR.......BRRRRRR.....BRRRR Prachtig.
55+ is een prima bovengrensquote:Op donderdag 27 april 2006 13:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
55 is een bovengrens... Geen gemiddelde![]()
ow dat valt vast onder hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 27 april 2006 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ow, dan krijg je mijn vriendje er wel bij, ben ik bang.
Het is een veredelde kart, zo klinkt het in ieder geval. Alsof het 'aan' of 'uit' is.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een beetje een scooter voor mannen dus zeg maar? Ook zo'n apparaat wat aanmoedigt tot continu met de gashendel spelen om maar zoveel mogelijk irritatie op te wekken bij de omgeving?
Maakt me niet uit wat er niet klopt, het gaat mij puur om het feit dat ik eventjes mag genieten van die pure powerquote:Op donderdag 27 april 2006 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen wat er niet klopt....
Maar inderdaad super super super vet.... die 8 cilinder klinkt, dat is met echt heeeeel weinig te vergelijken
Zet een PC neer met een nietwerkende linux. Heb je M_r voor jezelf.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dat valt vast onder hoe meer zielen hoe meer vreugd
Juist.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
300 PK, 0-100 in 4 seconden
En dan achteraansluiten in de file
Ja, 0-100 in 4 sec.quote:
Overigens heeft Jude Law geen kabelsquote:Op donderdag 27 april 2006 13:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar jij houd dan ook van anaal en rimmen en vind mannen met kabel-spier-aders ideaal....
Uiteraard.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dat valt vast onder hoe meer zielen hoe meer vreugd
Mee eens.... de van 0-100 tijd is wat overdrevenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:26 schreef PhaE het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat er niet klopt, het gaat mij puur om het feit dat ik eventjes mag genieten van die pure power
Vriend van me heeft een ouwe mustang met een V8 bigblock, klinkt ook zo lekker.
Smaken verschillenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Juist.
Zo snel optrekken kan deze op zich ook, en die is tenminste wél om aan te zien.
[afbeelding]
Niet spotten met mijn nerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:26 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Zet een PC neer met een nietwerkende linux. Heb je M_r voor jezelf.
55+ heeft geen bovengrensquote:
Jah... die trekt zo snel opquote:Op donderdag 27 april 2006 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Juist.
Zo snel optrekken kan deze op zich ook, en die is tenminste wél om aan te zien.
[afbeelding]
Standaard zou ik hem niet willen noemen. Nouja, ligt eraan welke baan je hebt bij welk bedrijf enzo.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:28 schreef PhaE het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
Standaard-lease-audi
een vriend van mij lijkt zo vreselijk veel op hem...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overigens heeft Jude Law geen kabels![]()
[afbeelding]
Ik spot niet!quote:
Mee eens... audi isquote:Op donderdag 27 april 2006 13:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Standaard zou ik hem niet willen noemen. Nouja, ligt eraan welke baan je hebt bij welk bedrijf enzo.
Audi, één van de weinige goede dingen die Duitsland voortgebracht heeft.
Joey wilt een Vespaquote:Op donderdag 27 april 2006 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een beetje een scooter voor mannen dus zeg maar? Ook zo'n apparaat wat aanmoedigt tot continu met de gashendel spelen om maar zoveel mogelijk irritatie op te wekken bij de omgeving?
Sommige versies wel. Gewoon een kwestie van de goede motor kiezen.quote:
En jij wel zijn type?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een vriend van mij lijkt zo vreselijk veel op hem...
niet mijn type helaas
Nee hoor 5.6 of 5.4 ofzo...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sommige versies wel. Gewoon een kwestie van de goede motor kiezen.
De snelste A4 doet 0-100 in 4,8 seconden, geloof ik.
jepquote:
Johquote:
Okee, het heet officieel geen A4 maar RS4 ofzo. Maar het ziet er nog steeds uit als een A4.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee hoor 5.6 of 5.4 ofzo...
Daar heb ik mee gereden.. oude type dan
[afbeelding]
Zo'n GlitterBrEeZaH?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep
maar ik heb dan ook een sprankelende persoonlijkheid
"Realisme".quote:
glittersquote:
Klopt inderdaad... RS4quote:Op donderdag 27 april 2006 13:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Okee, het heet officieel geen A4 maar RS4 ofzo. Maar het ziet er nog steeds uit als een A4.
Ik moet het eens zijn met die rode kapitaliste.quote:The six-speed manual gearbox with ratios made even sportier especially for the RS4 (the third and fourth gear ratios have been reduced by seven percent), together with permanent four-wheel drive, converts the high torque of the biturbo V6 into propulsion and traction effectively and with excellent directional stability. The RS4 sprints from 0 - 100 km/h in 4.9 seconds; it takes 17.0 seconds to reach a speed of 200 km/h from a standstill. Its electronically governed top speed is 250 km/h.
"Iets met mensen..."quote:Op donderdag 27 april 2006 13:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En wat voor werk deed jij ook alweer?
Dat zeg ik netquote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik moet het eens zijn met die rode kapitaliste.
Gezien je schrijfstijl moet het nog wel kunnenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
glitters
volgens mij ben ik te oud om nog breezer te mogen zijn
Het een maakt het ander toch niet minder waar(devol).quote:
En dat is overigens de oudequote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik moet het eens zijn met die rode kapitaliste.
Klopt... dat is alleen de oude bi-turbo v6. De nieuwe RS4 is met V8, afgelopen weekend paar van zien rijdenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:35 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het een maakt het ander toch niet minder waar(devol).
Er zijn wel dingen die me minder interesseren dan auto's. Echt.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt... dat is alleen de oude bi-turbo v6. De nieuwe RS4 is met V8, afgelopen weekend paar van zien rijden
Ik ga me pas weer verdiepen op het moment dat ik mijn nieuwe leasebak mag gaan bestellen.quote:
"Ach..."quote:Op donderdag 27 april 2006 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Mensen hun computers, zeker.
Ooh.... dat is mij wel verteld altijdquote:Op donderdag 27 april 2006 13:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Níets mis met nerds.
Oei.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
Mieper de miep.
Kom er net achter dat 1 of andere randdebiel al afgestudeerd is met een onderzoek naar mn scriptie-onderwerp, maar dat stuk is niet opgenomen in het scriptiebestand. Vandaar dat ik het nergens tegen ben gekomen. Nu heb ik strax 3 maanden werk voor jan lul gedaan.
That's it. Let it out.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Níets mis met nerds.
Verbruik boeit bij mij niet, ik betaal nog geen cent aan mijn brandstof. Nou ja, vast wel ergens in de leaseprijsquote:Op donderdag 27 april 2006 13:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo, genoeg reclame gemaakt voor Audi's. Je wilt niet weten wat het verbruikt.
Daar kan ik als boomknuffelaar dan weer niet achter staan.
Dat vast wel, maar dat verandert niets aan het feit dat ik dus mn onderzoeksplan moet gaan herschrijven en wijzigen.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Oei.
En dat het niet in dat bestand is opgenomen kan niet in jouw voordeel pleiten?
Je ondertitel trouwensquote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Oei.
En dat het niet in dat bestand is opgenomen kan niet in jouw voordeel pleiten?
Het gaat niet om het geld. Het gaat om de boompjes.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verbruik boeit bij mij niet, ik betaal nog geen cent aan mijn brandstof. Nou ja, vast wel ergens in de leaseprijs
een bron (door mij) niet eerder ondekte leuke mannenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Níets mis met nerds.
Dat is dan hun probleem zou ik zeggen. Kutscholenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
Mieper de miep.
Kom er net achter dat 1 of andere randdebiel al afgestudeerd is met een onderzoek naar mn scriptie-onderwerp, maar dat stuk is niet opgenomen in het scriptiebestand. Vandaar dat ik het nergens tegen ben gekomen. Nu heb ik strax 3 maanden werk voor jan lul gedaan.
Whehe.quote:
Mee eens... tis er af en toe een grote bendequote:Op donderdag 27 april 2006 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan hun probleem zou ik zeggen. Kutscholen
Of zo
Die zijn er genoeg, elke onorginele jan-modaaltuin heeft een buxus staanquote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geld. Het gaat om de boompjes.
Meestal doe je toch onderzoek om iets bij te dragen aan de kennis van je vakgebied, niet om te herhalen wat iemand anders al bedacht heeft.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan hun probleem zou ik zeggen. Kutscholen
Of zo
Is dat nederlands trouwens: "sauwelaar"quote:
Hee, we gaan toch niet concurreren hè?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een bron (door mij) niet eerder ondekte leuke mannen
Je kan wel leren van dingen die iemand anders bedacht heeftquote:Op donderdag 27 april 2006 13:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Meestal doe je toch onderzoek om iets bij te dragen aan de kennis van je vakgebied, niet om te herhalen wat iemand anders al bedacht heeft.
momenteel al genoeg mannen in gebruikquote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee, we gaan toch niet concurreren hè?
Zeker.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat nederlands trouwens: "sauwelaar"?
Uiteraard, anders waren er nu al duizenden mensen afgestudeerd op het ontdekken van het wiel.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan wel leren van dingen die iemand anders bedacht heeft
Omdat ik weet wie het is.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoe weet je trouwens dat die ander een randdebiel is?
Kennelijk wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Hee, we gaan toch niet concurreren hè?
Dat dacht ik al.... Hoor er ineens iedereen overquote:
Als je weinig kieskeurig bent, is er genoeg te vinden. Het bewijs is maar eens te meer geleverd.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
momenteel al genoeg mannen in gebruik
voor vrouwen is nog ruimte
solicitaties zijn welkom in mijn fotoboek
Overtuigend.quote:
Precies. En je kan dan dus een betere conclusie trekken op nieuwe problemen door te bekijken wat andere mensen al uitgevonden hebbenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Uiteraard, anders waren er nu al duizenden mensen afgestudeerd op het ontdekken van het wiel.
Ik hou niet van concurrentie. Dat is zo'n kapitalistisch begrip. Alles eerlijk delen, zo hoort het.quote:
ik wil mezelf wel met jou delenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik hou niet van concurrentie. Dat is zo'n kapitalistisch begrip. Alles eerlijk delen, zo hoort het.
Insert hippie-smiley.
Klopt. Maar als je andermans onderzoek gaat herhalen, kom je per saldo nog geen stap verder.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Precies. En je kan dan dus een betere conclusie trekken op nieuwe problemen door te bekijken wat andere mensen al uitgevonden hebben.
Deal!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hou niet van concurrentie. Dat is zo'n kapitalistisch begrip. Alles eerlijk delen, zo hoort het.
Insert hippie-smiley.
Nee, duidelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je andermans onderzoek gaat herhalen, kom je per saldo nog geen stap verder.
Uh.. ohquote:
Diepzinnig.... zeker lang over nagedacht?! Wel goed overwogen?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:48 schreef Tranceptor het volgende:
Ik doe niet aan concurrentie, dan ben ik gelijk er klaar mee.
quote:
Paintquote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..].
Het is dat ik geen zin heb om met Paint te gaan kloten, maar zo'n smiley zou heel wat toevoegen.
Is gewoon een stukje onzekerheid.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Diepzinnig.... zeker lang over nagedacht?! Wel goed overwogen?
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:52 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Is gewoon een stukje onzekerheid.
En ik maar denken dat het belangrijkste orgaan bij seks je hersenen zijn.quote:
=[leermoment]=quote:Op donderdag 27 april 2006 13:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het belangrijkste orgaan bij seks je hersenen zijn.![]()
Ik vind het wel sexy als je zo doordenktquote:Op donderdag 27 april 2006 13:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Of denk ik nu weer te ver door?
Gaat dit over je scriptie?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:48 schreef Tranceptor het volgende:
Ik doe niet aan concurrentie, dan ben ik gelijk er klaar mee.
nou dan krijg je die er gratis bijquote:Op donderdag 27 april 2006 13:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het belangrijkste orgaan bij seks je hersenen zijn.![]()
Help, ik ben sexy én slim, maar ik kan er niets aan doen hoor *insert vinger-koket-voor-lippen-smiley*.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Soort van occupational hazard, misschien.
Ja, ik weet niet wat me overkwam.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan krijg je die er gratis bij
toch typisch dat je meteen aan sex denkt
Je hebt nog steeds geen foto in je fotoboek.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Help, ik ben sexy én slim, maar ik kan er niets aan doen hoor *insert vinger-koket-voor-lippen-smiley*.
Ja,quote:Op donderdag 27 april 2006 14:00 schreef liefie_ het volgende:
ik wil mee doen aan de kortste quiz
Zegt me nietsquote:Op donderdag 27 april 2006 14:00 schreef liefie_ het volgende:
Over dat soort dingen hoef ik zelden na te denken, dat zie ik gewoon nogal zwart-wit.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Diepzinnig.... zeker lang over nagedacht?! Wel goed overwogen?
Ik aan Wie Is De Mol. Hihi.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:00 schreef liefie_ het volgende:
Het leek zo wel-overwogenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Over dat soort dingen hoef ik zelden na te denken, dat zie ik gewoon nogal zwart-wit.![]()
Ik had het uiteraard over jou. Koket zijn is niet mijn dingquote:Op donderdag 27 april 2006 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen foto in je fotoboek.
Of had je het niet over jezelf?
Die zelfreflectie van je, word je daar nu niet een beetje moe van manneke?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:52 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Is gewoon een stukje onzekerheid.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over jou. Koket zijn is niet mijn ding.
Weekend miIlionairs zou kort genoeg moeten zijn voor je.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:00 schreef liefie_ het volgende:
*porpcorn pakt....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weekend miIlionairs zou kort genoeg moeten zijn voor je.
Heeeeeeeeeele vette plaat ja. Hulde voor die persoon!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:05 schreef Mini_rulez het volgende:
OMG, iemand draait hier Freestyler, van de Bomfunk MC's. Nostalgie.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Hij wilt niet nageroepen worden?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..].
Blijft de vraag: waarom staat er geen foto van jezelf in je fotoboek?
Omdat ik het uitstekend vind om niet herkend te worden door mensen waarbij ik niet eens de kans heb gehad ze te herkennen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Blijft de vraag: waarom staat er geen foto van jezelf in je fotoboek?
Daar zou nu nog een goeie remix van moeten komenquote:
Ik zat te denken aan Lingo,...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weekend miIlionairs zou kort genoeg moeten zijn voor je.
[Fok!-trivia]quote:Op donderdag 27 april 2006 14:05 schreef Tranceptor het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom bovengenoemde smiley 'Michel' heet?
Wellicht voel ik me 1 dezer dagen geroepen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar zou nu nog een goeie remix van moeten komen
Projectie, heet dat. Op z'n Freudiaans.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die zelfreflectie van je, word je daar nu niet een beetje moe van manneke?
Het begint een beetje sneu te worden dat je als ik iets zeg dan per sé nadruk moet leggen op mijn vermeende eigenschappen die waarschijnlijk meer bij jouw eigen karakter passen dan het mijne.
Ik doe gewoon niet aan concurrentie. Concurrentie doe je aan als je iets MOET bewijzen. Ik moet helemaal niets, dat is het basisprincipe.
Dank je.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
[Fok!-trivia]
Omdat hij gemaakt is naar de toenmalige beeltenis van Fok!user Blauwe (of Blauwe M&M) en diens echte naam is Michel.
[/Fok!-trivia]
Jah 5 letterwoorden lingo en dan roepenquote:
Dat duurt sowieso een paar rondesquote:
Zaterdaglingo. Sauwel. S-A-U-W-E-L. Ja, dat is een woord. Zeg Frans, als je dit niet goedkeurt kom ik je wel even achter die balie wegsauwelenquote:
Ook daar moet je toch al die zinnen uit zittenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:06 schreef Mokster het volgende:
Nationaal Dictee.
Dikke electro-plaat van maken. Lekker die alles kapot sound van Angello & ingrossoquote:Op donderdag 27 april 2006 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wellicht voel ik me 1 dezer dagen geroepen.![]()
Dat weet ik, maar ik wilde de term niet voor de zoveelste keer gebruiken. Hij snapt het wel, hij is intelligent genoeg.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Projectie, heet dat. Op z'n Freudiaans.![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zaterdaglingo. Sauwel. S-A-U-W-E-L. Ja, dat is een woord. Zeg Frans, als je dit niet goedkeurt kom ik je wel even achter die balie wegsauwelen.
Het is toch al ruim twee jaar geleden dat ik jou in levenden lijve heb mogen zien.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ik het uitstekend vind om niet herkend te worden door mensen waarbij ik niet eens de kans heb gehad ze te herkennen.
Moest je geheugen zo dringen opgefrist worden dan?.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zaterdaglingo. Sauwel. S-A-U-W-E-L. Ja, dat is een woord. Zeg Frans, als je dit niet goedkeurt kom ik je wel even achter die balie wegsauwelen.
Tof.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Frans? Francois!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jup, meen van welquote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
BTW: is het niet Lucille "kijk mij gehandicapt zijn" Werner tegenwoordig?
En? Al bijgekomen?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is toch al ruim twee jaar geleden dat ik jou in levenden lijve heb mogen zien.
Je hebt gelijk. Dat duurt te lang.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:08 schreef Pheno het volgende:
Ook daar moet je toch al die zinnen uit zitten![]()
Frans Bakkerquote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Frans? Francois!![]()
Tegenwoordig doet Francois Boulangier het niet meer.![]()
gokje: nauwelijksquote:
Nu moet ik hardop lachen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Frans Bakker. Een beetje je naam door Babelfish heentrekken geeft je niet automatisch status of zo.
Ik zie haar er al zitten: rondkijkend of er niets tussen de kandidaten zit om mee naar huis te nemen. of dat ze opeens roept: "wie wilt mijn boodschappen doen?"quote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat duurt te lang.
Ik was inderdaad in flatterend gezelschapquote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Litpho was nog één van de minst enge #muziek-ers.
Voor de vrouwen is het nog leuker, je bent al snel één van de minder lelijke mensen in het gezelschap. Niks tegen #muziek-nerds, natuurlijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was inderdaad in flatterend gezelschap.
Francois had bretels, bretels geven status.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Frans Bakker. Een beetje je naam door Babelfish heentrekken geeft je niet automatisch status of zo.
Muziekquote:Op donderdag 27 april 2006 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor de vrouwen is het nog leuker, je bent al snel één van de minder lelijke mensen in het gezelschap. Niks tegen #muziek-nerds, natuurlijk.
Zolang je geen kano bezit....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor de vrouwen is het nog leuker, je bent al snel één van de minder lelijke mensen in het gezelschap. Niks tegen #muziek-nerds, natuurlijk.
Oei...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Litpho was nog één van de minst enge #muziek-ers.
Metaal->verwerking-> vmbo->laaggeschoolde schreeuwlelijken.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar betekent "muziek" vooral metal.
Metalquote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Amenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Metaal->verwerking-> vmbo->laaggeschoolde schreeuwlelijken.![]()
Dat lag hem meer aan de smaak van degene die de installatie had meegesleept dan aan de smaak van de aanwezigen trouwens. Lianne heeft tenslotte haar New kids on the block cd nog gedraaid op zondagochtend toen iedereen te brak was om het af te zettenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ah, toen was ik al vertrokken. New kids on the block gemist, damn.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat lag hem meer aan de smaak van degene die de installatie had meegesleept dan aan de smaak van de aanwezigen trouwens. Lianne heeft tenslotte haar New kids on the block cd nog gedraaid op zondagochtend toen iedereen te brak was om het af te zetten.
We hadden het over muziekquote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Iedereen zijn smaak.... Morgen housequote:
Er gaat daar wel een wereld voor je open. Allemaal van die wandelende muziekencyclopedieën.quote:
Degene die er op stond om metal te draaien is zaterdag weggegaan vanwege een dieet van bier met sigarettenas erin wat niet zo goed vielquote:Op donderdag 27 april 2006 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ah, toen was ik al vertrokken. New kids on the block gemist, damn.
Door de drank was het even wegquote:Op donderdag 27 april 2006 14:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, ik herinner me nu weer wat ik de rest van dat weekend gedaan heb. Whehe.
Die uiteraard allemaal metal luisteren omdat ze de enige personen op de planeet zijn die voldoende triviale kennis hebben om de teksten te kunnen ontcijferenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Allemaal van die wandelende muziekencyclopedieën.
Ziekjes zijn was de officiële reden, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, ik herinner me nu weer wat ik de rest van dat weekend gedaan heb. Whehe.
dat moet je ook niet etenquote:
Ouch. Dat klinkt inderdaad niet echt gezond.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Degene die er op stond om metal te draaien is zaterdag weggegaan vanwege een dieet van bier met sigarettenas erin wat niet zo goed viel.
Dat was ik ook!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ziekjes zijn was de officiële reden, meen ik me te herinneren.
Wat wel danquote:
Ik was volgens mij één van de weinigen die het niet op een zuipen zette daar.quote:
Ik hou wel van vrouwen die soms! een keer los kunnen gaan. Ben jij er zo 1quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik was volgens mij één van de weinigen die het niet op een zuipen zette daar.
Succesquote:
Ik zei toch net dat ik niet veel gedronken heb?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hou wel van vrouwen die soms! een keer los kunnen gaan. Ben jij er zo 1?
Toen niet, nee.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zei toch net dat ik niet veel gedronken heb?
Oke, beste 5 nummers dit moment ?!quote:
Normaal wel dus...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zei toch net dat ik niet veel gedronken heb?
Ik vind je wel tof!quote:
Ik steun je toch? Ik geef een correcte ooggetuigenverklaring van de ene keer dat ik je heb ontmoet. Het is uiteraard geheel buiten mijn schuld dat de woordkeus suggestief wordt opgevat.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey, kun je me niet even steunen ofzo.
Wil je genomen worden, serieus?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik voel me hier niet serieus genomen.
Die smiley helpt ook niet echt.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik steun je toch? Ik geef een correcte ooggetuigenverklaring van de ene keer dat ik je heb ontmoet. Het is uiteraard geheel buiten mijn schuld dat de woordkeus suggestief wordt opgevat.
Niet door iemand die niks creatievers kan verzinnen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wil je genomen worden, serieus?
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik voel me hier niet serieus genomen.
Ik vond het een vrij creatieve woordspeling voor zo'n lamme shitdag.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet door iemand die niks creatievers kan verzinnen.![]()
Gnarls Barkley - Just a Thoughtquote:Op donderdag 27 april 2006 14:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke, beste 5 nummers dit moment ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |