quote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef Drifter__ het volgende:
Andere fokkers tegen komen op andere forums![]()
![]()
Morgen kenteken ophalen....![]()
mag nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:17 schreef Drifter__ het volgende:
Zitten er geen eens gaten in het kenteken
* Drifter__ gaat boormachine uit de kelder halen...
jahquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:20 schreef Ayaxola het volgende:
Je moet hem in een soort houdertje klikken ofzo toch?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:27 schreef Tha_Flash het volgende:
Mijn puchje, staat te koop btw :
[afbeelding]
brakke telfoonfoto btw
Eigenlijk ben ik al te oud voor PUB, dus ook soort van verkeerde topic...............quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:27 schreef mister_dog het volgende:
[..]
gefeliciteerd
kut ik dacht dat jij in het verkeerde topic zat allen ik zit in het verkeerde topic![]()
![]()
[TK] Puch Maxi Squote:Op vrijdag 28 april 2006 17:27 schreef mister_dog het volgende:
[..]
gefeliciteerd
kut ik dacht dat jij in het verkeerde topic zat allen ik zit in het verkeerde topic![]()
![]()
edit: hoe duur? ziet er best goed uit
Ow lol, bijna gedaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:18 schreef mister_dog het volgende:
[..]
mag nietmag niet doorboord worden
niet eens voor je fiets?quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:03 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb een Gianelli Shot besteld voor me scooter
waarom morgen niet?quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:09 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ow lol, bijna gedaan![]()
Morgen...ownee![]()
, maandag houder halen....
![]()
De standaard kentekenhouder heeft echt tig gaten in de achterkant, zat mogelijkheden om dat goed te kunnen bevestigenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kenteken niet doorboord worden? Hmm, kan nog lastig worden met dat ding monteren dan.. Op mijn carter ziet niet uit, en ik heb geen spatbord.. Denk dat ik een houdertje ga doorboren dan en in de underseat vastboren met haakse ijzertjes ofzo..
daaaamn nu boek je mij er uitquote:Op zondag 30 april 2006 00:16 schreef junkiesietze het volgende:
Zo!
scootertje vandaag goed afgesteld
sproeiertje 74
rolletjes 7.5 gram
en verder lucht filter en vario ontgrenst
en technigas uitlaatje.
gaat zo'n 85km/h/90km/h
foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] (met neon aan)
[afbeelding]