In welke posts wordt er precies gediscussieerd over Feyenoord - Ajax?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:36 schreef Suijk het volgende:
Ja, laten we hier ook een Feyenoord-Ajax discussie van maken.
als je het een discussie wil noemenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
In welke posts wordt er precies gediscussieerd over Feyenoord - Ajax?
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Groningen vette kans gehad ! 1-4 groningen!
op de trekker naar madrid ! Hup grunn!![]()
![]()
![]()
en toen ging de wekker en werd je hardhandig uit je droom geholpenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Groningen vette kans gehad ! 1-4 groningen!
op de trekker naar madrid ! Hup grunn!![]()
![]()
![]()
valt mee volgens mij..quote:Op woensdag 26 april 2006 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax zwaar de overhand nu?
Rosenberg.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:42 schreef Acathla het volgende:
Wie heeft er gescoord?
jah hey, ik heb ook nog andere dingen te doen dan naar dit oefenpartijtje te luisterenquote:
Linkje ?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Luister dan ook RTVNH via de site, daar is non-stop verslag tot nu toe.
hartelijk dankquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Mr.Mills het volgende:
http://www.rtvnh.nl/ en dan op het oortje klikken bovenaan.
Denk het welquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
hij doet het![]()
Alleen hij valt vaak weg.. of ligt dat aan mij?![]()
Hier geen probleemquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
hij doet het![]()
Alleen hij valt vaak weg.. of ligt dat aan mij?![]()
hier niet. Gewoon dat programma gebruikt .. er dubbel op geklikt ? Hij buffert en doet dan geen reet ?quote:
Op ja drukken.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja dat tv gebeuren werkt niet, het bufferen duurt zo lang, bweh de player werkt niet, vraagt om het te doen met een andere player.
Je moet ff geduld hebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hier niet. Gewoon dat programma gebruikt .. er dubbel op geklikt ? Hij buffert en doet dan geen reet ?
Kloptquote:Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef Jajong het volgende:
Groningen heeft veel overtredingen nodig.
Ik versta er alleen geen flikker van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |