quote:Op donderdag 27 april 2006 02:38 schreef kaakkraker het volgende:
ja wat nou moet ik alle voetballerrs uit me hoofd gaan leren dan?
quote:Mendes terug naar Ajax
27 april 2006, 07:59
Door: Sonny Klanderman
David Mendes da Silva maakt vrijwel zeker de overstap van NAC Breda naar Ajax. Feyenoord en AZ hadden ook interesse in de middenvelder, maar Mendes geeft de voorkeur aan Ajax. De Amsterdammers betalen NAC Breda rond de 3,5 miljoen euro.
De geboren Rotterdammer speelde al eerder in zijn carriëre bij Ajax. Hij werd toen verhuurd door zijn oude club Sparta aan Ajax. Mendes heeft geen officiële wedstrijd voor Ajax gespeeld en dus nam Ajax hem niet over van Sparta. NAC Breda deed dit wel voor 50.000 euro en lijkt een gouden deal te hebben gemaakt.
henk ten catequote:Op donderdag 27 april 2006 08:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Blind wou na de wedstrijd van gisteren eigenlijk al opstappen hoorde in vanmorgen op de radio !
Van Gaal zou de nieuwe trainer worden..
quote:Doelman Hans Vonk blijft waarschijnlijk na dit seizoen toch Ajacied, niet voor het grote Ajax uit Amsterdam, maar satellietclub Ajax Cape Town uit Zuid-Afrika wordt waarschijnlijk zijn nieuwe werkgever.
'Ik ben al een tijdje met Cape Town in gesprek en het ziet er goed uit', aldus de 36-jarige Ajacied. 'Het is echter nog niet definitief, want er is ook belangstelling van clubs uit Johannesburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |