quote:Op donderdag 27 april 2006 13:07 schreef Grumpey het volgende:
Ik zou niet op je stemmen joralf, puur omdat je geen standpunt inneemt. een goede bondscoach roept niet wat iedereen roept, maar zegt gewoon: ik ga 2-5-3 spelen, en doe dat met 17 jarigen (ofzoiets) in mijn ogen. Dat is pas persoonlijkheid namelijk
Maar goed los van dat zou ik:
[..]
even in opponent veranderen
Succes
edit: bij nader inzien doe je het soms wel. Je gaat niet voor hoogste skills, je gaat niet voor clown, je gaat voor specialities en onverwachte taktische wedstrijden. Tip: Breng deze boodschap dan gewoon kort maar krachtig, en vooral erg duidelijk voor iedereen, daar trek je namelijk stemmen mee
("We gaan niet links, we gaan niet rechts, we gaan hard onderuit" (Verdonk, 2006))
omdat ie nu ineens wint?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
En Blind moet blijven verdomme
Geen dikke BS... verdediger met onvoorspelbaar heeft kans op een negatieve event... grotere kans zelfs nog als hij geen ervaring heeft. Waarom zou je als deftrainer uberhaupt een def met onvoorspelbaar willenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dikke BS dit, beetje jammer in je verdere aardige speech.
Met een beetje passen kan hij vette passes geven. 'k Heb zo'n verdediger 1,5 seizoen gehad, 0 negative events, 2 assists! En dat met zwak passen
@ Yankeeone: Mooie trainee, goede specialty ook.
Zeker, maar ook kans op een positief event. Onvoorspelbare def. kan in een counterteam nuttig zijn. Het is idd geen goede specialty voor een def. dat wel, maar met voldoende def en passen komen negatieve events haast niet meer voor (positieve ook amper)quote:Op donderdag 27 april 2006 14:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
verdediger met onvoorspelbaar heeft kans op een negatieve event... grotere kans zelfs nog als hij geen ervaring heeft. Waarom zou je als deftrainer uberhaupt een def met onvoorspelbaar willen
Nee, omdat hij een echte ajacied is, en veel pech heeft gehad dit jaarquote:
Dan heb je geluk, gewoon een zo hoog mogelijk middenveld en aanval halen..quote:Op donderdag 27 april 2006 14:14 schreef stefmans het volgende:
Ging ik net eens even kijken wat de rest van mijn comp genoten hebben gemaakt in de beker, liggen ze er allemaal uit dat was te verwachten![]()
Kijk ik naar mijn voornaamste tegenstander haalt hij deze ratings
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: rampzalig (hoog)
zonder counter, zijn aanval![]()
Laatste ben ik misschien mee eens... eerste niet... als je toch defs koopt en traint, koop ze dan met een handige specialiteit. Ik zie hier ook steeds trainees zonder specs voorbij komen. Of spitsen zonder specs. Koop gewoon een goed/zwak met onvoorspelbaar als spits.. kost je 10k extra (of iets meer tijd om op te zoeken), maar hij scoort er wel 5 meerquote:Op donderdag 27 april 2006 14:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zeker, maar ook kans op een positief event. Onvoorspelbare def. kan in een counterteam nuttig zijn. Het is idd geen goede specialty voor een def. dat wel, maar met voldoende def en passen komen negatieve events haast niet meer voor (positieve ook amper)
Maar om het af te doen als louter negatief ging mij een beetje te ver (zeker in een speech voor het bondscoachschap)
mijn middenveld zit op zwak hoog mischien matig laag dus dat zit wel goed. aanval zit ook op zwak laagquote:Op donderdag 27 april 2006 14:31 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, gewoon een zo hoog mogelijk middenveld en aanval halen..
