In welke posts wordt er precies gediscussieerd over Feyenoord - Ajax?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:36 schreef Suijk het volgende:
Ja, laten we hier ook een Feyenoord-Ajax discussie van maken.
als je het een discussie wil noemenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
In welke posts wordt er precies gediscussieerd over Feyenoord - Ajax?
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Groningen vette kans gehad ! 1-4 groningen!
op de trekker naar madrid ! Hup grunn!![]()
![]()
![]()
en toen ging de wekker en werd je hardhandig uit je droom geholpenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Groningen vette kans gehad ! 1-4 groningen!
op de trekker naar madrid ! Hup grunn!![]()
![]()
![]()
valt mee volgens mij..quote:Op woensdag 26 april 2006 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax zwaar de overhand nu?
Rosenberg.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:42 schreef Acathla het volgende:
Wie heeft er gescoord?
jah hey, ik heb ook nog andere dingen te doen dan naar dit oefenpartijtje te luisterenquote:
Linkje ?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Luister dan ook RTVNH via de site, daar is non-stop verslag tot nu toe.
hartelijk dankquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Mr.Mills het volgende:
http://www.rtvnh.nl/ en dan op het oortje klikken bovenaan.
Denk het welquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
hij doet het![]()
Alleen hij valt vaak weg.. of ligt dat aan mij?![]()
Hier geen probleemquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
hij doet het![]()
Alleen hij valt vaak weg.. of ligt dat aan mij?![]()
hier niet. Gewoon dat programma gebruikt .. er dubbel op geklikt ? Hij buffert en doet dan geen reet ?quote:
Op ja drukken.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja dat tv gebeuren werkt niet, het bufferen duurt zo lang, bweh de player werkt niet, vraagt om het te doen met een andere player.
Je moet ff geduld hebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hier niet. Gewoon dat programma gebruikt .. er dubbel op geklikt ? Hij buffert en doet dan geen reet ?
Kloptquote:Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef Jajong het volgende:
Groningen heeft veel overtredingen nodig.
Ik versta er alleen geen flikker van.quote:
dankuquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Mr.Mills het volgende:
http://www.rtvnh.nl/ en dan op het oortje klikken bovenaan.
Yep.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:55 schreef JeroenV het volgende:
Hoe laat is de Wedstrijden? 10 uur?
23:00.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:55 schreef JeroenV het volgende:
Hoe laat is de Wedstrijden? 10 uur?
jij kan er heen manquote:
Langs de lijn loopt zelf ook 30 seconden achter op Barca - Milan.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef PPL het volgende:
Ben ik nou gek of loopt tvants zes muniten achter bij Langs de Lijn
tering. en natuurlijk ajax-groningen als laatst.. bahquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
fok die zooi
ik ga voortijdig pizza bakken![]()
tot over 15 min![]()
Wiee. AJAX!!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:03 schreef sitting_elfling het volgende:
hmmmm als het 1-0 blijft .. wint groningen thuis met 0-4 !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met de trekker naar madrid![]()
![]()
Dat valt reuze mee. Groningen heeft ook een paar aardige kansen gehad. Alleen het begin van de eerste helft was echt voor Ajax, en vlak tegen het einde kregen ze nog een aardige kans die geweldig gered werd door Roorda.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Groningen is zich aan het ingraven natuurlijk? Of valt dat wel mee?
Whehe. Ben benieuwd hoe het met F'nooit gaat volgend jaar zonder K2quote:Op woensdag 26 april 2006 21:06 schreef Suijk het volgende:
Markus maakt alleen maar schone goals.
Mompelt iets over frommeldoelpunt tegen Arsenal...quote:Op woensdag 26 april 2006 21:06 schreef Suijk het volgende:
De aanval was wel aardig, maar de goal was natuurlijk niet mooi. Hij schoot eerst tegen een verdediger aan en kreeg daarna de bal nog een keer voor zijn voeten. Zo'n goal kan eigenlijk niet mooi zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:05 schreef pfaf het volgende:
Hoi daar ben ik. Goede wedstrijd?
Mooie goalMarkus
?
Tis namelijk onmogelijk om als thuisspelende ploeg met 0-4 te winnenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Thuis met 0-4 winnen? Dat zou ik HEEL erg knap vinden.
I stand corrected!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:06 schreef Suijk het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De aanval was wel aardig, maar de goal was natuurlijk niet mooi. Hij schoot eerst tegen een verdediger aan en kreeg daarna de bal nog een keer voor zijn voeten. Zo'n goal kan eigenlijk niet mooi zijn.
Elke goal van Ajax is van goddelijke klasse, dat weet je toch..quote:Op woensdag 26 april 2006 21:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De aanval was wel aardig, maar de goal was natuurlijk niet mooi. Hij schoot eerst tegen een verdediger aan en kreeg daarna de bal nog een keer voor zijn voeten. Zo'n goal kan eigenlijk niet mooi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |