quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 08:37 schreef SaintOfKillers het volgende:Ach, het hangt allemaal af van de mentaliteit of de reden om met FMT mee te doen. Sommigen doen het omdat ze het leuk vinden wanneer ze iets weten, anderen doen het enkel voor punten en geven weinig om de vraag zelf, als ze 't punt maar hebben. Ik lig er niet echt wakker van, zolang dat maar niet gebeurt met van die nachtelijke sessies waarbij twee mensen elkaar de ene na de andere inkopper voorschotelen, want dat vond ik er dan weer een beetje over.
Dat puntenopgekrik is nooit echt mijn ding geweest, dus doe ik er gewoon niet meer intensief aan mee en laat ik de anderen maar doen. Maar als het dan eens even rustiger aan gaat, dan vind ik dat de (dwangmatige) puntjesverzamelaars ook maar even moeten "chillen".
je raakt hier precies de juiste toon en het klopt idd helemaal.
ik denk dat je nu meteen aangeeft waarom meerdere "oude bezoekers" van FMT minder intensief mee doen.
ook daarom ga ik de rest van de maand "uitrusten".
enerzijds vond ik mijn vraag niet overdreven moeilijk, zeker mbv (nog te geven) hints op te lossen en in een DP-topic hoeft t niet simpel te zijn.
anderzijds zie ik soms vragen voorbij komen, waar ik absoluut geen notie van heb (nofi: als bv. andy een foto post. dan vind ik het weer opmerkelijk dat iemand dat weet).
nog een ander aspect: sokolsky had het laatst over de aard van de vragen, dat er een verschuiving van modern hollywood naar oud-europees plaatsvind (generalisering) omdat dit een gevolg is van marktwerking.
in die context voelt de gisteren uitgevoerde actie als een vijandelijke overname.