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
En Blind moet blijven verdomme
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Nee, heb hem nooit weg gewild
Ben het er helemaal mee eens!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee, omdat hij een echte ajacied is, en veel pech heeft gehad dit jaaren hij een 2de kans verdiend
![]()
Ben ik het ook mee eens en ik koop ook zo inquote:Op donderdag 27 april 2006 14:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Laatste ben ik misschien mee eens... eerste niet... als je toch defs koopt en traint, koop ze dan met een handige specialiteit. Ik zie hier ook steeds trainees zonder specs voorbij komen. Of spitsen zonder specs. Koop gewoon een goed/zwak met onvoorspelbaar als spits.. kost je 10k extra (of iets meer tijd om op te zoeken), maar hij scoort er wel 5 meer
ik ook niet, maar ja ik ben dan ook geen Ajaxfanquote:Op donderdag 27 april 2006 14:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Nee, heb hem nooit weg gewild
Voorlopig heeft alleen de huidige coach stemmen. Waarschijnlijk omdat hij de enige is die bekend is in T&T. Wordt hij het, dan blijf ik actief onder de T&T'er (of ik kies een ander land) en zorg ik dat ik over 2 seizoenen net zo bekend benquote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens en ik koop ook zo in
(defs koppen of krachtig, aanval koppen of onvoorspelbaar, winger snel of onvoorspelbaar etc. )
Maar ik blijf het een slecht voorbeeld vinden in een bondscoach-speech om het belang van specialties aan te geven.
Succes trouwens
Hangt van de selectie af.... ik kan niet zien wat voor spelers ze zoal hebben.. daarom zet ik dat er niet bij. Ik kan wel zeggen dat ik 3-4-3 bijv wil spelen, maar misshcien heeft T&T maar 2 goeie spitsenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
om me even in de discussie van specialties en verdedigers te mengen: onvoorspelbaar vind ik idd ook niet echt handig, vind t risico op negatieve events niet fijn. daarom kies ik ook liever niet voor een koppen verdediger, want een technical winger/forward kan m aftroeven. risico niet groot, maar nogmaals, waarom zou je t nemen als je ook een risicovrije specialty kunt nemen, met evenveel kans op positieve special events. vooral quick, maar ook powerful zijn leuke abilities voor een def
koppers heb ik liever op t middenveld en in de spits
joralf: leuke speechik mis alleen met wat voor systeem je (normaliter) wilt gaan spelen, want je kunt naar mijn mening max 2 systemen fatsoenlijk spelen (uitgezonderd 442 wellicht)
quote:hello my name is tim allias pietos
i want to be the coach for trinidad en tobago because i'm trying to be the next dutch coach (leo beenhakker), if you vote me i don't promise i will evry match but i give all i got, and make a beautiful team for trinidad en tobage u20.
so vote me and let me show some of my dutch skills:P
pietos from the netherlands
maar misschien moet je vooraf toch aangeven dat je vooral verdedigend wilt gaan voetballen, aanvallend of op t middenveld gericht.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hangt van de selectie af.... ik kan niet zien wat voor spelers ze zoal hebben.. daarom zet ik dat er niet bij. Ik kan wel zeggen dat ik 3-4-3 bijv wil spelen, maar misshcien heeft T&T maar 2 goeie spitsen
wat zal ik lachen als hij het wordt en jij nietquote:Op donderdag 27 april 2006 15:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]Mooie speech van een 14 jarige kleuter
Zoals ik al zei.. de kans is groot dat de huidige herkozen wordt, simpelweg omdat hij de enige is die bekendheid in T&T heeftquote:Op donderdag 27 april 2006 16:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat zal ik lachen als hij het wordt en jij niet![]()
zeg dat je familie bent van Don Leo, dan word je het zekerquote:Op donderdag 27 april 2006 16:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. de kans is groot dat de huidige herkozen wordt, simpelweg omdat hij de enige is die bekendheid in T&T heeftZe kijken niet eens op het forum
Joralf Beenhakker, who'd believe that?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
zeg dat je familie bent van Don Leo, dan word je het zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |