Ik moet nog een dag hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 18:28 schreef Lienekien het volgende:
Zo. 't Is weer weekend.
Hoe kun je dat nu níet als dubieus opvatten?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:57 schreef DaMart het volgende:
Hey Claudia, wat vind je van deze advertentietekst:
Die stond in een lokaal krantje
Maar daar word je ook voor betaald, dus niet zeuren.quote:
Ik ga me ook maar eens inschrijven.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kreeg wél een gratis tas en handdoek.
Wat? Het klonk toch best mooi wat ik zei?quote:
Ja nou, ik ga 'm borduren.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Het klonk toch best mooi wat ik zei?
Hooooi!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
Boeh!
Ik heb meer van die tegeltjeswijsheden, hoor!quote:
Zoiets als dit?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb meer van die tegeltjeswijsheden, hoor!
Zoals in de eerste regel van mijn sig.
quote:"Ik was een mooie baby. Maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld."
Ja, daar was ik al bang voor!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb meer van die tegeltjeswijsheden, hoor!
(...)
Maar die heb je niet zelf bedacht, toch?quote:
Uhm, neequote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar die heb je niet zelf bedacht, toch?
Ik vind je net een puppy die telkens weer komt vragen om een hand over zijn bol en 'braaf'!quote:
Ik had wel een zelfbedachte in mijn sig staan een tijdje terug:quote:
Ja, die is wel héél vreselijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:12 schreef DaMart het volgende:
Ik had wel een zelfbedachte in mijn sig staan een tijdje terug:
Ook al ben ik man, ik val op vrouwen, dus ergens ben ik pot! Maar waar is in godsnaam mijn deksel gebleven!
Misschien ben ik dat ook wel, Lienekien.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind je net een puppy die telkens weer komt vragen om een hand over zijn bol en 'braaf'!
Nou, verman je. Ben jij nou een vent.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat ook wel, Lienekien.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:11 schreef wyccie het volgende:
Hahaha, wat doet die prei daar? En wat een gek handje...
Niet als je in je eentje in een hotel in de bergen zit en je hebt niemand om je ervaringen van die vakantiedag mee te delen... dan ga je dat soort teksten bedenkenquote:
Lees PI's, vrouwmens.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, verman je. Ben jij nou een vent.
Nee, zo diep zou ik nooit zinken.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:16 schreef DaMart het volgende:
Niet als je in je eentje in een hotel in de bergen zit en je hebt niemand om je ervaringen van die vakantiedag mee te delen... dan ga je dat soort teksten bedenken
Hij klopt gewoon niet echt.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als je in je eentje in een hotel in de bergen zit en je hebt niemand om je ervaringen van die vakantiedag mee te delen... dan ga je dat soort teksten bedenken
Dat is wel héél makkelijk, vind je niet?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Maar de grens tussen serieus en niet-serieus is bij mij érg vaag.
Nou ja, makkelijk...het ís gewoon zo. Ik kan er verder ook niks aan doen!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is wel héél makkelijk, vind je niet?
Ik heb wel vertrouwen in je maakbaarheid, hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:18 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, makkelijk...het ís gewoon zo. Ik kan er verder ook niks aan doen!
Ik ben een onbegrepen genie.
Ik ben vergeten wat PI's zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees PI's, vrouwmens.
Ik meen haast niks van wat ik hier zeg op FOK!
Alhoewel, sommigen dingen meen ik dan weer wel heel erg.
Maar de grens tussen serieus en niet-serieus is bij mij érg vaag.
"Ook al ben ik man, ik val op vrouwen." Dat is geformuleerd als uitzondering op een regel, maar dat mannen op vrouwen vallen lijkt me nog steeds de regel.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij klopt hij wel, en dat vind ik het belangrijkste!
Leg uit?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in je maakbaarheid, hoor.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wat PI's zijn.
En met wat je hierboven zegt, vind ik elk soort reactie gerechtvaardigd.
Ik denk dat dat grapje met een korreltje zout moet worden genomen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
En de definitie van 'pot' is niet dat je op vrouwen valt.
Ik vind het juist leuk om alles vreselijk serieus te nemen. Ieder zijn meug.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] <- Dit soort dingetjes.
En neem gewoon niet alles zo serieus.![]()
Ik post graag onzin-reacties.
Zelfs Jim Carrey kan een serieuze rol spelen, al pleit dat natuurlijk nog niet voor maakbaarheid.quote:
Daar valt ook wat voor te zeggen, ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk om alles vreselijk serieus te nemen. Ieder zijn meug.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
En niet alle potten hebben een deksel, lijkt me.
Dan moet je wel het hele stuk na de komma quoten natuurlijk. De eerste vijf woorden slaan weer terug op het pot zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Ook al ben ik man, ik val op vrouwen." Dat is geformuleerd als uitzondering op een regel, maar dat mannen op vrouwen vallen lijkt me nog steeds de regel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |